Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Vallan siisti sisältä, pitempi perävälitys mutta “täyspitkä” kytkinakselin uritus eli siitä ei tunnistusta voinut tehdä. Pitää vielä laskea hammaspyörien hammaslukemat, vähänniinkö akateemisessa mielessä. Vai Acateemisessa, kun Acadianesta on aski peräisin..?
Muistelisin tämän tarinan kertoneen jotain jakeluajotyyppisestä historiasta, ja siltä kyllä näyttäisi kun jälkien perusteella on aika runsaasti ollut kakkos-kolmos -vaihteiden kytkentää, pakki-ykköslinjaa vähemmän, nelosta ilmeisen vähän..?
Mulla jäi jääradalla Acasta kolmonen päälle ja mietin korjaanko vain sen vai vaihdanko koko laatikon. Vähän harmittanut hyötykuljettimessa tuo pitkä nelosvaihteen välitys. Päätin vaihtaa kutosen laatikon siihen. Pitkän linjan Dyane-harrastajan IW:n kanssa sopimamme diilin johdosta nyt on Acassa kutosen loota. Eipä tarvi enää normaaleissa ylämäissä vaihdella aina kolmoselle.
Ja sitten itse asiaan. Kyllä tuosta Jasunkin kuvasta näkyy Acan kytkinakselilla ura, joka on heti boorien edessä olevassa pinnassa ennen silmälaakerin lieriöpintaa.
Ainakin siinä akselissa joka nyt Acassani on oli aivan sileä lieriöpinta boorien ja silmälaakerille tulevan pinnan välissä.No niin…
Eihän se käynyt tämäkään kuin Strömssöössä.
Sen tästä oppi, ettei mitään eikä koskaan kannata kuvata (digi)kameralla tai kännykällä
kohtisuoraan alaspäin. Aina se digitalisaatio kääntää sen kuvan joko vasta- tai
myötäpäivään 90 astetta siitä miten sen on oikeasti kuvannut.
Esikatselussa ennen lähettämistä tuo toinen kuva oli kääntynyt sen neljänneskierrosta
myötäpäivään sekä litistynyt matalaksi ja leveäksi joten ratti näytti soikealta.
Kun lähetin sen ei kuvaa kuitenkaan ilmestynyt viestiini.
Kannattaisi käytää vain kunnon filmikameraa, siinä kuva näkyy oikeinpäin.
Eikä tämä ATK ole parhaimpia ystäviäni muutenkaan.
Anteeksi avautumiseni tässä yhteydessä.
Nyt otin toisen kuvan sihdaten suunnilleen horizontaalisesti.Acadianesta tuo taitaa olla. Halkaisija vajaa 39 cm.
Lähettämistäkin voin harkita.
Kuva myös tuosta toisesta ratista.
Invanuppi jättänyt jälkensä ja muutenkin naarmuuntunut koko kehältä.Soita tai tekstaa tuohon numerooni jos kiinnostaa jompikumpi.
Keskiöllä 50 e.
Toinen op. ilman keskiöö 10 e.
Nouto Kossun Pajalta.Ilmoita ehdottamasi noutoaika txtviestillä nroon O4OO 433 O15.
No nythän on niin, että puffetista saadaan kaffetta, teetä ja mehua sekä pullaa.
Makkaroita grillataan puutarhan puolella keskipäivän jälkeen.
Maskisuojien käyttöä suositellaan pois lukien juomien, pullan ja makkaroiden nauttimisen ajan. Kossun Pajalta saatavana kirurginen naamasuoja 100:lle ekalle.
Käsidesiä saatavana muutamasta pisteestä tapahtuman ajan.
Annathan yhteystietosi järjestelijöille THL:n tai vatever yhteydenottoa varten.31.10.2019, 11:14 vastauksena käyttäjälle: 2kpl. 12 hp moot. + 1 kpl. vaihteisto Moottorit myyty #265131Kuvia lootasta
Tuolta noita löytyis:
https://www.youtube.com/results?search_query=classic+cars+in+movies+citroen+2cvPeruutan tilaukseni koskien Wanhus Dyanen lasia.
Sain tarjouksen WanhusDyanen kirkkaasta lasista ja Wanhusta kunnioittaakseni
kelpuutan siihen kokokirkkaan lasin.Wanhus Dyanen lasi on kuulemma hieman kapeampi alareunastaan.
Muu tilaukseni uudempien kaksiväristen Dyanen lasien osalta olkoon vielä voimassa.
No Hienoa, nyt saatiin Pekkokin keskusteluun mukaan.
Kuinkas ylipäätänsä on mistä projektien tekijät tai muuten tuulilasinsa uusivat ne hankkivat?
Kuinka paljon menee Killan varaosavaraston kautta?
Vai tekevätkö niin että teettävät lähimmässä lasiliikkeessä?Onkos Akailella antaa mitään suuntaa antavaa hintaa kaksiväriselle lasille?
Muistaakseni opiskeluaikoinani Treella 80-luvun lopulla hommasin sieltä Tiinaani tuulilasin,
jossa oli vihreä yläreuna.Taitavat olla yksivärisiä?
vastaa kysymyksellä Kossu
No tokihan läpinäkyvät tuulilasit kiinnostavat.
Onkos tämä tarkoitus toteuttaa yhteistyössä Killan varaosamyynnin kanssa vai
kilpailevana yrityksenä?Mitkä värivaihtoehdot löytyy yläosan tummennukseen? Lasi kai on kirkas muuten.
Ja olikos WanhusTiinan lasi eri mitoilla kuin uudempien?Voisin sijoittaa tässä vaiheessa Dyanen laseihin, yhteen vanhusmallin ja kolmeen uudempaan.
Olettaisin, että puskurit on mustaarautaa ja umpiot peltikuuppiin.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä…?Hämeen jaokset kiittävät osallistujia!
Ehkä toivo tulevaisuuden suhteen ei olekaan menetetty, sillä nyt tuli
ennätys pitkään aikaan lastensarjan osallistumismäärässä Kesäkisoissa.
Tulokset ja tunnelmia julkaistaan sitten Nyytisissä.Suomen suurin Sittistori
Paljon porukkata kävi
Tontti täyttyi toiminnasta
Vilskettä niin oli vasta
Joku öljyt pihaan jätti
ei se mitään mul on rätti
johon ne voi imeyttää
Se täs vielä ihmetyttää
jos se kone viel pelittää…Kiitoksensa Kävijöille
Myyjille ja Ostajille
Buffetinkin Pitäjöille
Makkarpätkiin Paistajalle
Kossu tässä kirjoittaapi
Vaikka vähä väsyttääki
Ny o vuosi aikaa leppää
Romutkaa ei kiinnost kettääEnsivuonna ehkä nähdään
Jos taas tapahtuma tehdään
Sit en tiedä vielä missä
Pihalla vai metsikössä
Parkkipaikoist kova puutos
Tulkaa linjapiilil jookos…Älä nyt vaan lopeta kirjottamista. Ilmoitus on nyt OK.
Elämän perimmäinen tarkoitushan on toisten virheiden korjaaminen ja omien peittely…
Huomenna nähdään miten virheelisesti valitsin vääriä osia myytäväksi…
-
JulkaisijaArtikkelit
