Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Laitappa kuva siitä ihmekoneesta.. ❓
Katotaan ja arvioidaan sitten mitä sillä mahdollisesti voisi tehdä.. 😯
Epäilen kuitenkin sen heinän leikkuun onnistumista sillä…
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Kun olet syytön osapuoli miin älä anna pereiksi.. 👿
Liikkuvan katsastetun sätkän arvo on sentään kunnosta riippuen 3000 euroa ja siitä ylöspäin..
Tinkaa kaikki mitä suinkin saat korvausta ja romu itelle.. 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂5.1.2015, 22:12 vastauksena käyttäjälle: Vanhukseen väliholkit laatikon ja koneen väliin LÖYTYIVÄT HE #174251Kaksi holkkia on isommalla reijällä että menevät ohjariholkkien päälle ja kaksi joissa on pultin mentävä reikä.. 💡
Itse ohjariholkitkin ovat pidemmät keskipakokytkin asennuksessa kuin jäykkä kykimisissä malleissa.. 😉Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Kuvasta päätellen kuitenkin jotain on muistissa,, akselit täytyy asentaa aina “oikeaan lohkoon”.. 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Kyllä niitä suoraselkäisiä on varmaan muitakin,, mutta välipä hällä.. 😉
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂No selvityksen vuoksi voisin sanoa että mihinkään jaokseen ei ole kenenkään pakko liittyä,, riittää että on 2cv-Killan jäsen..
Mutta vapaasti voi olla useankin jaoksen jäsen halutessaan niin kuin jotkut ovat,,
allekirjoittanutkin on kolmen jaoksen jäsen,, Ja kahden jaoksen hallituksessa.. että sitä rataa..
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Vähä liikaa taitaa olla välyksiä.. Jostakin muistelen että kelvolliset mitat olisivat ehkä,,
kiertokangen laakerin ja kammen tapin välys 0,076 – 0,114 mm.. Voi tarkentaa joka muistaa tarkemmin..Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Ei se teräsholkki sovellu tulpankierteen korjaukseen alumiinikannessa,, teräs ja alumiini lämpölaajenevat erilailla..
Helicoil tyyppinen teräskierre on se pätevin ja hyväksi koettu ratkaisu..
Ongelma kierteissä tulee ajanoloon esille jos tulpat toistuvasti väännetään ylikireälle isolla avaimella..
Samanlainen kierteiden pettäminen tulee vastaan muissakin moottorin kohteissa jos ei muisteta momentteja.. 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Tuossa tapauksessa varkaus yritys saattaa olla omine kytkentä yrityksineen syynä tapaukseen.. ❓
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Wahus 2cv mittariston ainoat ja tärkeät mittarit oli nopeus ja amppeerimittari,, myös tarpeellinen olisi ollut öljynpainemittarikin,, vaan jostain säästösyistä sitä ei ollut kuitenkaan laitettu .. 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Ei ole mitään väliä sillä mikä laturi on kyseessä,, vaihto tai tasavirta..
Nimittäin laturin jälkeen on virta tasasähköä kummassakin systeemissä..
Toiseksi jos amppeerimittari on laadukas ja kytketty riittävän neliöisellä kaapelilla ei jännitehäviöitä synny..
Koska amppeerimittarissa on vain metallisilta jonka läpi sähkövirta kulkee,, näyttöneulan ankkuri reakoi virran nopeuteen ja suuntaa mittarin sillassa ja näyttää tämän.. 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Sanoisin että kun jännite näyttää oikeaa lukemaa niin laturin teho riittää vielä,, mutta kun akkun kunto huononee niin tullaan tilanteeseen että jännite tippuu.. Jos on amppeeri mittari lisäksi ja oikein kytkettynä niin siitä näkee heti milloin akku alkaa olemaan huonokuntoinen kun mittari näyttää vain sinnikkäästi ylimääräistä virtaa.. Eli akku menossa jo lievään oikotulkuun levyjen alapäähä akkuun kertyneen moskan ansiosta.. Tilanteessa ollaan jo siinävaiheessa että laturi on ylikuormalla ja voi pahimmillaan kärvähtää jos ei muuten niin ainakin sulake sieltä voi palaa..
Tämä noin niinkun rarrikoiden kerrottuna.. Eihan kannata suunnitella omia vaihtoehto kytkentöjä silloin kun kerran on oikeaksi todettuja kytkentämalleja saatavilla.. 8)Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Ei kun solenoinnin kontakti kupareissa,, eli niissä jotka yhdistää itse virran hiilien kautta startille.. 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Jotkut on asentanut noita puskurin teippiuraan menestyksellisesti.. 😀
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂 -
JulkaisijaArtikkelit
