Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Villevansilla on nyt muovinen AK350 -muutossarjakin, joka ainakin kuvissa näyttää paremmalta kuin heidän pikkupaku-imitaationsa. Apua-Helppiin tulossa puljun ilmoitus. http://www.villevans.co.uk/conversions.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

Tästä huutamaan uudenveroista (116 mailia ajettu) 2CV AZAM -65:sta; erikoinen California-malli (myyty Los Angelesissa). Hinta-arvio 30.000-40.000 EUR.
http://www.artcurial.com/en/asp/fullCatalogue.asp?salelot=2107+++++345+&refno=10376953″ onclick=”window.open(this.href);return false;Kompakti on!
Savoia Carsin Uusiotuotanto-Meharit ovat kuulemma valmistuksessa ja toimitusaika 3 kk. Tai sitten ei; tämä tehdas on aika mystinen tapaus, mutta ilmeiseti oikeasti olemassakin muuallakin kuin vain verkossa. http://www.savoiacars.com/automoviles_mehari_in.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Vuonna 1962 oli banjoliittimet sylintereihin eli uudemmat ei käy.
60-luvun puolivälissä tuli tavanomaisemmat putket, mutta paksummat kuin 70-luvun malleissa.
LHM-kumit eivät kestä tavallista nestettä – tai ehkä kestävät, mutta vain hieman pidempään kuin päinvastoin sotkettuna.
Kokemusta RE85:stä ei ole, mutta 123 ignitionin EVO-malli tarjoaa sillä ajoon valinnaiset sytytyskäyrät. Lisäksi pääsuuttimen paikalle voi asentaa kaasarin ulkopuolelta säädettävän systeemin. Ruotsissa ainakin muutamat ajelevat sätkällä tuolla polttoaineella.
Vähän ajettu Dyane myynnissä…paitsi, että pikku ruttu hieman haittaa…
http://www.leboncoin.fr/voitures/256685169.htm?ca=18_s” onclick=”window.open(this.href);return false;29.12.2011, 10:07 vastauksena käyttäjälle: Kokemuksia bensiinikäyttöisistä lisälämmittimistä… #164209Kallan linkittämä poltin vaikutti mielenkiintoiselta varsinkin jos lämpö on säädettävissä ja sillä pienemmällä mallilla lisäksi riittävän alaskin 😉
Oma diesel-Webastoni on samanoloinen laite, mutta ilman säätöä.
29.12.2011, 09:58 vastauksena käyttäjälle: Mielenkiintoisia 2CV- ja Citroen-uutisia (ACIn kautta) #160716Kanadassakin on yllättävän aktiivista Citroen-kerhotoimintaa, kuten allaolevasta linkistä voi lukea:
http://amicale-citroen.de/2011/citroenvie-citroen-fans-in-kanada/” onclick=”window.open(this.href);return false;Komea monisivuinen lehtikin on netissä selattavissa ja iloisena yllätyksenä siellä mainoistetaan jopa omaa juhlatapahtumaamme ensi kesänä.

http://www.citroenvie.com/Citroenvie.com/Get_Web_Res_Version.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
No niinpä taisikin olla.
Olispa vielä ryppypelti ja maltilla chopattu ja channeloitu…
…ja mittauskohta on keskeltä uimurin kohoa kannen metallipintaan (irroitettu kaasarin kansi nurinniskoin kädessä).
27.12.2011, 21:34 vastauksena käyttäjälle: Kokemuksia bensiinikäyttöisistä lisälämmittimistä… #164203Vanhoista Ebereistä myös vaihtelevia kokemuksia…
Acadianessa oli monta talvea pieni dieseliä polttava modernimpi Webasto joka toimi AINA. Vaati vain oman diesel-säiliön joka oli pakussa kyllä helppo toteuttaa.
20.12.2011, 08:31 vastauksena käyttäjälle: Mielenkiintoisia 2CV- ja Citroen-uutisia (ACIn kautta) #160715Saksassa on tulossa käyttöön systeemi, jossa on mahdollista vaihtaa rekisterikilpiä kahden omistamansa auton välillä kuitenkin niin, että vain yksi tunnus voi olla käytössä samanaikaisesti.
Mikä lie taustalla tuossa, mutta kuka tietää vaikka tällainen leviäisi jossain vaiheessa yleiseurooppalaiseksikin mahdollisuudeksi?
http://amicale-citroen.de/2011/bundesrat-entscheidung-kfz-wechselkennzeichen/” onclick=”window.open(this.href);return false;

-
JulkaisijaArtikkelit

