Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ja maltilla ekat 1000km 😉 Toimivuus paranee ja öljynkulutus asettuu useamman tuhannen kilometrin aikana.
Onko uudella 600km ajetulla moottorilla normaalia et tussauttaa sinistä savua kun kaasuttaa äkisti?
Mikko
Kiitos käyrästä 😊
Mulla vaan ei oo hajuakaan miten tuossa tunessa niitä käyriä säädellään mutta toivotaan että Mika osaa. Ehkä sitten auttaa. Katsotaan koska kerkee tuon nokalle nostamaan.
Siis tune
Jälleen ennakoiva iskiMulla on 123 tube, pitääkö siinäkin tuota käyrää vaihtaa? Miten tuo ennakko säädetään myöhemmäksi? Kun valo syttyy niin käännetään vielä eteenpäin vai taaksepäin että valo sammuu?
Juu ajellaan alkuun rauhassa 😀👍
Voi v tätä ennakoivaa tekstiä, kolmella naaraalla 😀
Tarkotin nastallaMulla tuo anturi on öljypohjassa.
Myös on nuo uudemmat 9.0:1 Burtonin sylinteri/ mäntä setti. Juu sama kun ajelee 80-90km/h niin lämpö 70-80°Itse en huomannut kulkemisessa eroa vaikka oli lämmöt korkealla.
Osaako Akaile sanoa mitä hyötyä on nokka-akselista jossa nosto 5,6mm ja asteet 292
Onko tuollaisesta haittaa vai hyötyä?
Mikko
Oliko se sulla lambda käytössä? Mitä vaikuttaa arvoihin tuo vuoto?
Mikko
Itse käytin wanhuksessa pahvihaitari mallisia eikä mitään ongelmaa. K&N löytyy wanhukseenkin sopiva.
Mikko
Akaile, onko siitä Weberin kaasarista ollut hyötyä kulunkannalta?
Tälläistä haaveilisin mut jos ei suurta hyötyä solexsiin verrattuna niin tuo hinta pitää huolen hankkimattomuudesta.
http://www.vgs2cv.be/index.php/en/carburettor/weber-carbu-set-detail
JUURI TÄTÄ haen mitä lopussa kirjoitat Akaile!! Ei se et kulkee, vaan sitä mielyttävyyttä. Tuolla nopeudella on vaan hyvä mitata “virittelyn” onnistumista.
Juu, ei ollu kun pieni liru suodattimen pohjalla. Mitenkähän sekin on mahdollista kun piti olla sellainen suodatin jossa virtaus vain yhteen suuntaan. Ennen asennusta kun suodattimeen puhaltelin niin ilma ei ainakaan menny kun yhteen suuntaan
Sellaisen mielenkiintoisen detaljin kuulin R4AD-reissulla engelsmanni 4×4 harrastajalta, että heidän piireissään 602-koneet ovat edelleen suosiossa siitä syystä, että vesistöylitykset yms. ovat liian rajuja alumiinisylintereille. Ts. alumiinisylinteri nopeammin vedestä jäähtyessään ilmeisesti kutistuu niin rajusti, ettei männän halkaisija pysy mukana tuossa muutoksessa…Vähän off-topic, mutta samaa aihepiiriä silti.
Mutta eikös nuo Burtonin 652 sylinterit ole terässylintereitä?
Mullakin on tuo turboputki ja yksikurkkuinen kaasari. Nyt olen askartelemassa tuplakurkku kaasaria.
Onko kokemuksia optimi suuttimista kun sylintereitä on big bore eli 652CC?Tuon sylinteri setin mukana tuli suuttimet 115/110
Mikko
-
JulkaisijaArtikkelit
