Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Minuakin kiinnostaisi millä korjataan. Oli sama vika ja kaiken tein (paitsi ultraäänipesuria ei ollut käsillä). Lopulta nostin kädet pystyyn ja toisen kaasarin tilalle jolla on menty moitteetta.
Oliko savu mustaa vai sinistä? Eli paloiko bensa vai öljy. Kaasutinkin on suunniteltu käytettäväksi vaakasuorassa. Kannesta kyllä öljyn pitäisi poistua kallellaankin, siis jos siitä kallistuksesta vielä ajamalla pois pääsee?
Uusia virkoja kiltaan kovasti jaossa, ainakin jos otsikoita on uskominen 🙂
Ja näköjään AdBlockPlus estää ladatun kuvan liittämisen tähän tekstiin, piti disabloida..
-
Tätä vastausta muokkasi 7 kuukautta, 1 viikko sitten
Kaapelimies.
1 käyttäjä kiitti kirjoittajaa tästä viestistä.
Juu rikottu on jotain. Hankaloittaa huomattavasti käyttöä kun osastoja on miljuuna, vaikka viestejä on vain muutama hassu viikossa..
Onko lahjoituksen ehtona mahdollisesti dokumentointipakko siitä, miten JuhlaMokka-pakettia varaosana käyttäen ehjätään sätkän runko? Sehän ei ihan hirveästi paksummasta tavarasta ole alunperinkään 🙂
Ei nämä nyt niin harvinaisia laitteita ole etteikö potentiaalinen ostaja varmasti olisi kahdenkymmennen vuoden kuluessa Kuljinta löytänyt 😮
Pari varoituksen sanaa tuohon LA-puhelinkäyttöön liittyen:
LA-puhelin on tyypillisesti miinusmaadoitettu (eli laitteen runko ja antennijalka ovat yhteydessä virtalähteen miinusnapaan). Lähes kaikki jännitteennostimet toimivat hakkuriperiaatteella, ja saattavat olla ns. “kelluvia”. Tämmöisen alentimen perään ei voi laittaa kulutuslaitetta, joka on yhteydessä alentimen sisäänmenevän jännitteen kanssa (ei miinuksen, eikä plussan). Tuloksena on ikävänhajuista elektroniikkasavua jostain kohdasta, halvimmillaan sulakkeesta. Eli jos on tarkoitus käyttää LA:ta ylentimen perässä, pitää varmistaa että laite on ns. common ground, eli miinusmaadoitettu (tuleva ja lähtevä miinus ovat yhteydessä toisiinsa).
Toinen varoituksen aihe on tuon em. hakkurielektroniikan tyypillisest tuottama radiosaaste; LA-puhelin on muutenkin herkkä häiriöille, ja hakkurielektroniikka, varsinkin halpa itämainen, tuottaa radiosäteilyä ihan määrissä. Jos tuotteen pitää olla halpa, ensiksi tingitään häiriönpoistosta. Jääkaappia käytettäessä se ei häiritse, mutta LA:sta tulee pahimmillaan totaalisen kuuro tämmöisen ylentimen perässä, ja jopa näköyhteyden päässä olevan kaverin kuuleminen on haasteellista.
Ollos varoitettu.
Tarkoititko Kari kenties:
https://www.finnlines.com/fi/matkustajat/messutarjous/Tuo löytymättömyys johtuu siitä että otsikko ei ollut ihan tarkellaan muistelemasi:
Sinänsä tuo haku on kyllä melkoisen epälooginen käyttää, oikean yläkulman “haku” ei palauta muuta kuin uutiset, alempana oikealla on “haku foorumeilta” joka taas hakee foorumeilta. No, tän palstan toiminnasta on oma aiheensa, en nyt jaksa sinne avautua kun ei siitäkään olisi kuitenkaan mitään apua..
Mulla taas korkean latausjännitteen aiheutti hapantunut virtalukko, johon jäi 2 Volttia. Lataus oli vastaavasti 2V liikaa. Ohitusleikkasin releellä, koska sähköjä tuli käpisteltyä muutenkin.
Mitenkäs pitkä takuu noissa on?
Mulla on joku Tsekeistä (maailmankokouksesta) ostettu samantyyppinen, eri valmistajan. Just laskeskelin että ainakin 70tkm sillä on menty. Ei oo vielä hajonnut..60 euroa synkronirengasremontista ei tunnu paljolta, mutta jotenkin vaan tuntuu aika epäuskottavalta että joku aine voisi ne korjata? Mullakin kolmonen vaatii tarkkaa vaihteiston käyttöä ettei rutise. Ajattelin kyllä mennä ihan normaalillla öljynvaihdolla ja kaksoispoljennalla kuten tähänkin asti. Ja öljyksi varmaankin tota gear8 jos ei satu olemaan asiaa auto-artikkeliinpäin mistä saa yaccon 2CV:n laatikkoon speksattua öljyä. Tai ainakin sai viimeksi käydessä, ja siitä on jo hetki aikaa.. Redlineä en laita jos sattuu tulemaan vuoriltalaskeutumisia, se ei tykkää yhtään lämpenemisestä, Kroatian reissulla alkoi kaikki vaihteet kiroilla kunnes laatikko jäähtyi.
Jos se kipinä tulee kärjissä, niin silloin sitä ei tule tulpassa. Eli kyllä.
Jos kärjet kipinöi niin kondensaattori on rikki.
Menihän sinne konkan johdon alle se muovieriste takaisin paikalleen?
-
Tätä vastausta muokkasi 7 kuukautta, 1 viikko sitten
-
JulkaisijaArtikkelit

