Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Meidän AK350:ssä on niin mahtava mattaharmaa ja hieman ruostehilseinen pinta, jotta tekisi mieli hieman santapaperilla ohentaa sitä ja saada enemmä rusketusta pintaan. Pesemään ei ainakaan pidä mennä.
Usein repeämän pistää alulle etupalkin lahoaminen, jolloin katon lipareet vapautuvat hallitsemattomasti ruosteen joukosta.
Tämä on ongelmakohrta erityisesti ulkoa avattavissa katoissa, jossa ko. kohta joutuu rasitukseen varsinkin kattoa suljettaessa.
Ilmastointiteippejä saa nykyään eri väreissä, mutta siitä nyt on vain ensiavuksi, jottei lähde repeämään lisää.
Liiman valinnassa saa olla tarkkana. Muistaakseni jotain tiettyä Kiilto-tuotetta on joskus suositeltu. Palauttakaa mieliimme, ken tietää.
Huomaa, että laseja (muoveja) on ainakin kahdelta valmistajalta. Multa vois löytyä Seima-merkkiset, muistaakseni jopa uudet. Vanhempien malli oli AXO.
Lisäksi on se “ahdin” eli ropellinilma virta ohjataan ilmanputsariin. Pari hepoa tulee kuulemma siitäkin lisäystä, väittävät. Kaasarin suuttimet luultavasti lienevät myös hieman erikokoiset.
MUULI on nyt myyty, toinen vielä jäljellä.
Toisesta kärrystä on kyselyä päällänsä, mutta sopii muittenkin kysellä.
Taatusti ensi keväänä ennen ranskanreissua olisi taas useampikin sopivaa reissukärryä paitsi. Tuo Muuli olisi helppo modifeerata jonkinlaiseen nukkumalähiökäyttöönkin. Itse joskus ajattelin niin, että päälle tulisi irroitettava koppa, jonka parkissa voisi nostaa ja venyttää nukkumamittoihin (tukijalat tms.). Alle jäisi säilytystilat pöydille ja muille leiriytymistarpeille.
30.5.2010, 16:38 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152397Raadille ehdotusta näistä. Saattavat tietysti napata kuuleviin silmiinsä jotain tältä palstaltakin.
Pistohiekka paikkana olisi hieno ympyrän sulkeutuminen, jos vain alueella on mahdollisuus kokous järjestää. Varsinaista leirintäaluetta tai infrastruktuuria siellä ei liene enää hyödynnettävissä.
Itse olen Raadille toimittanut muistion omista ajatelmistani, jossa Pistohiekkakin on yksi vaihtoehto. Palautetta ei tosin ole toistaiseksi noista muistiinpanoista kuulunut.
Tiedän, että hyvin itäisestä Suomestakin on yksi hyvä paikkaehdotus.
Eyquem on ensiasennustulppa ja sikäli varma valinta. Olen käyttänyt monenmerkkisiä eikä oikein eroa ole ollut havaittavissa.
Nykybensoilla terveellä koneella ajettaessa tulpat pysyvät yllättävän puhtaana ja hyvässä kunnossa. Itselläni on ollut joskus vahingossa samat kynttilät 40.000 km 😳
28.5.2010, 06:12 vastauksena käyttäjälle: Mielenosoitus Eveline Fadayelin ja Irina Antonovan #157433Sopiihan täällä avata keskustelua vaikka mistä asioista, jos kiltalaisista joku näin vain haluaa.
Tämä mummoaihe on mielestäni niin politisoitunut että se itseäni pökkii vastaan jo yksin sen vuoksi. Olkoon laki sama kaikille, mutta järki mukana, jos sen käyttöön vain laki tilaisuuden antaa.
Lista on yhtä lähellä kuin lähin Apua-help-kirjanen.
Tai ehkä Raati ensin funtsaa, jos Killan nimellä sinne mennään.
Kannatetaan Jimmin ehdotusta. Kuka toteuttaisi?
Eiköhän Killan pääpanostus nettiin ole nämä kotisivut ja keskustelun keskittäminen tälle forumille, joka toimii suorastaan erinomaisesti. Varmaan jonkinlainen facebook-linkitys ja -näkyvyys on suotavaa, mutta tärkeää on, että Kiltaa koskeva tieto löytyy yhdestä keskuspaikasta mahdollisimman kattavasti.
Facebookissa lisäksi kaikki on kiinni itse Facebookin pysyvyydestä. Tällä hetkellä se tuntuu vahvalta, mutta mikä lie tilanne muutaman vuoden kuluttua.
Koetan tsekata ja pistää ykstyisviestiä.
-
JulkaisijaArtikkelit