Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@z1100ss wrote:
runko rullaten ulos sitten korjauspaloja ostelemaan (artikkeli?) toivottavasti pääsisi keväällä keinahtelemaan nelkun kyydissä 😀
Sitroselta kannattaa myös kysellä korjauspeltejä. muutenkin heiltä löytyy paljon sätkään varastoistaan. Ja ovat kiitettävällä aikataululla hommanneet jos hyllyssä ei ole ollut. Jos jotakin nippelitarvetta ilmenee, laita vaikka viestiä. Niin, ja niitä projektikuvia kansan nähtäville.
Ei haynesissa käyrää ole piirrettynä, mutta G10-G12 ennakko 3500 kierroksella muistaakseni 33 astetta, G13 25 astetta. -Tai sitten toisinpäin Lukee jakajan kyljessä. Tämän takia ei pidä asentaa vanhempaa jakajaa GSA:n koneeseen.
Staattinen ennakko kuitenkin kaikissa (vissiin) 10 astetta.
jos Croisette tätä lukee, valaiskoon lisää. Muistaakseni kuitenkin lähinnä henkimaailman juttu… 😯Ei mahtuisi eteenpäin, huohotin on tiellä. Huohotusletkun paikka on myös juuri noin. Jää kuvassa huohottimen taakse piiloon.
Tunnistaisikohan amigurut vuosimallin putsarin perusteella?
Alunperin tuossa oli 6v tasavirtalaturi joka nyt on jo kierrätetty parempaan käyttöön.

Ilmeisesti minulla on 40PICS, koska kaasariin sopii vain se neliömäinen ilmanputsari. Samoin vanhaan AM-koneeseen verrattuna imuputket ovat silminnähden paksummat. Kertokaa te mistä tämä on, minä en tiedä…
Tarkistan tuon kaasarityypin kun seuraavan kerran käyn varastolla. Samoin voin katsoa löytyykö sieltä ylimääräistä irtokaasaria 😀

😀Prätkäpeileissä ainakin on tuumakokoinen kierre. Wikströmin keskimoottorin kansipultin mutteri sopii ainakin harrikan peileihin.
Aiheesta saisi varmaan aikaan jopa väitöskirjan. Oudoimmistakin aiheista on väitelty, kuten esim. tuttavani joka tätä nykyä on elokuvaTIETEEN(!) tohtori 😀
Ostin Borlängestä samanlaiset putket kuin tuossa Aakun tuulilasinlämmitysputkena on. Jos vain löydät, hanki jotkut muut. Ainekin ne putket jotka sain ovat hyvin ohutta ja lötköä materiaalia, lisäksi se rautalankaspiraali on hieman liian harva. Tuntuu muutenkin että läpäisevät liikaa ilmaa. Vissiin liian tiivis kone kun ei ole öljysumu vieläkään noita kyllästänyt 😀
Geesun vanteet käy sätkään, mutta niissä on hieman eri ET. Sätkän koneella ei varmaan ole mitään haittaa, koska keulan massa on niin naurettavan pieni. Geesun kone sitä vastoin painaa jo niin paljon, että virhe alkaa jo vääntämään laakeeria.
Eilen piti vähän haikein mielin ajaa paku talviunille. Toivottavasti tulee aikainen ja lämmin kevät…
Ruåtsalaiset ovat myös asiasta keskustelleet. Jos kielipäätä löyty, voi lukea, mutta nuo muutamat kuvat kertovat myös paljon 😀 .
http://forum.citroenakuten.com/viewtopic.php?t=41462Pitänee katsella tuota varastoa uusin silmin. Näin kyllä nurkissa parikin peltipotkuria, mutta en osannut katsoa olisiko niissä hihnapyörää. Mihinkä vuosimalliin asti noita on ollut? Omat tiedostoni kun eivät tuota peltistä tunne.
Juuei metallista ole amissa ollut minunkaan tietojen mukaan. Luulen että se hönkii vielä nelkunkin ropelia heikommin. Kiitos muuten Jukka vinkistä, soittelen sinne belgiaan jollei kotimaasta löydy.
Kaiken tämänpäiväisen surun jälkeen tuntui hyvältä ajatukselta lähteä leffaan. Voi veljet että oli posketon pätkä. Hupaa sekä lapsille että aikuisille. Erityisesti gastronomiasta kiinnsotuneet saavat tuosta paljon irti. Oli viittauksia Paul Bocuseen, Anthony Bourdainiin yms.
Animaattoreilla on näköjään ollut neljän auton tietokonemallit, sätkä, kamina, d-malli ja smart 😀 . Niin, ja vespa. Katottiin alkuperäiskielellä, mutta uskon että on parempi suomeksi dubattuna. Suosittelen. -
JulkaisijaArtikkelit
