Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moro !!
Jätä vaan taakse vanhat, jos tarvii vaihtaa ilmoittaudun talkoisiin, eli tuen Jasun mielipidettä.
LasseVoi Voi !!
Ei tollasia rojekteja kyllä tarttis mukavalle ihmiselle koitua, vaan kait ne ikävätkin vaan on läpi vedettävä.
Soonninkun äitee mulle sano maailmaan laitaessaan: ” Muista poikani, aina saa jotain, jos ei muuta niin elämänkokemusta ja toisekseen jokainen kelpaa johonkin, jos ei muuta niin varottavaks esimerkiks “
Saat itte valita kumpi ny suhun paremmin sopii 😆
Voimia !!
LasseHienoa !!
Jaksat kyllä melkoisella pieteetillä rakentaa Amia !!
No onhan tunnustustakin työlle tullut 😀
Odotan mielenkiinnolla kasauksen jälkeisiä kuvia.
Suunnittelen muuten Retromobilen keikkaa Pariisiin helmikuun 9 pvä, jos jotain “herkkää” vielä puuttuu 😀
LasseMoro !!
Täältä belgiasta löytyis, mutta ehtiikö toukokuun lopussa ??
LasseWow !! 😯
Upeeta työtä !! Onnittelut !!
Lasseha haa !! viikon paras bongaus !!
😆
LasseMoro !!
Varaosakirjassahan on yleensä mainittu kk ja vuosi, mihin asti/mistä asti ko. osa on käytössä. Ranskaksi asti = jusque ja alkaen = depuis.
Ylemmän kuvan kohdalla viitataan taulukkoon sivuilla 40-41 alemman kohdalla sivuun 34, liekö siellä tarkempi kuvaus missä malleissa on ko. lootia käytetty.
Kannattaa pitää mielessä, että 50 luvulta alkaen suomessakin tehtiin “kutoset”, eli vaihdettiin vanhempaan kärryyn uudempaa/tehokkaampaa tekniikkaa kuten nelkkuja on kutoistettu.
8)
LasseKiitos tarjouksesta, otetaan mittoja 😕
Meillä saa muutenkin poiketa ja yösijaakin löytyy ja jääkaappiin saa koodin, jos tarvis, ja autotallipaikka alle 170cm autolle kans.
Tervetuloa !!
LasseKyllä se 40PICS raatokin kiinnostaa, mikähän olisi hinta.
Onko siinä muuten kiinnityslaippa 90asteen vinkkelissä sarjan putkiin vai noin 45asteen vinkkelissä ?
LasseMiki, en tiennytkään, että olet Treen jaoksen jäsen 🙂
On hyvä, éttä arkisto on tallella ja vielä parempi, jos joku sen jaksaisi talkoilla lueteloksi tai peräti saataville. Mukavia kuvia olenkin jo selaillut skannattuna, muisti vaan on niin huono, että tunnistaa kyllä sätkiä, muttei muista kuskien nimiä !! 😳 Kiitos skannaajille !!
LasseTarjoan siis 120 eur ja päälle ne Belgialaiset oluet !!
LasseLainaan tässä nuoren brysselinsuomalaisen tekstiä:
Joulu tulee joka joulukuussa.
Joulu kuuluu talveen.
Jouluna voi kömpiä lumessa ja luistella jäällä.
Joulu on samanlainen kuin oma syntymäpäivä.
Jouluun kuuluu tonttuleikit ja joulukuusi.
Jouluun kuuluu myös joululaulut ja lahjat.
Jouluna leivotaan pipareita ja joulutorttuja.
Jouluna syödään kinkkua ja herkkuja.
Kinkku on joulupöydän kunkku.
Karoliina Susi
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille !!
LassePS: 11 yötä ja sitten pääsee AK:n koneen kimppuun 😆
Minkähän ihmeen taki EU-komissio ? 🙄
Sillähän ei ole mitään tekemistä ko. veron kanssa, jonka suomalaisten valitsemat kansanedustajat (hassu nimi ?) ja presidentin nimittämän hallitusneuvottelijan muodostaman hallituksen ministerit on hyväksynyt ja päättänyt jatkaa sitä vuosikymmeniä. Valitukset kannattaa postittaa ihan kotimaan merkillä varustettuna ko. tahoille. 😉
LasseNo niin, tosta se tauti sitten vaan pahenee 8) , kun vielä pääset kokeilemaan oikein kunnon lumikelillä ja huomaat miten hyvin “istuu tassuun”, miten hyvin ajonvakautusjärjestelmä toimii ja miten kapea rengas puree lumikelillä, niin vaikea on luopua….
Kannatta tutkia se vuoto, ettei tule pää kipeäksi tai pahempia juttuja.
Mukavia ajeluita !!
LasseMoro !!
Lisätään yksi lusikka soppaan. Kohta joka aiheuttaa myös alipaineen häviämisen kampikammiosta on öljytikun kumitiiviste. Se hinkkautuu pukkuhiljaa ylöspäin tai sitten tikun muoto muuttuu ja kumi ei enään tiivistä kunnolla öljytikunputkea. Yleinen vaiva “second hand” sätkissä joita olen ostanut. Tyypillistä on ostettaessa kone nätisti kosteana öljystä ja kun taivuttelee/laittaa kumin oikealle paikalle ja ajelee kone kuumana suomeen ,niin öljyvuoto lakkaa. Saman ovat monet huomanneet kesälomareissuilla, kun kone käy kunnolla kuuma, pysyy öljykin paremmin sisällä. Joten tarkistakaapa öljytikun kumin asento !!
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit
