Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Eikös toi ole ihan tuiki tavallinen service? Vai onko tässä jotain mitä en huomannut..
On varmaankin harvinaisempi kuin siviilimallin BX4TC, koska semmosessa olen istunut mutta service-Amissa en.
Näitähän näkee joka toinen vuosi alan tapahtumassa. Paitsi ettei muutamaan vuoteen ole nähnyt. Tapahtumia.Moi
Mä olen pessyt valjassaippualla, en sitten tiedä onko sen sisältämä glyseriini hyvää vai huonoa vinyylille mutta ainakin jättää kivan puolikiiltävän pinnan eikä siitepöly tartu kovin hyvin sillä lähtee ihan vesihuuhtelulla.
Eläinkokeet on vielä kesken koska en ole ajanut rättärillä kuin vasta 15 vuotta joten pitkäaikaisista vaikutuksista ko. hoitoon ei ole vielä kertoa mitään.16.5.2021, 19:25 vastauksena käyttäjälle: Missä on video sätkän purku ja kasaus muutamassa hetkessä #274595Ja tätä suoritusta tuli kannustettua yleisössä, tunnistatteko ketään? https://www.youtube.com/watch?v=6Z5VrwbD6pY
Kyllä koneistamo sai vakiokokoiset ohjurit siellä pysymään, satakuntatuhatta jo niillä ajettu. Kannattaa pajalla sanoa että lämmittää ja on helläkätinen, ettei käy kuten kaverin kansille, aukesi ihan uusi aukko öljylle kannesta pakokanavaan kun tottumaton firma teki sille sätkän kannet.
Siitähän se joustaa jos kaasari jostain syystä päättäisi tulla lähemmäs rintapeltiä.
Olethan ottanut takakontinpuoleisesta kiskosta kaiken säätövaran käyttöön?
1.8.2020, 21:15 vastauksena käyttäjälle: Pyyhkijän varren irrotus akselistaan mitenkä? (2cv6) #268938Tuossa kuva jossa näkyy lukituskynsi:
https://drive.google.com/file/d/1HScvGyYq8mjE5g1a_m74Ra4LiTSZSkMr/view?usp=sharing
Kiitos “kaupoista”, nämä menee purkuun ja oppimateriaaliksi, josko saisin tuon yhden kutosen lootan elvytettyä ehjäksi josta tuli öljyjen mukana laakerikuulia ulos.
Motonetistä löytyy 4.7mm jatko, joka käy hätäratkaisuna. Pidemmän päälle kuitenkin pitää koko putki vaihtaa koska katsari ei hyväksy jatkosta jarruputkessa, sekä koska tuo leikkaava helmi katkaisee putken ajanmittaan jatkoksesta.
Rungonvaihdon tarpeeltahan tuo kuulostaa 🙁
rampilla alkoi Nelkku yhtäkkiä kulkemaankin ilman olematonta seinäänsä
Olisit ottanut käsijarrun pois päältä jo aiemmin.. 😀
Nii miten tuo nyt menee. . . Kuumaviskositeetti mitataan 100’C lämmössä. Eli 10W40 ja 0W40 pitäisi olla yhtä “paksuja” sadassa asteessa.
Siitä alaspäin 10W40 viskositeetti kasvaa nopeammin, eli @80’C “nollaöljy” on ohuempaa kuin kymppi. Ts. mitä suurempi on “numeroiden ero” sitä vähemmän öljyn viskositeetti muuttuu lämpötilan mukana. Eli jos vertaa 20W50 / 10W60, niin kumpi on itseasiassa “paksumpaa” 70-80’C lämmöissä ? 100’C ja yli 60 on tietysti jäykempää.
0W:n pumpattavuus on -40’C 10W:n -30’COikein sataan asteeseen asti, siitä ylöspäin sitten ei olekaan (standardissa) eroa onko 10W-40 vai 20W-60:

Mulla on niinkin tekninen ratkaisu kuin letkuklemmari mutterin päälle ja taivutettu rosterilanka (jäykkyyden vuoksi) “viisarina”. Kuvaa ei ole tullut otettua, saati hitsattua sitä lankaa kiinni siihen klemmariin, joten ne ovat aina yleensä eri paikoissa kuin missä remonttia tehdään.
Taitaa olla meininki kuin VR:llä, ensin tehdään mahdottomaksi käyttää (aikataulut) ja sitten todetaan ettei ole käyttäjiä, lopetetaan.
-
JulkaisijaArtikkelit
