Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 555)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Mitä teet? #255960

    Ja maltilla ekat 1000km 😉 Toimivuus paranee ja öljynkulutus asettuu useamman tuhannen kilometrin aikana.

    Onko uudella 600km ajetulla moottorilla normaalia et tussauttaa sinistä savua kun kaasuttaa äkisti?

    Mikko

    vastauksena käyttäjälle: Mitä teet? #254664

    Kiitos käyrästä 😊

    Mulla vaan ei oo hajuakaan miten tuossa tunessa niitä käyriä säädellään mutta toivotaan että Mika osaa. Ehkä sitten auttaa. Katsotaan koska kerkee tuon nokalle nostamaan.

    vastauksena käyttäjälle: Mitä teet? #254649

    Siis tune
    Jälleen ennakoiva iski

    vastauksena käyttäjälle: Mitä teet? #254647

    Mulla on 123 tube, pitääkö siinäkin tuota käyrää vaihtaa? Miten tuo ennakko säädetään myöhemmäksi? Kun valo syttyy niin käännetään vielä eteenpäin vai taaksepäin että valo sammuu?

    Juu ajellaan alkuun rauhassa 😀👍

    vastauksena käyttäjälle: Mitä teet? #254641
    vastauksena käyttäjälle: Nokka-akseli #254374

    Voi v tätä ennakoivaa tekstiä, kolmella naaraalla 😀
    Tarkotin nastalla

    vastauksena käyttäjälle: Öljynlämpö #254274

    Mulla tuo anturi on öljypohjassa.
    Myös on nuo uudemmat 9.0:1 Burtonin sylinteri/ mäntä setti. Juu sama kun ajelee 80-90km/h niin lämpö 70-80°

    Itse en huomannut kulkemisessa eroa vaikka oli lämmöt korkealla.

    vastauksena käyttäjälle: 652cc nokka-akseli #253604

    Osaako Akaile sanoa mitä hyötyä on nokka-akselista jossa nosto 5,6mm ja asteet 292

    Onko tuollaisesta haittaa vai hyötyä?

    Mikko

    vastauksena käyttäjälle: Mäntäpyttysarjan asennus #253436

    Oliko se sulla lambda käytössä? Mitä vaikuttaa arvoihin tuo vuoto?

    Mikko

    vastauksena käyttäjälle: Ilmanpuhdistin #253208

    Itse käytin wanhuksessa pahvihaitari mallisia eikä mitään ongelmaa. K&N löytyy wanhukseenkin sopiva.

    Mikko

    vastauksena käyttäjälle: Nopeus #252362

    Akaile, onko siitä Weberin kaasarista ollut hyötyä kulunkannalta?

    Tälläistä haaveilisin mut jos ei suurta hyötyä solexsiin verrattuna niin tuo hinta pitää huolen hankkimattomuudesta.

    http://www.vgs2cv.be/index.php/en/carburettor/weber-carbu-set-detail

    vastauksena käyttäjälle: Nopeus #252359

    JUURI TÄTÄ haen mitä lopussa kirjoitat Akaile!! Ei se et kulkee, vaan sitä mielyttävyyttä. Tuolla nopeudella on vaan hyvä mitata “virittelyn” onnistumista.

    vastauksena käyttäjälle: Kaasutin ongelmako? #251382

    Juu, ei ollu kun pieni liru suodattimen pohjalla. Mitenkähän sekin on mahdollista kun piti olla sellainen suodatin jossa virtaus vain yhteen suuntaan. Ennen asennusta kun suodattimeen puhaltelin niin ilma ei ainakaan menny kun yhteen suuntaan

    vastauksena käyttäjälle: Burtonin Visa-setti #251381

    Sellaisen mielenkiintoisen detaljin kuulin R4AD-reissulla engelsmanni 4×4 harrastajalta, että heidän piireissään 602-koneet ovat edelleen suosiossa siitä syystä, että vesistöylitykset yms. ovat liian rajuja alumiinisylintereille. Ts. alumiinisylinteri nopeammin vedestä jäähtyessään ilmeisesti kutistuu niin rajusti, ettei männän halkaisija pysy mukana tuossa muutoksessa…Vähän off-topic, mutta samaa aihepiiriä silti.

    Mutta eikös nuo Burtonin 652 sylinterit ole terässylintereitä?

    vastauksena käyttäjälle: Kokemuksia "turboputkesta" #247363

    Mullakin on tuo turboputki ja yksikurkkuinen kaasari. Nyt olen askartelemassa tuplakurkku kaasaria.
    Onko kokemuksia optimi suuttimista kun sylintereitä on big bore eli 652CC?

    Tuon sylinteri setin mukana tuli suuttimet 115/110

    Mikko

Esillä 15 viestiä, 46 - 60 (kaikkiaan 555)