Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 66)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Nopeusmittarin vaijeri #289187

    No nyt toimii. Irrotin se kojetaulun ylämuovin ja ratin niin tuli tilaa. Mittariston yläreunassa oli juurikin nuo Jasun mainitsemat klipsut. Avasin ne ja raotin lasia yläreunasta niin sain mattoveitsen terällä nuo irronneet pinnoitteet pois viisarin edestä. Nyt tuntui toimivan. En olisi kyllä ilman tuota Jasun kertomusta, jossa viisari otti kiinni lasiin,tajunnut tutkia tarkemmin.

    vastauksena käyttäjälle: Nopeusmittarin vaijeri #289185

    Oikeassa olit Jasu. Katsoin mittaria tarkkaan ja huomasin että mittarin alaosassa jossa  made in France tekstin kohdalla on onko tuo nyt tarra vai maali käpristynyt ja viisarin alaosa ottaa juuri tuohon kiinni 40 vauhdissa.  Tuossa on se nelkun mittaristo. Onko tuossa tuo lasi irrotettavissa?

    vastauksena käyttäjälle: Nopeusmittarin vaijeri #289183

    Vielä lisäyksenä sen verran että onko vika todennäköisesti vaijerissa kun nopeusmittari pysähtyy 40 ja pysyy siinä hievahtamatta kunnes nopeus laskee taas alle 40 ? Vai onko mahdollista että mittarissa on vikaa?

    vastauksena käyttäjälle: Nopeusmittarin vaijeri #289181

    Kiitoksia taas Jasulle asiantuntevista neuvoista. Helpottaa aina omaa tekemistä kun ei tarvitse kaikkea kokea kantapään kautta…

    vastauksena käyttäjälle: Katto #289109

    Lisäsin taakse koukut niin nyt saa myös ihan taka asentoonkin kiinni.

    vastauksena käyttäjälle: Katto #289108

    No nyt selvisi! Kiitos. Eli ihan taakse asti siis ei voi kattoa avata ?
    <!–more–>

    vastauksena käyttäjälle: Nelkun laatikko #289093

    No on ihan kiitettävästi kyllä sulla laatikko kestänyt.

    vastauksena käyttäjälle: Nelkun laatikko #289090

    No se putosi se pala eikä sitä mistään löytynyt.  Ehkä 3 mm pitkän mallinen pala.

    Propussa oli tuota sakkaa tuon muutaman millin.

    vastauksena käyttäjälle: Annetaan korjattavaksi kaffepaketilla #289083

    M

    • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi sitten Sätkä. Syy: Uv
    vastauksena käyttäjälle: Sytytyspuola #288956

    Kiitos hyvistä neuvoista. Taidan nyt jättää puolan vaihtamatta kun ei tuossa ole ainakaan vielä mitään vikaa. Ei ehjää kannata korjata vai miten se sanonta kuuluu.

    Kysyin muuten tuolta 123 sytkän valmistajalta niin 3 ohmia on puolan ensiöpiirin suositus . 1 ohm ehdoton minimi. Tiedoksi vaan jos joku joskus asiaa miettii.

    vastauksena käyttäjälle: Sytytyspuola #288953

    No eihän tuo sitten ole edes vanha vielä kun tuohon Riston käyttämään vertaa..

    vastauksena käyttäjälle: Solex #288928

    Täytyy alkaa tuota 24/21 mallia kunnostamaan. Siihen kun löytyy itseltä enemmän osia.

    vastauksena käyttäjälle: Solex #288923

    Katsoin tuossa pikaisesti niin yhdessä 24/21 kaasarissa ainakin oli muuten tiukka akseli paitsi päittäis välystä oli.

    • Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi, 3 viikkoa sitten Sätkä.
    vastauksena käyttäjälle: Mikä on mikäkin suutin #287886

    Kiitos tiedoista. Nyt selvisi

    vastauksena käyttäjälle: Kaasari solex #287863

    Tuossa kun on moneen kertaan vaihdettu suuttimia niin ei tiedä mikä on alkuperäinen. Numerotkaan ei ollut enää luettavissa…

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 66)