Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,891 - 1,905 (kaikkiaan 3,068)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Ebay/vast #154953

    Mahtavaa kasarihenkeä. Kyllä tuollaisenkin säilyttäminen olisi jo kulttuuriteko. Lasikuitusarja taitaa olla oikein tehdastekoinen (ei-citroen) ja aikanaan kalliilla ostettu. Äkkiseltään ajateltuna oikein kohtuuhinta ellei sitten runko ja tekniikka kanttuvei.

    vastauksena käyttäjälle: Japin Vinkku #153045

    2-komponenttinen epoksimaali pintaan, sellainen joka ei tarvitse välttämättä pintamaalia. Ennenvanhaan legendaarinen oli teollisuusmaali “Inerta”. Ainakin tukivarret kannattaa kuitenkin käsitellä massalla maalauksen lisäksi vaikka se pilaakin ulkonäön.

    vastauksena käyttäjälle: Vetarin irroitus #155088

    Hyvät lukkopihdit kun kiinnittää pyöränkilpeen poikittain esteeksi, niin sekin on riittänyt.

    vastauksena käyttäjälle: Dyane Kuusi 1978 #147552

    Puutelistalla on varapyörätilan metallikansi. Tällainen on käsittääkseni ollut malleissa, joissa varapyörä on sijoitettu konehuoneeseen. Tai sitten se on ollut lisävaruste malleissa, jossa on kippaava takapenkki, kuten tuossa 1979 vuoden esitekuvassa.

    Myöskin tasaisen hyvät AXO-etuvilkunlasit kelpaisivat. Nyt toinen on uusi ja toinen haalistunut.

    Jos on edellämainittuja tarjota, olisin kiinnostunut.

    vastauksena käyttäjälle: Ebay/vast #154940

    Onko meillä ongelmista pulaa? 😉

    Ihan mielenkiintoisia linkkejä mielestäni olivat.

    vastauksena käyttäjälle: Japin Vinkku #153043

    Joissakin rungoissa pitkittäissikkauksia olen nähnytkin.

    Museokatsastajaa tuollaiset yksityiskohdat eivät hetkauta eikä hänellä voi tietenkään olla tuon tasoisista yksityiskohdista tietoakaan, lähinnä on kyse omista tavoitteista. Museokatsastuksessa tärkeintä on, että ulos näkyvät detaljit ovat alkuperäisiä tai ainakin “ajankohdan mukaisia”. Esim. pohjapellit voivat olla käsittääkseni vaikka suorasta tavarasta (kunnolla tehtynä). Toki se on vähemmän alkuperäistä, mutta ei este museoinnille, kun ei ole silmissä.

    Parempi näin, kun harrasteajoneuvoluokkaakaan ei olla autorekisteriin aikaan saatu.

    vastauksena käyttäjälle: Onnea ! #155055

    Nykyajan lapset “syntyvät internettiin”, sanotaan 😉 ONNEA!!

    vastauksena käyttäjälle: Dyane Kuusi 1978 #147551

    Ei ilikee…

    vastauksena käyttäjälle: Dyane Kuusi 1978 #147549

    Eipä oikeastaan paljoa ylimääräistä ollut. Kaikki vaan siivottiin eli helppo nakki.

    vastauksena käyttäjälle: Dyanen konepellin alunen, yms. #154688

    Dyane 6:ssa se on vakio, mutta suomitiinoissa kaiketi ei. Poikkirauta oli tuossa kuvanottovaiheessa vielä maalauksessa. Telineeseen kiinnittyy myös tunkki.

    vastauksena käyttäjälle: Valokuvaus – OSIO #146128

    Vaasassa oli talvi viime lauantaina. Ei enää.

    vastauksena käyttäjälle: Dyanen konepellin alunen, yms. #154686

    Ehkä tarve meni jo ohi, mutta nyt oli konehuone siinä kunnossa, että vaijerit ym. näkyy tästä kuvasta aika hyvin (multa saa isompana sähköpostiin, jos haluat)

    vastauksena käyttäjälle: Dyane Kuusi 1978 #147547

    Konehuonekin alkaa olla siistitty.

    vastauksena käyttäjälle: Netissä 2cv:n tehdas video. #154857

    DVD olisi aika helppo kopioda vaikkapa jaoksille.

    vastauksena käyttäjälle: Netissä 2cv:n tehdas video. #154854

    Eipä ole osunut silmään enkä nytkään löytänyt.

Esillä 15 viestiä, 1,891 - 1,905 (kaikkiaan 3,068)