Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
MYYTY
Tuolla vgs sivuilta löytyi tälläiset asetukset, miltä nämä kuulostaa?
Nosto imu 7,05mm 276°
Nosto pako 7,05mm 272°Aika kova tuo pako??
Nostetaas tämä keskustelu.
Kun vien nokan koneistamoon ensviikolla niin mitkä asteet sanon koneistajalle ja mikä olisi hyvä venttiilin nosto?
Tavoitteena hyvin kulkeva sätkä 😋
Teipä tuossa aikani kuluksi testin.
Laitoin ykkoskurkulle aluksi suutin pariksi 95/155
Kulku pintakaasulla ihan ok, lambda pysytteli suurimmaksi osaksi kolmella punaisella laiha puolella. Alaväännöllä kun kiihdyttää yritti, niin nikotteli kovasti vastaan.Vaihdoin ääripään 145/155
Lambda nyt pysytteli suurimmaksi osaksi kahdella punaisella rikkaalla (mutta ei mennyt kertaakaan lambda pimeäksi).
Pintakaasulla tämäkin kulki ok, kiihdyttäessä nykivastaan mutta ei niin pahasti kun tuolla edellisellä kombolla.Seuraavaksi laitoin 125/155
Lambda tykkäsi pysytteli suurimman osan vihreällä ja pintakaasulla kulku hyvää ja kiihdyttäessä kiihtyy alaväännölläkin.Jätin nyt tuon toistaiseksi kiinni, mitähän bensamittari tykkää?
Niin ja hauskinta tässä on se, että suuttimien pienentämiseen johtaneet syyt löytyy juurikin noista jutuista joita Akaile mainitsee. Mitä pienempää pääsuutinta laitoin niin oireet paheni.
Mut kun tosiaan suurensin sen tuohon 115 niin oireet hävis???
Aattelin kokeilla viä 120 mut en nyt sitä äkkiseltään löytänySiis 652cc
Vaikuttaakohan tuo että mulla on 642cc noin paljon??
Eilen testailin noita suuttimia ja
Yhdistelmällä
100/185 ja 110/185 en saa tuota kulkemaan kaupunkissa kun pintakaasulla. Vähänkin jos yrittää kiihdyttää joutusammin niin kakoo vastaan. Kun laitoin 115/185 niin silloin jo kestää kiihdytyksen hyvin motarillakin kulkee kivasti.Vai tarkotitko seitsemään kiloon kevennetyllä?
Öö tuota Jasu?
Minkä kulkien vauhtipyörä sulla tuossa dyanessa oli? Mulla tuo 2cv6 vakio vauhtipyörä painaa 9kg?? Vai näyttääkö mun vaaka ihan höpöjä. Aatelin jos tuosta ottaa 7kg pois niin ei paljon jää. Kevennetty painoi 5kgMikko
Niin ja olen kyllä konsultoinut asiantuntijoita, itsekkään sellainen olematta mutta ehkä tässä samalla oppii.
Hieman myös epäilen että onko Tuusulan kaveri Weber asiantuntia, ihan eri vehkeestä kysymys verraten Solexsiin.Vielä sormet syyhyää jos sais tuon rikkaalle menon pois ja kulun kumminkin säilymään😋
jiipee, tämähän on sitä harrastusta! Minusta on kiva värkätä noiden kanssa, varsinkin silloin kun homma alkaa toimia. Täytyy kyllä myöntää että silloin kun ei toimi niin hermot on kovilla 🤭
Kummasti sit vaan hetken tuumaustauon jälkeen räpläys jälleen maistuu.Tuli tuohon ykköskurkulle väärinpäin 120/180 on oikein
Nyt rupee suuttimet löytymään, kompolla ykköskurkku 180/120 ja kakkonen 112/280. Lambda pysyy nyt vihreällä lähes kokoajan. Kaupunki ajelussa 50km/h meinaa rikkaan punainen välillä vilahtaa. 120km/h ottaa hienosti motarilla lambda vihreellä!!
JEE
-
JulkaisijaArtikkelit
