Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Nokan heiton pystyy korjaamaan vasaralla naputtelemalla, täytyy vaan ensin järkeillä mille puolelle se on “vinossa”. Napautuksia varsaralla ja välillä kokeilua miten sytyskohta muuttuu. Kun molemmat puolet tasan, uusi ennakonsäätö ja tarkistus ja avot jo pelittää kone ihan eri mallilla.
Olen tämän tarkastuksen tehnyt jokaiseen käsiini saamaan koneeseen ja melkein joka toisessa on heittoa 1-4 hammasta ja käynti tasoittuu kummasti “säädön” jälkeen.
Eikun naputtelemaan !!
LasseMoro !!
Minä olen säätänyt joko rungosta vanteen sisäreunaan mittaamalla tai langalla pyörien ympärillä. Molemmat toimii hyvin, rungosta mittaamalla helponpi toteuttaa, edellyttää että rungon etuosa on suora ja akseli kohdallaan. Eli mitta vanteen takareunassa 1 mm pienempi kuin edessä per puoli tuottaa kokonais haritukseksi 2mm kokonaismitassa.
😳
LasseViime ja tänä vuonna 11-17, ensvuodesta en vielä tiedä.
http://www.citromobile.nl/
Samaan aikaan on taas Belgian 2CV-blueskin, jos se jonkun suunnitelmiin sopii. Huh huh tilaisuuksia joka lähtöön !!
LasseMoro !!
Tampereen jaoksen jakarilta löytynee yläkiinnike metallipaloja (pyöreäkulmaisia kolmioita), jotka hitsataan ikkunan ylänurkkiin turvavyön yläkiinnikepisteeksi. Aikanaan katsastuksessa hyväksytty kiinnitys, kun viimeisiä yksityistuonti sätkiä katsastettiin ja niihin vaadittiin kolmipistevyöt taakse.
LasseVärldsmötet för 2CV-vänner – Borlänge Välkommen till Världsmötet för 2CV-vänner i Sverige! 24-29/7 2007
Maailmankokous 2CV ystäville – Borlänge. Tervetuloa Maailmankokoukseen 2CV:n ystäville Ruotsissa 24 – 29.07.2007
Det 17:e internationella mötet för 2CV-vänner arrangeras på Dala Airport, Rommehed i Borlänge. Det kommer att innehålla allt som du kan vänta dig av ett 2CV-möte.
17:sta kansainvälinen kokous 2CV:n ystäville järjestetään Dalan lentokentällä, Rommehedissä Borlängessä. Kokous tulee pitämään sisällään kaiken mitä voit odottaa 2CV kokokselta.
Vi kommer att ha tillgång till både stora och små lokaler där vi kommer att ha underhållning varje kväll. Marknaden med reservdelar, litteratur, kläder och olika Citroën-prylar är öppen varje dag.
Meillä on käytettävissä pieniä ja suuria tiloja, joissa järjestetään ohjelmaa joka ilta. Varaosamarkkinat, kirjallisuutta, vaatteita ja erilaista Citroen-krääsää on päivittäin myytävänä.
Frukost, lunch och middag, allt kan du köpa från de olika stånden, som erbjuder mat i olika prisklasser. Här finner du både svenska specialiteter och internationell mat.
Aamiaisen, lounaan ja päivällisen voit ostaa eri myyntipaikoista, jotka tarjoavat ruokaa eri hintaluokissa. Valikoimasta löytyy sekä Ruotsalaisia erikoisuuksia ja kansainvälistä ruokaa.
Naturligtvis finns öl och vin till försäljning under hela mötet.
LUONNOLLISESTI OLUTTA JA VIINIÄ ON MYYNNISSÄ KOKO KOKOUKSEN AJAN.
När du vill besöka staden och shoppingen i Borlänge Centrum tar du bara bussen, som går mellan mötesområdet och centrum. Inom gångavstånd från mötesområden finner du friluftsbad.
