Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
8.10.2007, 15:13 vastauksena käyttäjälle: Takajarrurummunkin saa osiksi … ja laakeridebattia #141242
Miten teet tuon rasvan vaihdon ? Ainakin edessä stefan väli on aika pieni.
LasseAika paljo viisastuisit vielä lisää, kun liittyisit killan jäseneksi ja alkaisit saada Nyytiset ihan kotiin kannettuna 😆
LasseTohon ei voi enään muuta lisätä kuin KIITOS!! järjestäjille.
Vielä kun ehkä tänään saa matkatavaran lentojen jäljitä kotiin niin on mööttireissu pulkassa.
LasseMinä olen käyttänyt vanhaa teflonia ylösalaisin painamistyökalun ja uuden teflonin välissä, näin uusi tefloni kohtaa kovuisensa aineen ja paino tulee tasaisesti joka puolelle. tiukin kohtahan on venttiilinohjurin kaula.
Mulla oli teflonisatsi, joita ei ollut merkitty ja piti tarkkaan mittailla ja sovitelle venttiilin varren päähän, jotta oikeat parit löytyi.
LasseHieno yksilö !!
Kannattaa ehdottomasti tutustua historiaan, ennen kuin alkaa muuttaa mitään. Tiedä vaikka aikanaan olise tehty muutokset lain vaatimissa puitteissa, kuten esim. meillä 80-luvulla oli pakko tehdä. Nämä kait on hyväksyttävissä ko. vuosimallin laitteeseen ??
Näyttää ryhtevältä, eikun pesu , bensaa ja kipinää ja baanalle 😆
LasseVertailun vuoksi katsoin maksut täällä Belgiassa.
Liikennevakuutus perusmaksu 315 eur, johon ei sisälly kuljettajan vakuutusturva, kuten suomessa, kuljettajavakuutus maksaa 35 eur vuosi.
Jos ajaa alle 10 tkm vuodessa saa liikennevakuutukseen 28 eur alennuksen.
Bonukset täällä on maksimi 45%, eli maksettavaa jää maksimi bonuksillakin ja alle 10 tkm ajolla 157 + 35 kuljettajasta eli 192 eur vuodessa.
Seisonta-aikoja täällä ei tunneta, vaan ajoneuvo pitää poistaa rekisteristä jotta saa poikki vakuutuksen ja veronmaksun. Uusi rekisteröinti edellyttää aina katsastusta kuten myös auton myyminen ja uuden omistajan rekisteröinti.
Vuotuinen vero (käyttömaksu) on täällä 66 eur vuodessa ja saman saa pulittaa kertaluontoisena rekisteröintiverona aina kun uusi rekisteröinti tehdään.
Vuosittainen katsastus maksaa täällä 36 eur.Lasse
Hyvä konsti, menee paikalleen ilman venttiilinjousien vastaanpanoa ja männät tukee sylinteriä oikeaan asentoon.
Mistä muuten päättelet työtahdin kohdan ?? kun kansi on pois paikaltaan, sytytysmerkkihän tulee molemmille sylintereille yht’aikaa ??
LasseAi niin pihän sitä kehua mitä on saanu aikaan kankaasta…. no ainakin on komiat verhot mun toimistossa.
LasseMoro !!
Mulla ja varmaan kans Pertsalla on kangasta jemmassa pakka kaupalla, kun valmistus loppuu niin sitten pannaan euroiks.
Lasse2CV Paku vm. 62, 425cc, perusmaksu If:issä , paikkakunta Tampere 354 eur, josta sitten bonukset ja keskittämis + järjestöalennukset.
LasseHYVÄ KUVA JA OIKEAAN PAIKKAAN !!
Voiko asiaa enää selvemmin “sanoa” !!
LasseNokan heiton pystyy korjaamaan vasaralla naputtelemalla, täytyy vaan ensin järkeillä mille puolelle se on “vinossa”. Napautuksia varsaralla ja välillä kokeilua miten sytyskohta muuttuu. Kun molemmat puolet tasan, uusi ennakonsäätö ja tarkistus ja avot jo pelittää kone ihan eri mallilla.
Olen tämän tarkastuksen tehnyt jokaiseen käsiini saamaan koneeseen ja melkein joka toisessa on heittoa 1-4 hammasta ja käynti tasoittuu kummasti “säädön” jälkeen.
Eikun naputtelemaan !!
LasseMoro !!
Minä olen säätänyt joko rungosta vanteen sisäreunaan mittaamalla tai langalla pyörien ympärillä. Molemmat toimii hyvin, rungosta mittaamalla helponpi toteuttaa, edellyttää että rungon etuosa on suora ja akseli kohdallaan. Eli mitta vanteen takareunassa 1 mm pienempi kuin edessä per puoli tuottaa kokonais haritukseksi 2mm kokonaismitassa.
😳
LasseViime ja tänä vuonna 11-17, ensvuodesta en vielä tiedä.
http://www.citromobile.nl/
Samaan aikaan on taas Belgian 2CV-blueskin, jos se jonkun suunnitelmiin sopii. Huh huh tilaisuuksia joka lähtöön !!
LasseMoro !!
Tampereen jaoksen jakarilta löytynee yläkiinnike metallipaloja (pyöreäkulmaisia kolmioita), jotka hitsataan ikkunan ylänurkkiin turvavyön yläkiinnikepisteeksi. Aikanaan katsastuksessa hyväksytty kiinnitys, kun viimeisiä yksityistuonti sätkiä katsastettiin ja niihin vaadittiin kolmipistevyöt taakse.
Lasse -
JulkaisijaArtikkelit