Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Päivitystä!
Tänään vaihdoin ykköskurkulle suutinparin 170 ilma 110 pää Ja tällä jo toimii paremmin. Enään ei mee lambda ihan valottomaksi. Vieläkin käy liian laihalla, Kaasua kun painaa hieman reippaammin niin jää palamaan yksi punainen ja tehoa ei ole. Pitänee tilailla isompaa pää suutinta.Ok Hannu😆
Tuohon weberiin pienin saatavilla oleva pääsuutin on kokoa 90. Eli saanko kaasarin laihemmalle suurentamalla ilmasuutinta? Valitettavasti tuohon Akailen mainitsemaan tinaus juttuun minusta ei ole. Tekeeköhän joku koneistamo suuttimen pienennyksiä?
Öö, mistä löytyy tuo kakkosen lisärikastuspiirin suutin?
Jos se on se irrotettava pienempi (niistä neljästä) niin se on ummessa.Toisella lenkillä havaitsin että kun vetää ryyppyä päälle niin kestää paremmin painaa kaasuakin. Eli todennäköisesti se on liian laihalla. Eli ilmaako pienemmäksi ja alasuutinta isommaksi?
Jukka, tuo PDF kiinnostaisi jos löytyy
Mikko
Olen saanut hyviä vinkkejä kaasarin asennukseen ja uusia suuttimia tilattu.
Kerätään inspiraatiota muutama viikko ja kokeillaan itse vielä kerran 😁Mikko
Eli kun huohottinilman mukana tuleva öljysumu tulee tuosta kumiventiilistä. Jos reikää ei ole tai se on väärässä kohtaa niin öljyä kertyy ilmanputsariin kun se ei pääse muuallakaan.
http://cms.ice.be/files/76/montagehandleidingrevisiesetolievulbuis2.pdf
Sivu 3, alin rivi, eka kuva vasemmalta tuo reikä näkyy. Kohta pitää vielä olla alimmalla kohtaa eli eteenpäin. Kun tuo huohottin on kallellaan menosuuntaan
Jos sinne kertyy vain pieni määrä öljyä niin se on normaalia.
Mutta jos sitä kertyy paljon niin huohottimessa on vikaa. Jos sinulla on linkin mukainen tai uustuotanto huohottin niin siitä todennäkösesti puuttuu pieni öljyn paluu reikä jolloin tuo kertyminen on runsastahttps://www.burton2cvparts.com/oil-filler-unit-2cv6-p-6473.html?cPath=499_8024_8025
Ei voi kun itseensä syyttää sinisestä savusta😤
Huonosti asennettu männäntapin sokka.
Tuossa linkissä kuva jäljistä mitä tapahtuu kun sokka irtoaa.
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10156930685073010&id=762493009&set=gm.1019839608204406&source=48&ref=bookmarksSe on hyvä et selvis selkee syy
Taas tää muokkaa noita kirjoituksia, mut kai siitä kumminkin ymmärtää mitä tarkoitan
Mutta kun pointtina onkin nyt se että, vaihdoin jo tuon kannen ja se (uusi)kansi on koneistettu ja noin 20tkm ajettu toisella koneella ilman ongelmia. Kansi on siisti eikä yhtään karstoittuneen. Ei voi olla niin huonoa säkää et kun vaihdoin sen tuohon niin samantien ventiilinlautasissa tiiviste alkoi vuotaa??
Kysymys onkin että voiko puristukset olla kohdallaan vaikka männän renkaat olisi rikki,väärinpäin, välit linjassa??
No ei auta kun purkaa ja katsoa mikä sitä riivaa.
Onneksi on ottaa tuosta vanhasta koneesta sylinteri/mäntä setti tilalleThe kit comes with the pistons and rings allready fitted.
Eikös tuo tarkoita että männänrenkaat on asennettu valmiiksi?
Kaikissa kolmessa big bore sarjassa ne on ollut paikoillaan ja ainakaan kahdessa edellisessä ei ole ongelmia ollut.
Tuo mua askarruttaa et jos männän renkaissa olis häikkää niin voiko puristukset olla 15 ja tasan molemmissa sylinterissä vaikka vaan toisessa ongelmia?
Pitää ajella hieman enemmän kun tuo 25km ja katsoa mitä tapahtuu.
Tuo nyt asennettu kansi ollut koneistamossa ja ajettu noin 20tkm eikä ongelmiaEn edes katsonut niitä kun asensin, tulivat burttonilta ja laitoin paikoilleen purkamatta mäntää sylinteristä. Tämä jo kolmas burttonin setti mitä laitan ja kahdessa Ekassa ei ole ollut ongelmia.
Eikö se vaikuttaisi puristuksiin jo linjassa olisi? Luulisi siitä karkaavan myös paine? -
JulkaisijaArtikkelit
