Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Aivan, se öljyn sisäänsaaminen onkin se kinkkisin vaihe. Soveltuisikohan tuohonkin käytetty wanhuksen irtobensapumppu sopivin letkuin varustettuna, varmaankin.
Mulla taitaa olla GS:n jarrupalasarja (uusi) varoitusvalokarvoilla. Niitä joskus myytiin 2CV:hen niin, että kehoitettiin sahaamaan yksi metalliuloke pois. Jäi sahaamatta.
Kerro jos kiinnostaa, niin tsekkaan kellarista pitääkö muistikuva paikkansa.
Valuttaminen luultavasti poistaa tarkemmin sakat pohjalta, tai tiedä häntä… Samalla tulee poistettua raurapuru propun magneetista.
Vauhtipyörässä on sytytyksen ajoituskohdan merkki eli poraus, mutta se ei kai välttämättä ole sama kuin yläkuolokohta.
Ota tulppa irti ja kokeile vaikka ruuvimeisselin avulla milloin mäntä on yläasennossaan.
Sitäkin on koitettu zoomailla, ettei olisi halki tms. Piilossa on moni kohta siitä.
Eihän tuollainen vaimennin tarvitse kuin yhden kunnon possahduksen sisällä ja siitä tulee naurava nakki, kuten belgialaiskaverillamme Raid Poronkusemalla.

Hupaisa yksityiskohta oli, että ko. kaveri oli siviilissä räjähdysekspertti, tehtävänänä simuloida mm. putkistoräjähdyksiä teollisuudessa 🙂
Ota yhteys paikallisiin hiekkapuhaltamoihin. Pyydä käyttämään kohtuullista painetta ja poista jo etukäteen pesemällä tai skrapaamalla pehmeät kimmoisat aineikset, jotka eivät välttämättä irtoa hiekallakaan.
Moni puhaltamo suorittaa myös pohjamaalauksen, massausta ehkä harvemmin ja ruostereikiä sinne kuitenkin ilmaantuu. Niiden korjaaminen massatussa pinnassa onkin vasta hankalaa.
Mulla oli kans tuo pystyvälys-ongelma yhdessä kutosessa ja aika pahaa ääntä se pitikin.Välyksen poistavat jouset puuttuivat kahdesta vivusta. Pitää tuokin tarkistaa, mutta tämä nykyinen ääni on kyllä enemmän sukua vuotavan pakoputken terävälle paukkeelle.
Vaan juuri tuollaisaet oletukset saattavatkin johtaa itseä harhaan.
Hiilikuitukoriselle Lamborghinille käy kuitenkin Kreikassa vielä huonommin:

[/img]Nurmoon Ylli toimitti mulle Ilkasta saksitun klipin:

Tuolla on kattavat selvitykset tästä harvinaisesta herkusta:
http://citroen2cv.fr/2cv_citroen/radioen.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;Varmaan tätä voisi soveltaa myös normaaleihin 2CV-latureihin. Ducellier ja Iskra kai tavallisimmat.
26.8.2009, 08:20 vastauksena käyttäjälle: 2cv4 -73 museorekisteriin, millainen verhoilu tulisi olla? #153287Alunperin takasisälokasuojien verhoilut olivat juuri samaa materiaalia kuin sivuverhoilukin. Olisikohan Saksassa ollut siihenkin valmiit palat?
Anotaan lupa että saadaan laittaa retroteltat harrasteajoneuvoparkkiin ja retroleiri – ruohoa, ykköspilsneriä ja peace-merkkejä 😉
24.8.2009, 10:54 vastauksena käyttäjälle: 2cv4 -73 museorekisteriin, millainen verhoilu tulisi olla? #153285Vaaleanharmaata huopaa liimattuna ja osin ruuvattuna seinämiin. En ole varma ovatko nuo kuvassasi näkyvät kappaleet juuri sitä.
Der Franzose saksassa ainakin myy valmiita settejä liki oikeanlaisesta materiaalista (kelpaa varmaan museomiehelle). Sitroselta ja Auto-Artikkelilta kannatta kysyä myös.
Verhoomoista voi metsästää oikeanlaista materiaalia. Hyvin samantapaista, mutta ohuempaa materiaalia käytetään huonekalujen päälliverhoilun alapuolella. Pitäiskin kysyä verhoilija-serkultani.
Pakittamalla sataa?
-
JulkaisijaArtikkelit
