Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
30.5.2012, 17:29 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152561
Hyvä, että vihdoinkin olet tulossa sinne minne olemme sinua jo kauan odottaneet. Eli hommiin. :lol:
Ja kun olet saanut suuttimen ruuvattua irti, paina suuttimen reikään esim. hammastikku ja vedä suutin kolostaan pois. Helppoa. :roll:
Laitoin yhden kuvan sinulle suihkuvaunun lämmityselementeistä, mutta en osaa sitä linkittää, joten jätän sen huoleksesi Seppo. :lol:
Ylläri pylläri. Vika ei ollut startissa kuitenkaan. On lähtenyt perusteellisen latauksen jälkeen joka aamu töihin ja takaisin. Taisi vain 2 vuotta talvineen kaikkineen tyhjentänyt akun melko totaalisesti. Ja olihan meillä etelässäkin kait kerraan -30 astetta. Jäykistäähän se vanhan.
Pääsin itsekin läheltä katsastamaan Remieren työn laatua. Komea on. Joukossamme on todellisia käsityön taitajia. Toivottavasti suuri yleisö saa nähdä kulkimen valmiimpana Sätkälän Säpinöissä.
Sinne minäkin tänään puolen päivän jälkeen. Iltasanomien nettisivuilla videota messuista. Älä hämäänny. Alussa hieman kameramainontaa. Remierekin kuvissa ja Niemen Seppo. :lol:
1.5.2012, 00:35 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152556Viikonlopun talkoissa noin 40 henkeä. Vesakkoa ja metsää kaatui. Saimme jälleen paljon aikaiseksi ja paikka alkaa muistuttaa sitä miltä leirialueen tuleekin näyttää. Kiitos kaikille metsureille.
26.4.2012, 16:39 vastauksena käyttäjälle: MInkätyypistä mussiikkiva rättärisissit kuunteloovat ? #140963Ja eikö siinä vilahdellutkin pariin otteeseen sana “Romano” ja tuskin tarkoitti roomalaisia.
25.4.2012, 11:33 vastauksena käyttäjälle: MInkätyypistä mussiikkiva rättärisissit kuunteloovat ? #140960Löysin Firentsessä käydessäni kauan hakemiani Gabriella Ferrin CD:itä. Löysin niitä peräti 4 kpl. Niissä on raakaa voimaa kuin Edith Piafilla aikoinaan. Häneltäkään ei enää uutta musiikkia tule. Hän kuoli muutama vuosi sitten tapaturmaisesti kotonaan. Kun olen niitä kuunnellut jonkin aikaa kotona, poltan ne joko MP3 muotoon tai sitten polttelen CD:lle. Kesällä matka sujuu hienosti Gabriellaa kuunnelleen. Suosittelen.
Se olisi kivaa tietää meidän Tuusulan alueellakin asuvien. Jos vaikka löytäisimme samaan kohteeseen tahi osuisimme samalle reitille.
22.4.2012, 23:58 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152550Karin viesti:Tein eilen pistokokeen eli soitin Sulkavalle..paikallinen K-kauppias oli tietoinen tapahtumasta ja varautuu 18-22.07 lisääntyneeseen oluen, limpparin sun muitten grilliruokien kysyntään..alkaakohan heitä soutaminen kyllästyttää..hyvin oli perillä tulevasta tapahtumasta.
Kävin ensimmäisen kerran K-kauppiaan juttusilla viime vuoden heinäkuussa ja nyt kävimme 13.4. Sulkavan naisten ja miesten kanssa neuvotteluja ja alkaa näyttää hyvältä. Saamme K-kaupasta paperi,- tai kangaskassin, jossa alennuskuponki ko. kauppaan ja mahdollisesti jotain muuta täytettä kuten Pirkan tähtikarnevaalikarkkeja ja joukossa saattaa oll sätkiäkin. Kunhan pientä viilausta on saatu aikaan. Alkokin on hoidettu ajantasalle. :evil:
Huomasimme, että alueen ulkopuolella eli Sulkavan keskustassa on mm. Muikkukukko ravintola, jossa mainiot ruuat. Samoin kuin naapurissa sijaitseva lounasruokaravintola Marttiina. Muitakin varmaan on ja ei sovi unohtaa kahvila konditoria Alinaa. Kauempana Kukkapäässä on seisova pöytä jne. Eli ei aina tarvitse ruokaa itse tehdä. Sätkälään pyrimme saamaan edullisen ruokatarjoilun, lounassämpylät, munat jugurtit ja leikkeleet. Neuvottelut kesken, mutta loppusuoralla ollaan.19.4.2012, 07:28 vastauksena käyttäjälle: 50-vuotiskokouksen II järjestelytalkoot 26.-29.4.2012 #165277Minä haastan Jukan lapionvarteen. Otan lapparit, vesurin ja kirveen mukaani. Tarvittaessa moottorishankin jos tarvetta ilmenee. :lol:
Täältä löytyy.
2.4.2012, 07:38 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152543Hyvä korjaus. Ymmärsit kuitenkin mitä tarkoitin. Tervetuloa Sätkälään “limittien” puitteissa. :D
31.3.2012, 08:59 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152536Mitään asuntovaunujen vetäjiä ei paikalle haluta eikä siihen ole tilaakaan. Lähistöltä löytyy heille majoitustilaa. Meillä on hakusessa lisätilaa Sätkälän vierestä. Sinnekkään ei mitään kaminaa isompaa kaivata. Meille tulee osallistujille limitti, joten jos olet tulossa, ilmoittaudu heti ja maksamalla osallistumismaksun olet mukana killan 50 vuotisjuhlissa Sätkälässä. Kannattaa katsella Sätkälän kotisivuilta majoitusvaihtoehtoja heille, jotka eivät halua kangasmajoissa lepäillä.
Lauantain 21.7. tapahtuma ulkopuolisille tullaan näillä näkymin pidettämän Sulkavan soutustadionilla. Olemme järjestämässä erilaisia kisailuja, grillailua ja muuta näyttävää ja onhan se jo komeaa kun reilut parisataa sätkää ja kaminaa ajelevat kiertoajeluna Sätkälästä soutustadionille. -
JulkaisijaArtikkelit
