Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Världsmötet för 2CV-vänner – Borlänge Välkommen till Världsmötet för 2CV-vänner i Sverige! 24-29/7 2007
Maailmankokous 2CV ystäville – Borlänge. Tervetuloa Maailmankokoukseen 2CV:n ystäville Ruotsissa 24 – 29.07.2007
Det 17:e internationella mötet för 2CV-vänner arrangeras på Dala Airport, Rommehed i Borlänge. Det kommer att innehålla allt som du kan vänta dig av ett 2CV-möte.
17:sta kansainvälinen kokous 2CV:n ystäville järjestetään Dalan lentokentällä, Rommehedissä Borlängessä. Kokous tulee pitämään sisällään kaiken mitä voit odottaa 2CV kokokselta.
Vi kommer att ha tillgång till både stora och små lokaler där vi kommer att ha underhållning varje kväll. Marknaden med reservdelar, litteratur, kläder och olika Citroën-prylar är öppen varje dag.
Meillä on käytettävissä pieniä ja suuria tiloja, joissa järjestetään ohjelmaa joka ilta. Varaosamarkkinat, kirjallisuutta, vaatteita ja erilaista Citroen-krääsää on päivittäin myytävänä.
Frukost, lunch och middag, allt kan du köpa från de olika stånden, som erbjuder mat i olika prisklasser. Här finner du både svenska specialiteter och internationell mat.
Aamiaisen, lounaan ja päivällisen voit ostaa eri myyntipaikoista, jotka tarjoavat ruokaa eri hintaluokissa. Valikoimasta löytyy sekä Ruotsalaisia erikoisuuksia ja kansainvälistä ruokaa.
Naturligtvis finns öl och vin till försäljning under hela mötet.
LUONNOLLISESTI OLUTTA JA VIINIÄ ON MYYNNISSÄ KOKO KOKOUKSEN AJAN.
När du vill besöka staden och shoppingen i Borlänge Centrum tar du bara bussen, som går mellan mötesområdet och centrum. Inom gångavstånd från mötesområden finner du friluftsbad.
Jos haluat vierailla tai shoppailla Borlängen keskustassa, voit ajaa linja-autolla kokouspaikan ja keskustan välillä. Kävelymatkan päässä kokouspaikasta on maauimala.
Mötesområdet är stort och extra ytor finns att växa i. Ytan är väldränerad, och tål att köra bil på.
Kokousalue on iso ja lisäalueita löytyy tarvittaessa. Alue on hyvin salaojitettu ja pitävä autolla ajettavaksi.
Ai niin ja ruotsalaisten kerholehdessä kerrotaan, että Borlängessä on 2cv museo, joka on auki ti 24.- la 28.7 klo 10-17.
Tässä hatäinen käännös, var så god !! 8)
Lasse
Hienoa Miki !!
Vuoden taistelija !!
Multa löytyy se -62 paku siihen letkaan 8) 😛
LasseEi se Juhannus täällä Rysselissäkään juhannukselta tunnu, niimpä vaihdoin etupyöränlaakerin, niin oli edes vähän sätkä-tunnelmaa.
Lasse 8)Hyviä ne ei ole, mutta suht. käteviä käyttää. Mitä Jasu suosittelet tilalle, kun pitää sähköä haarottaa ??
LasseNyt on 123-nokalla ja koeajot tehtynä. Ensin oli pieni vaiva, kun poksautteli takaisin kaasariin varsinkin kylmänä ja lämpimänäkin kun ajoi ihan “nykivällä” pintakaasulla. Sitten säädin kaasarin tyhjäkäyntiseoksen ja vaiva häipyi, en tiedä oliko todella noin tarkka seoksen kanssa. Toinen huomio oli strobolla katsoessa sytysmerkkiä, en huomannut ennakon lisääntyvän, vaikka lisäsin kierroksia. Mielestäni pitäisi sytyn siirtyä aikaisemmalle kierrosten lisääntyessä ??
LasseVAUTSI POJAT !! NOSTAN HATTUA JA KUMARRAN !!
Itse kärvistelen etupyörän laakerinvaihdon aloittamisen kanssa ja te painatte moisia rojekteja, onittelen !! 😆
LasseHuh huh, toivottavasti ei tarvi ajaa tihkukelillä 🙄
LasseSitrosesta on vain hyviä kokemuksia, osat on tullut niin kuin on tilattu tai sitten ovat kysyneet, jos jää epäselväksi.
Kannattaa selvittää asia puhumalla, mutta ei mielestäni “natsivääpeli” asenteella. Molemmilla osapuolilla on varmasti asiasta omat käsityksensä ja tärkeintä on saada osapuolet ymmärtämään toisensa näkemys myös.
Lasse11.5.2007, 08:31 vastauksena käyttäjälle: Öljyisen näköiset jarrupalat edessä, voiko vielä käyttää #139280Joo, ensin kannattaa poistaa reilut rasvat jarrukliinerillä. Minä olen ottanut tavaksi ennen katsastusta löysäillä jarrupalat ja samalla sylinterit ja ottaa palat pois. Olen harjannut ne ensin puhtaalla teräsharjalla (ei sillä alustamasassa ja oljyssä olevavalla) ja sitten olen pyyhkäissyt ne 400 santapaperilla. Kuluneetkin palat saa pintaansa kuten uusissa olevan karheahkon pinnan ja koskaan ei ole ollut ongelmaa dynamometrissä. Paloihin kertyy ilman konee öljyvuotojakin sellainen kiillottunut likainen pinta pölystä ja varsinkin suolasta. Suosittelen !!
– Suhosen Lassen ja kaverinsa Belgian aarteita
Valitettavasti Belgian aarteet ei saavu paikalle, kaverini ei pystynyt järjestämään vapaata.
LasseNiin se piti vielä sanoa: Antti, miehen puhetta !!
Näin 29 vuoden kokemuksella voin sanoa, että se myyntiilmoitus oli se mielenhäiriö. Pakukuumehan on kuin AIDS, menee veriin eikä lähde, korkeintaan tarttuu huolimattomaan kaveriin kuten edellämainittukin.
😳 LasseViimeisissä korpparin maahantuomissa oli kaksinopeutta, mutta oliko toinen tihku sitä en muista.
Sellainen hassu muistikuva tuli myös, että joskus olen kuullut huonosta laturin rungon maadoituksesta, joka aiheuttaisi “magnetti” ilmiön, kuten 2 +-magneettia vierekkäin, joka heittäisi sitten hiilen, kuten magneetin ulos kolosta. En kyllä ole ollenkaan varma.
LasseKannattaa tarkistaa myös laakereiden kunto, ettei ole väljää ja synny resonanssia, joka heittää hiilen ylös.
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit