Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Laitoin yv:n.
Korjauspellit hoidettu, siltä osin asia kunnossa. Sen sijaan runko osoittautui niin lahoksi, että menee vaihtoon. Wanhuksen runkoa saa siis tarjota, jos sattuu sellainen löytymään. Uusi tai kohtuudella korjattavissa oleva.
Hyvä huomio, täytyy kiinnittää asiaan huomiota. Vahvistuksen voisi varmaankin tehdä myös yläpuolelle?
Tosiaan unohtui mainita tarkempi malli, eli AZ 1959 kyseessä.
Linkin takaahan ne tiedot löytyy:
Myydään
Malli
Citroen Dyane
Rekisteritunnus
NCN-157
Vuosimalli
1974
Käyttöönottokuukausi
7/1974
Mittarilukema
39 241 km
Moottori
0,4l Bensiini
Vetotapa
Etuveto
Vaihteisto
ManuaaliListaa päivitetty.
Jos kirjoittaa Google Mapsiin Lahe, niin antaa tulokseksi Lapin Helluntaiseurakunta…
6 vai 12V?
Soittele tai viestitä lisätietoja (mm. hinta, sijainti), 0400979470.
12.7.2020, 10:55 vastauksena käyttäjälle: Hauska kesäkisa..etsi virheet verovapaasta kulkimesta..! #268717Samaa osastoa: https://www.nettiauto.com/citroen/2cv/11465562
Pääkaupunkiseudun konttoreista uskaltaa suositella GT_katsastusta. Siellä ainakin oma kutoseni sai asiallista kohtelua ja on muutenkin harrasteautoystävällinen pulju.
Tuo Jasun kertoma D-mallin ohje pätee kyllä mihin tahansa autoon. Perästä alkaen kohti keulaa ja seuraava osa aina edellistä hieman ulommas, ettei aiheudu ylimääräisiä suhinoita eikä kiveniskuille alttiita kantteja.
Uusi koti löytyi. Acadianea saa edelleen tarjota ostettavaksi.
Acadianea voi tarjota vaihdossa.
Onko kutosen moottoripellit aina alunperin maalattu tuolla Retkun mainitsemalla ruskealla?
On tullut vastaan myös mustia peltejä, mutta ovat ilmeisesti jälkeen päin tervattuja?
Jos tuon ruskean koodi löytyy, niin kiinnostaisi minuakin.
Toinen kiinnostava on ilmanputsarin kotelon vaalea harmaa; onko sama kuin puskureiden ja vanteiden väri? -
JulkaisijaArtikkelit
