Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 661 - 675 (kaikkiaan 761)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Solex 32 pics ja Solex 40 pics kaasuttimet #141635

    Mistä tiedät, että toi uusi on 32PICS ? Oliko vanhassa 2CV6:ssa 32 PICS, mä luulin että 34PICS, kuten nelkussakin ja niissä on kait kiinnitys erilainen.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Solex 32 pics ja Solex 40 pics kaasuttimet #141633

    Nostetaans vähän ylemmäs, jotta kun kevät alkaa heittään enemmän valoa tallien ja suulienperukoille niin näätte sihtailla jouten olevien kaasarien merkintöjä. Eli siis ostetaan edelleen !!
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: AK 350 kaasutin #142389

    Olen Jukan kanssa sama mieltä. Miki, onko putsari sulla oikein päin, kun muistelen imuaukon olleen eteenpäin ?? ❓ Yritin löytää kuvaa konehuoneesta, muttei tähän hätään löytynyt.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: AK 350 kaasutin #142383

    Jos kaasaria/raatoa löytyy, olen kiinnostunut. Mulla on uusi imu-pakosarja odottamassa, josko olis vaikka isommilla rööreillä.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: AK 350 kaasutin #142379

    Catsin sivut sanoo näin:
    AM M 602 M4 Ami6 9/63-5/68 7.75:1 28hp 25 4750 3000
    AK 9/63-5/68
    Eli sulla on “tehokone” nokalla 8) , joss varmaan 40PICS kaasari. Aah kuvissa näkyy ihana paksu vauhtipyörä, jolla kelataan mäet ylös vaivatta, vai unelmoinko liikaa 😉 ?
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Pohojanmaan jaoksen Mixte 1962 #142193

    Notta ristus, vaasas ei veri vapise !!
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Acadiane tai PAKU #142154

    Osta pois Acadyane, mutta ethän talviautoksi jokapäiväliikenteeseen. Siihen saat AX tai Bx:n muutamalla stasella ja näin säästät Acan kesän retkille. 😆
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: KILPAILU: etsi kallein 2CV #142285

    Lang olis suurperheiselle hyvä, sahara metsästäjälle/maastossa kävijälle, mutta toi paku näyttää kyllä aika kotitekoiselta, varmaan käyty venyttämässä autorobotin tehtaalla ja samalla toi hintalappu venyny 8)
    Tässä taas tullin hemmoille hyvä sivu tsekkailla “yleisiä pyyntihintoja markkinoilla”, kun määrittelevät tuonti sätkien pyyntihintoja.
    Veron muutoshan muuten on hyvä, kun sätkän prosentiksi tullee noin 14%.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: AMI6:n ropeli #141619

    Jos Belgian kaupassa välikättä eli diileriä 8) tarvitaan, olen sätkäni suorituskyvyn huomioiden (127km/h navin mukaan 🙄 ) käytettävissä. 😉
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Joko rättisenne ovat talvitelasilla? #141526

    Eipä niitä paljon näy, mutta erityiskohteena ne ovat niitä harrastaville.
    Tunnetko sivut Belgian 2CV:den valmistuksesta:
    http://users.skynet.be/vincent.beyaert/V2004/default.htm
    Ovat ranskaksi, mutta selailemalla selviää aika paljon, löytyy mm. valmistenumerolistat yms. kivaa. 🙄
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: AMIN / AK:N KÄSIJARRUVAIJERIT #141302

    Minä mittasin nämä AK:n vaijereina myydyt ja pituus oli 400mm, mutta en huomannut mitata kierteen pituutta.

    vastauksena käyttäjälle: Joko rättisenne ovat talvitelasilla? #141524

    Kyllä se lienee Ranskassa valmistettu, kun on mallia -85, Brysselin tehdas kait loppui v -81 tai vastaavaa.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Joko rättisenne ovat talvitelasilla? #141522

    Suomi-paku on jo talviteloilla hyvin tehdyn Mosquito – Borlänge turneen jälkeen, ei liikaa kerralla 12 vuoden seisonnan jälkeen 🙂
    Belgi-sätkä sen sijaan liikkuu koko vuoden ja juuri viikonloppuna olin Saksassa paikallisessa pystymettä kokoontumisessa. Aivan upea aurinkoinen ilma koko viikonlopun, päivällä +18-20C, yöllä noin +10, todella upea kokouskeli 8)
    Täällä Belgiassakin kyllä suolaillaa keskitalvella ja saksassa välillä todella runsaastikkin, silloin kyllä otan alle kovakaton Hertziltä, sätkä kun on ainoa auto perheessä.

    vastauksena käyttäjälle: Bensamittarin vika #141542

    Niin, sitä yritin tossa avauksessa kirjottaa, että tankin pää on kunnossa.Irtomittarilla “takapää” toimii., eli vika on rintapellin liittimestä mittaritauluun päin.
    Lasse

    vastauksena käyttäjälle: Wanhuksen(?) runko, minkälainen? #141476

    Moro !
    Vanhuksen rungossa on korille tarkoitetut sivutuet, jotka uudemmissa malleissa on lisätty pohjapelteihin, lisäksi vanhuksen rungossa on kiinnitys reiät/kierteet jarrupoljinmysteeriön kiinnittämiseksi ja penkinreiät keskellä. Nämä eroavaisuudet noin äkkiä tuli mieleen.
    Jos vaihdat rungon, osta ihmeessä alkuperäisen kaltainen.
    Yleensä vanhusten rungot on lujaa tekoa ja jos selviät päälli/pohjapeltien vaihdolla ja sisätukien vahvistamisella on korjaaminen järkevä vaihtoehto.
    Kysymys on tietenkin myös rahasta, 1000eur uuteen runkoon tai vastaavalla määrällä hitsaustyötä/talkoota ?? Projektin etenemistä saattaa vauhdittaa uuden rungon osto ja voi käyttää hitsaustunnit kasaamisen.
    Lasse

Esillä 15 viestiä, 661 - 675 (kaikkiaan 761)