Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Päivi (matroona) tuossa juuri totesi, että on oikein ryntäys kiltaan tänä vuonna. Varmasti 60-vuotisjuhlien julkisuudella on ollut vaikutusta ja itse arvelin, että autoveron muutos (seisontamahdollisuuden järkiperäistäminen) vapautti energiaa 2cv-harrastukselle.
Tervetuloa Suomen hauskimpaan autokerhoon!
Tervetuloa porukkaan. Nuoria tarvitaan. Meidän Hannallekin, 18 vee, tehtiin juuri kaupat ekasta “omasta” sätkästä.
Talvi on entistä lähempänä.
15.10.2008, 06:28 vastauksena käyttäjälle: O: runko, 6:n tekniikka, katto, korjauspaloja, yms. #147751Vaasassa suora mutta sieltä täältä korjausta kaipaava wanhuksen runko myyrä. Perusta suht. terve.
Samalla voi katsoa muutakin, b-osia löytyy liki joka lähtöön luulisin.
Vastaan noin joka viides.
Sinne vaan omia nimiä syöttämähän ja ystäviä naruttamahan 🙂
Seuraamme mielenkiinnolla. Mukavaa kun on eri alojen asiantuntijoita Killassa.
Väärin – D : Porto Alegre, Brasilia
Jossain Belgiassa on lasikuituosia ollut hyvin tarjolla, mutta ei täällä kotimaassa pitkään aikaan.
Esimerkiksi: http://www.steletpolyester.be/
http://www.la-deuche-en-plastique.comItselläni on kaikki lokasuojat käyttökulkimessa lasikuitua ja on ollut mukavan huoletonta ruostumisen suhteen. No, puolestaan kiinnityskohtien halkeileminen on tuottanut joskus päänvaivaa.

Aikoinaan etulokasuojista tehtiin myöskin vain ulko-osia, jotka niitattiin vanhoihin metallisiin sisälokasuojiin.
Jukka
Olisi hienoa, jos jollakulla olisi mahdollisuuksia ja halua tehdä vaikkapa 2CV:n lokasuojia lasikuidusta. Puolivalmistekin voisi riittää – voisi sitten itse viimeistellä haluamaansa pinnan laatuun.
Pohja ja kotelot tuli öljyttyä kuumennetulla teräketjuöljy-alustamassa mikstuuralla paineilmaruiskulla. Pohjaan massaa enemmän mukaan sitkostamaan. Koteloihin porasin reikiä, niin, että litku pääsisi joka paikkaan.
Tästä seoksesta on kokemusta n. 20 vuoden ajalta ja se on edullista (ei tarvi säästellä), tehokasta tunkeutumaan ja osoittanut myös suojauskykynsä. Pitäisi vain jaksaa uusia käsittely parin vuoden välein.
Olipa alusta uskomattoman terveessä kondiksessa. Rungossakin tehtaan maali erottui monessa paikassa. Ei lainkaan sellaista kuraa mitä suomalaisilta teiltä kertyy sentin paksuudelta joka paikkaan.
Sottaista puuhaa, mutta kannattaa tehdä.

Inkiläisen Helgellä ja Joelilla on varmaan suurin Mixte-tuntemus Suomessa ja myös hieno ko. mallinen kuljin. Helge on vain käsittääkseni hieman nettiallerginen ja harvoin näillä palstoilla. Katso Nyytisestä “Wanhusten waalijat”.
Pohon kuljin on eritäin alkuperäinen (alle 50.000 ajettu), mutta jotkut Mixte-varusteista odottavat palauttamista paikoilleen.
http://www.suomen2cvkilta.fi/poho/mixte.htmTuolta Poho-sivuilta löytyy Mixte-esitteekin ladattavaksi.
Googlella löytyy netistä muutakin infoa.
Pilkunviilaaja pääsee iskemään: se on kutosen mittari korkeammista vaihtomerkinnöistä (punaiset viivat) päätellen, mutta vuosimalli 1970 – 1973. Pääsinpäs sanomaan 😉
10.10.2008, 12:27 vastauksena käyttäjälle: Retro Design mainostaa – 10.10.08 MUNANPUOLIKKAITA!! #141498Nyt saa sitten munanpuolikasvilkkuja jälkituotanto-osana.

On tätä odoteltukin.
Tehdäänkö yhteistilaus tai eihän noissa nyt postimaksu voi mahdoton olla.
Muutakin mielenkiintoista löytyy täältä:
http://piecesdetachees2cv.free.fr/promo.htmNo Amiinpa tietenkin, sorry lukutaidottomuuteni.
-
JulkaisijaArtikkelit
