Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Videoklipissä sätkä näytti ihan ajokelpoiselta, taisi kaverin tuunaushammasta vain kolottaa ;-).
Mutta kaikenkaikkiaan positiivista “mainosta” rakkaalle kulkimellemme. Ja hakihan kaveri vielä arteensa jäänteetkin pois aavikolta takaisin Ranskaan. Respect!
Jostain syystä tuo linkki ei pelittänyt. Yritän laittaa sen tähän uusiksi:
http://www.automerkit.fi/uutiset-trendit/uutiset/artikkelit/aavikonvangiksi-jaeaenyt-rakensi-hajonneesta-raettaeristae-moottoripyoeraen.html?SC=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;No nyt sitten ykskaks pelittää kumpikin.
Kapulla Vaasassa on ainakin kaksi AMI-6 projektia. Kertonee itse tarkemmin.
Allaoleva kori taidettiin jo purkaa varaosiksi.

Ongelma on varmasti kiusallinen enkä siitä huvittunutkaan vaan perustavaa laatua olevien ongelmien muodostamasta otsikkokejusta foorumissa. Ensin hirttää kaasu, sitten kytkinpoljin jää pohjaan ja lopuksi sähkötkin katoaa (sori, kieroutunut huumorintaju?).
Onneksi meillä on avuliaita kiltalaisia ja itsekin jeesaan aina kuin tietoa on.
Mulla on muutama hyvänoloinen käyetetty 2-kurkkuinen kaasari, jos haluat kokeilla toista yksilöä.
OK. Suomessa oli ainakin ennen samannäköinen ja-värinen Englannista tuotu peli. Onko tietoa missä luuraa nykyään?
Olikos tämä se oikeanpuoleisella ohjauksella oleva?
Tulisipa pois sieltä kätköistä; sitikka museossa on kuin täytetty eläin koulun biologian luokan lasikaapissa 😉
Jotenin huvitti, kun katsoi tekniikka-osion otsikoita allekain: kytkinpoljin jää pohjaan, kaasu hirttää, sähköt katosivat…. mitäköhän seuraavaksi?
Erikoinen vaiva tuo pohjaanjääminen. Jos ei takertele kumimattoon ja vaijerikin ok, täytyy vivutossa/asetelmassa olla joku mekaaninen vika. Asetelman jouset haluavat kyllä palautua luonnollisesti lähtöasentoonsa ja samalla palauttavat polkimen ylös.
22.8.2009, 19:33 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152387Englannistakin tuli innostunutta vastaanottoa suunnitelmillemme ja pyydettiin hulluja suomalaisia kisoja, jotka BBC:kin on noteerannut: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8211856.stm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hienoa, kun oli arvauksesta apua.
Pieni ilmavuoto imusarjassa tai kaasarin jalassa?
Löytyikin ranskankielistä asiantuntevalta vaikuttavaa tietoa netistä, jotta 123 viittaa Solex34 PICS6-malliin kutoselle 8 / 72 – 9 / 75 ilman keskipakokytkintä. CIT 164, 175 olisivat myös 2CV6 Pics 6:ta ja 194 = Pics 10.
Puolestaan CIT 101, 121, 173 and 191 ovat 2CV4-kaasareita, mutta eroa on vain suuttimissa.
Luulisin, että korkeintaa parikymmentä Ami 8:aa löytyy ja kutosia lkymmenkunta. Kaikki eivät varmaan liikenteessä.
Täällä foorumillahan vois pitää Ami-rekisteriä (omassa ketjussaan). Itellä ei Amia (vielä) oo, joten joku muu omikoon idean, jos siltä tuntuu.
Ilahduttavan sopusuhtainen malli!
Startin päässä paksun plus-kaapelin liittimen alla on samassa myös toinen ohuempi kaapeli, joka syöttää kaiken sähkön johtosarjaan jaettavaksi muille laitteille paitsi startille. Joskus tuo voi olla liittimen juuresta poikki niin, ettei sitä ulkoa huomaa.
Startille menee myös ohut karva solenoidille, mutta en tarkoita tätä piuhaa.
Hienoa, kun Ami-kanta Suomessa on kiihtynyt räjähtävään nousuun!
-
JulkaisijaArtikkelit
