Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kyllähän tuo toisaalta voisi kiinnostaa kun on kuitenkin vanha kunnon katto oltiin aiemminkin yhteydessä. Minkälaista korjausta vaatii? Pitääkö siis ommella jotain ? Ompelu hommat ei oikein luonnistu…
Tarkennuksena se et käy hyvin tyhjäkäyntiä.
Joo eli käyntihäiriöt jatkuu… Kärjet ja kondensaattori on vaihdettu. Kärkiväli ja sytty säädetty. Kaasari putsattu ja uusi kiihdytyspumpun kalvo laitettu. Huomasin että kaasarin korjaussarjan mukana tulevat suuttimet on erikokoisia kuin vanhat. Ainakin tuo sivulle tuleva suutin on pienempi kuin vanha. Neulaventtiilistä en tiedä kun en vielä ehtinyt avata kaasarin kantta uudestaan. Eli uusilla ei käynyt kovin hyvin. Tuon sivussa olevan vaihdoin vanhaan, ei vaikutusta. Neulaventtiili siis on vielä uusi. Vanhassa merkintä 1.3 uuden koosta ei siis tietoa. Uudessa sivuun tulevassa suuttimessa merkintä 41. Vanhassa 47 . Pienillä kierroksilla käy röpöttämällä.Tulpat uudet mutta pienen paikallaan käytön jälkeen melko mustat.Lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja kuumana. Kaasari on solex34 pics 6
Onko raidetangonsisäpään irrottamiseen mitään vinkkiä silloin kun koko paketti on autossa kiinni? Ei ihan suosiolla irronnut
Käyntihäiriöt loppui kun laitoin uudet kärjet ja kondensaattorin sekä säädin sytytyksen. Oli todella paljon pielessä, ihme että kävi millään tavalla.
Uudet kärjet ja kondensaattori pitäis tulla ensi viikolla. Voiko tuo kondensaattorin vika tehdä sen ettei tule välillä kipinää ollenkaan?
Siihen en koskenut ollenkaan. Hienolla hiomapaperilla vaan vähän pyyhkäsin kärkiä. Nyt yhtäkkiä tuleekin kipinä ja käynnissä ollessa kipinöi aika lailla kärjissä…
Hyvä neuvo. Puhallin irtosi melkein heti.
Kiitos kattavasta vastauksesta.
Ja 2cv4 71″ kyseessä
Nyt kyllä toimii ihan kohtuullisesti. Jos kaasun runttaa nopeasti pohjaan niin vähän meinaa yskiä mutta normaalisti jos kaasua painelee niin toimii. Lähtee myös normaalisti käyntiin kylmänä ja kuumana. Kärjetkin voi ilmeisesti tuollaista aiheuttaa.
Kiitos neuvosta. Joo tuon oppaan tilasinkin vähän aikaa sitten. En vaan tuota laatikkoöljyn vaihtoa siitä löytänyt. Hyvä opus on kyllä
Puhdistelin kaasaria ja alkoi kyllä toimimaan paremmin. Pitää ne kärjetkin katsoa. Miten puhalluksen saa tuulilasille? Jaloille tulee kyllä hyvin oli se kojetaulun alla oleva vipu missä tahansa asennossa.
Ja vielä lisäys. Kun kiihdytyspumpun kannen poistaa niin että kaasari on kiinni autossa niin kuuluisiko sieltä tulla bensaa? Tuossa ei tullut.
Kyllä se pumpun vipu tekee pientä liikettä kaasuvivun mukana mutta bensaa se ei anna..
-
JulkaisijaArtikkelit
