Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Joo syöttöjännite tulee. Täytyy yrittää etsiä säädintä. Motonetissa ja IKH ei ole yleismallisia. Autosähkö liikkeessä ei oota myyvät. Eiköhän sellaisen jostain löydä.
Ei ollut mitään vaikutusta kun laitoin hyppylangan laturilta säätiölle. Eli ilmeisesti säädin vaihtoon.
Ex merkkikin paljastui..
On siinä näköjään merkinnät. Auton edestäpäin katsottuna vasemmassa liittimessä – merkki ja oikeassa lukee 12v
Kokeilin suoraan akusta exc liittimeen antaa virtaa niin alkoi heti lataamaan jo tyhjäkäynnillä. Sit tuon toisen testin tein tyhjäkäynnillä ja näytti n.1.6V. jos kokeilen laittaa hyppyjohdon laturin exc liittimestä jännitteensäätimeen niin eikö se kerro onko johto poikki jos hyppylangalla alkaa lataamaan? Mutta kumpaan liittimeen säätimessä laitan sen hyppyjohdon joka tulee laturilta? Vanha ruuviliitin säädin. En nähnyt päällisin puolin mitään merkintöjä siinä. Oli kyllä vähän hämärää.
Joo joskus nähny jotain offi videoita niin kyllä ne aika paikoista noilla 2cv menee.
Kiitos nopeasta vastauksesta 👍
Lisäyksenä vielä sen verran että tukivarren kyllä irroitan valmiiksi.
Kiitos taas kattavasta vastauksesta! Täytyy säätää nuo jarrut. Laitoin vähän CRC:tä sinne muhimaan jospa aukenisi helpommin.
Mulla kans oli ensin sillein et poljin painui melko syvälle mutta toisella painalluksella oli kovempi. Sitten hajosi jarruputki ilmatessa jonka vaihdoin ja ilmaisin mutta edelleen ensimmäinen painallus painuu hieman syvemmälle kuin seuraavat nopeasti perään tehdyt. Ei toki niin paljon kuin ennen putken vaihtoa. Millainen tuon tuntuman kuuluu olla kun on kunnossa? Pitääkö poljin tuntuman olla täysin sama ensimmäisellä painalluksella kuin seuraavillakin nopeasti tehdyillä(pumppaamalla) painalluksella? 2cv4 71
Pitäisi sitä tulla ihan kunnolla. Mulla oli kalvo kyllä ehjä mutta kovettunut.nyt kun uusi kalvo ja muutenkin puhdistettu kaasutin niin toimii melko hyvin. Toistaiseksi…
No tarvikemittareille/anturille on tuo 1/8 kierteellä oleva yleinen. Merkkikohtaisina toki löytyy vaikka millä kierteellä. En ainakaan löytänyt kuin yhden yleismallin anturin mittaria varten ja hinta n.100€.
Kiitos. Eli ei käy normi anturien kierteet kun ne on yleensä 1/8″unf
Osaako joku sanoa mikä kierre tuohon sopii?
Eli nyt käy ihan hyvin paitsi kun todella hitaasti jos alkaa kaasua painamaan niin silloin hieman yskii alussa. Muuten toimii niinkuin pitääkin ainakin tuossa paikalla ollessa. Pitää hakea koe kilvet niin voi testata ajaessa. Kiihdytyspumpun kalvo oli kyllä ehjä mutta kovettunut niin vaihdoin sen. Kärkien vaihdon jälkeen alkoi käynnistymään hyvin. Varmaan tuo uusi kalvo tekee sen että ei yski enää kun painaa nopeasti kaasua. Oikeastaan alkoi itsestään vaan toimimaan. Sytyn säädin juurikin tuolla tapin lampun avulla. Se on ihan mukava kun muutkin arvailee mikä voisi olla vialla.
-
JulkaisijaArtikkelit
