Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kiitos nopeasta vastauksesta 👍
Lisäyksenä vielä sen verran että tukivarren kyllä irroitan valmiiksi.
Kiitos taas kattavasta vastauksesta! Täytyy säätää nuo jarrut. Laitoin vähän CRC:tä sinne muhimaan jospa aukenisi helpommin.
Mulla kans oli ensin sillein et poljin painui melko syvälle mutta toisella painalluksella oli kovempi. Sitten hajosi jarruputki ilmatessa jonka vaihdoin ja ilmaisin mutta edelleen ensimmäinen painallus painuu hieman syvemmälle kuin seuraavat nopeasti perään tehdyt. Ei toki niin paljon kuin ennen putken vaihtoa. Millainen tuon tuntuman kuuluu olla kun on kunnossa? Pitääkö poljin tuntuman olla täysin sama ensimmäisellä painalluksella kuin seuraavillakin nopeasti tehdyillä(pumppaamalla) painalluksella? 2cv4 71
Pitäisi sitä tulla ihan kunnolla. Mulla oli kalvo kyllä ehjä mutta kovettunut.nyt kun uusi kalvo ja muutenkin puhdistettu kaasutin niin toimii melko hyvin. Toistaiseksi…
No tarvikemittareille/anturille on tuo 1/8 kierteellä oleva yleinen. Merkkikohtaisina toki löytyy vaikka millä kierteellä. En ainakaan löytänyt kuin yhden yleismallin anturin mittaria varten ja hinta n.100€.
Kiitos. Eli ei käy normi anturien kierteet kun ne on yleensä 1/8″unf
Osaako joku sanoa mikä kierre tuohon sopii?
Eli nyt käy ihan hyvin paitsi kun todella hitaasti jos alkaa kaasua painamaan niin silloin hieman yskii alussa. Muuten toimii niinkuin pitääkin ainakin tuossa paikalla ollessa. Pitää hakea koe kilvet niin voi testata ajaessa. Kiihdytyspumpun kalvo oli kyllä ehjä mutta kovettunut niin vaihdoin sen. Kärkien vaihdon jälkeen alkoi käynnistymään hyvin. Varmaan tuo uusi kalvo tekee sen että ei yski enää kun painaa nopeasti kaasua. Oikeastaan alkoi itsestään vaan toimimaan. Sytyn säädin juurikin tuolla tapin lampun avulla. Se on ihan mukava kun muutkin arvailee mikä voisi olla vialla.
Kyllähän tuo toisaalta voisi kiinnostaa kun on kuitenkin vanha kunnon katto oltiin aiemminkin yhteydessä. Minkälaista korjausta vaatii? Pitääkö siis ommella jotain ? Ompelu hommat ei oikein luonnistu…
Tarkennuksena se et käy hyvin tyhjäkäyntiä.
Joo eli käyntihäiriöt jatkuu… Kärjet ja kondensaattori on vaihdettu. Kärkiväli ja sytty säädetty. Kaasari putsattu ja uusi kiihdytyspumpun kalvo laitettu. Huomasin että kaasarin korjaussarjan mukana tulevat suuttimet on erikokoisia kuin vanhat. Ainakin tuo sivulle tuleva suutin on pienempi kuin vanha. Neulaventtiilistä en tiedä kun en vielä ehtinyt avata kaasarin kantta uudestaan. Eli uusilla ei käynyt kovin hyvin. Tuon sivussa olevan vaihdoin vanhaan, ei vaikutusta. Neulaventtiili siis on vielä uusi. Vanhassa merkintä 1.3 uuden koosta ei siis tietoa. Uudessa sivuun tulevassa suuttimessa merkintä 41. Vanhassa 47 . Pienillä kierroksilla käy röpöttämällä.Tulpat uudet mutta pienen paikallaan käytön jälkeen melko mustat.Lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja kuumana. Kaasari on solex34 pics 6
Onko raidetangonsisäpään irrottamiseen mitään vinkkiä silloin kun koko paketti on autossa kiinni? Ei ihan suosiolla irronnut
Käyntihäiriöt loppui kun laitoin uudet kärjet ja kondensaattorin sekä säädin sytytyksen. Oli todella paljon pielessä, ihme että kävi millään tavalla.
Uudet kärjet ja kondensaattori pitäis tulla ensi viikolla. Voiko tuo kondensaattorin vika tehdä sen ettei tule välillä kipinää ollenkaan?
-
JulkaisijaArtikkelit