Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kiinnostusta olisi. Soitellaanko vaikka.
http://www.kiilto.com/fi/tuotteet/tuotetietokanta/?prod=133″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Oikeasti loistavata! Nyt voi liikennekäytöstä poiston/käyttöönoton tehdä netitse. Hintakin on alentunut (6,50 eur) niinkuin pitääkin, kun kerran teemme viraomaisten puolesta työtä.
Kai tässä jokin koira on haudattuna.
Jos kuvien liittäminen ei onistunut, emailaa mulle, niin pistän esille. fin2cv ät saunalahti.fi
Annan ääneni kiltalaisten järjestämälle tapahtumalle, vaikka onhan tuo 2cv-edustus paraatissakin tärkeää.
Toukokuisen ranskanreissun heitin vanhat Misukan kitkat edessä ja meno tuntui vakaalta kovasta kuormasta huolimatta. Jarrutusmatkojen väittävät pidentyvän varsinkin märällä asfaltilla kitkarenkailla, vaikea ottaa siihen kantaa.
Nastarenkaista (nastoitta) äänettömästi tuntuvat toimivat myös Misukat. Nokiassa kuvio on turhan karkea.
Juoksevaa öljyä runsaasti saranaan yön yli ja sitten varovasti pientä koluttelua vaikka puutapilla itse saranaan. Öljyä voi vaikka liuottaa johonkin tinneriin niin tunkeutuu paremmin ja onhan noita “rusteenirroitusöljyjä”. CRC. WD40….jne.
Nykimistä sitten saranan suuntaisesti pelti yläasennossa ollen. Kaveri voi kannatella.
Oma tuntumani on, että kellarissa (hämärässä ja viileässä) renkaat säilyvät “uudenveroisina” vuosia ellei vuosikymmeniä. Itselläni on ollut joitakin 80-luvulla käytettynä ostettuja renkaita pinon alimmaisena ja yhä näyttivät hyvältä eikävätkä tuntuneet sen kummemmilta ajossa kuin tuoreetkaan. Varmasti jotain muutosta on tapahtunut, mutta havainnointi ja vertailu liki mahdotonta.
Sen sijaan suurta myrkkyä renkaille on ulkosalla auton alla säilyttäminen vuosikausia etenkin vajailla paineilla. Auringonvalon vaikutus renkaitten kylkiin on ilmeisen hapristuttava.
Mahtivinkki!
Sitä juuri edellisessä viestissä koetin sanoa, että ehkä jotain MASTON-tuotetta on mutta ei välttämättä tuota akryylisprayta (vaikka niin voisi luulla). Tilanne voi tietysti olla tänä päivänä eri, mutta neuvon kokemuksesta soittamaan liikkeeseen ja varmistamaan.
Kannattaa melkein soittaa ja kysyä onko nimenomaan tuota AutoMix akryyli -sarjaa ko. kauppiaalla ja sävy siis 5102. Mastonilla on monenmoisrta maalia ja kaikki eivät edusta kaikkea olen huomannut.
Kaikkihan nuo ja kromaamattomatkin ovat tehdastekoisia, mutta tuskin mikään Citroenin valmiste.
Onnea etsintään 😉
Katsopa täältä:
search.php?keywords=maston&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=EtsiOlisin itsekin kiinnostunut joitain purkkeja tuota Maston-maalia ostamaan, jos sitä joku jostain löytää. Vaasassa ei ole eteen tullut.
Tällä saattoi suoraan paikkamaalata vanteita, ero tosi pieni.
Ollaan pienellä porukalla mahdollisesti tekemässä Franzoselle yhteistilausta. Siellä saattaisi olla. Voin tuoda sen sulle vaikka Aaltopeltibluesiin. Katopa: http://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/Alle/Gepaecktraeger/” onclick=”window.open(this.href);return false;
@2cvkimmo wrote:
@Citroman wrote:
Toyo on ihan kiva, ainakin minusta. Ja halpa kotiin tuotuna.
Ääni tälle. Käyttökelpoinen gummi ja hyvä ajettava (koeponnistettu Autobahneilla erittäin kuumina kesäpäivinä), joskin “kovemman” ja jäykemmän tuntuinen kuin Misukka. Ehkä mulla on rekka-auton rengaspaineet …
Ja on se edullinen myyjän kanssa kasvotustenkin turistessa! 😀
Toyot vain kulahti nopeasti, alle 30.000 Acadianessa ja uusia kummeja saa jo etsiä. Mutta ei ne Misukan X:tkään paljoa enempää enää tunnu kestävän. Liekö vain legendaa 100.000 kesto?
-
JulkaisijaArtikkelit
