Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Joo aivan oikein. Sieltä löytyikin nimi Teemu Eerola 1972
Tai no ei edes hirveän kovaa tarvitse jarruttaa…
Huomasin tuossa sylinterin alareunassa tuollaisen numerosarjan. Onko kyseessä joku valmistenumero vai sylinterin halkaisija tms.?
Kiitos niinpä onkin
Huomasin tämän vanhan ketjun ja alkoi kiinnostamaan onko nuo maahantuontilistat jossain netissä nähtävissä? Vai mistä ne oikein näkee?
Nolla on neljäs numero
Ok.Kiitos. Valmistusvuosi ei varmaan tuosta numerosta selviä?
Kiitos Jasu vinkistä. Puhdistin tuon vanhan osan ja juuri niinkuin sanoit niin kärjissä hapettumaa. Nyt lataa. Jos pärjäisi siihen asti kun saa uuden .
Sitrosella loppuunmyyty. Just ilmoittivat että ensi viikolla ehkä tulee lisää.
Joo syöttöjännite tulee. Täytyy yrittää etsiä säädintä. Motonetissa ja IKH ei ole yleismallisia. Autosähkö liikkeessä ei oota myyvät. Eiköhän sellaisen jostain löydä.
Ei ollut mitään vaikutusta kun laitoin hyppylangan laturilta säätiölle. Eli ilmeisesti säädin vaihtoon.
Ex merkkikin paljastui..
On siinä näköjään merkinnät. Auton edestäpäin katsottuna vasemmassa liittimessä – merkki ja oikeassa lukee 12v
Kokeilin suoraan akusta exc liittimeen antaa virtaa niin alkoi heti lataamaan jo tyhjäkäynnillä. Sit tuon toisen testin tein tyhjäkäynnillä ja näytti n.1.6V. jos kokeilen laittaa hyppyjohdon laturin exc liittimestä jännitteensäätimeen niin eikö se kerro onko johto poikki jos hyppylangalla alkaa lataamaan? Mutta kumpaan liittimeen säätimessä laitan sen hyppyjohdon joka tulee laturilta? Vanha ruuviliitin säädin. En nähnyt päällisin puolin mitään merkintöjä siinä. Oli kyllä vähän hämärää.
Joo joskus nähny jotain offi videoita niin kyllä ne aika paikoista noilla 2cv menee.
-
JulkaisijaArtikkelit