Jos haluat vierailla tai shoppailla Borlängen keskustassa, voit ajaa linja-autolla kokouspaikan ja keskustan välillä. Kävelymatkan päässä kokouspaikasta on maauimala.
Mötesområdet är stort och extra ytor finns att växa i. Ytan är väldränerad, och tål att köra bil på.
Kokousalue on iso ja lisäalueita löytyy tarvittaessa. Alue on hyvin salaojitettu ja pitävä autolla ajettavaksi.
Ai niin ja ruotsalaisten kerholehdessä kerrotaan, että Borlängessä on 2cv museo, joka on auki ti 24.- la 28.7 klo 10-17.
Tässä hatäinen käännös, var så god !! 8)
Lasse
Hienoa Miki !!
Vuoden taistelija !!
Multa löytyy se -62 paku siihen letkaan 8) 😛
LasseEi se Juhannus täällä Rysselissäkään juhannukselta tunnu, niimpä vaihdoin etupyöränlaakerin, niin oli edes vähän sätkä-tunnelmaa.
Lasse 8)Hyviä ne ei ole, mutta suht. käteviä käyttää. Mitä Jasu suosittelet tilalle, kun pitää sähköä haarottaa ??
LasseNyt on 123-nokalla ja koeajot tehtynä. Ensin oli pieni vaiva, kun poksautteli takaisin kaasariin varsinkin kylmänä ja lämpimänäkin kun ajoi ihan “nykivällä” pintakaasulla. Sitten säädin kaasarin tyhjäkäyntiseoksen ja vaiva häipyi, en tiedä oliko todella noin tarkka seoksen kanssa. Toinen huomio oli strobolla katsoessa sytysmerkkiä, en huomannut ennakon lisääntyvän, vaikka lisäsin kierroksia. Mielestäni pitäisi sytyn siirtyä aikaisemmalle kierrosten lisääntyessä ??
LasseVAUTSI POJAT !! NOSTAN HATTUA JA KUMARRAN !!
Itse kärvistelen etupyörän laakerinvaihdon aloittamisen kanssa ja te painatte moisia rojekteja, onittelen !! 😆
LasseHuh huh, toivottavasti ei tarvi ajaa tihkukelillä 🙄
LasseSitrosesta on vain hyviä kokemuksia, osat on tullut niin kuin on tilattu tai sitten ovat kysyneet, jos jää epäselväksi.
Kannattaa selvittää asia puhumalla, mutta ei mielestäni “natsivääpeli” asenteella. Molemmilla osapuolilla on varmasti asiasta omat käsityksensä ja tärkeintä on saada osapuolet ymmärtämään toisensa näkemys myös.
Lasse11.5.2007, 08:31 vastauksena käyttäjälle: Öljyisen näköiset jarrupalat edessä, voiko vielä käyttää #139280Joo, ensin kannattaa poistaa reilut rasvat jarrukliinerillä. Minä olen ottanut tavaksi ennen katsastusta löysäillä jarrupalat ja samalla sylinterit ja ottaa palat pois. Olen harjannut ne ensin puhtaalla teräsharjalla (ei sillä alustamasassa ja oljyssä olevavalla) ja sitten olen pyyhkäissyt ne 400 santapaperilla. Kuluneetkin palat saa pintaansa kuten uusissa olevan karheahkon pinnan ja koskaan ei ole ollut ongelmaa dynamometrissä. Paloihin kertyy ilman konee öljyvuotojakin sellainen kiillottunut likainen pinta pölystä ja varsinkin suolasta. Suosittelen !!
– Suhosen Lassen ja kaverinsa Belgian aarteita
Valitettavasti Belgian aarteet ei saavu paikalle, kaverini ei pystynyt järjestämään vapaata.
LasseNiin se piti vielä sanoa: Antti, miehen puhetta !!
-
JulkaisijaArtikkelit
