Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 84)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Dyane aamuruuhkassa… #164341

    Menee, mutta yllättävän hyvin tuohon on tottunut, alkaa tuntua ihan luontevalta.

    Esa

    vastauksena käyttäjälle: Dyane aamuruuhkassa… #164339

    Enpäs huomannut sinua.
    Lasit on pysyneet sulana sähköpuhaltimen voimalla,
    tosin ajomatkaakin nykyään kertyy kun käyn töissä Outokummussa.

    Esa

    vastauksena käyttäjälle: 95E10 #164238

    Terve,

    95E10:llä olen ajellut sen aikaa mitä on se ollut myynnissä.
    Ei siitä huomaa kuski eikä auto mitään eroa.
    Tarkoitus on siirtyä RE85:een heti kun sitä tulee saataville tänne asti.

    Onko kenellä kokemusta RE85:stä?
    Millaiset suuttimet 26/35 kaasutin tarvitsee, laskennallisesti nuo olisi kai 100/120.
    Miten sytytysennakko, tarvitseeko lisätä?

    T.,

    Esa

    vastauksena käyttäjälle: Vasen etutukivarsi #161575

    Tukivarsi löytyi, kiitoksia.

    vastauksena käyttäjälle: Tekninen käsikirja #156410

    En tiedä 2Cv:stä, mutta ainakin joissakin motukoissa tarkastetaan nokka-akselin ajoitus tuolla tavalla.

    Esa

    vastauksena käyttäjälle: Akselipultit #148355

    …ööö.
    Tuota…
    Jaa.
    😯

    vastauksena käyttäjälle: Akselipultit #148353

    Siis ei kai ne alkuperäiset pultit todella ole karkaistuja? Miksi olisi?
    Ihan piti käydä testaamassa ja kyllä sellaiseen viila puree aivan mainiosti.
    Sinkitys aiheuttaa vetyhauraus riskiä minkä takia varmaan esim. 10.9 pultit on mustia.

    vastauksena käyttäjälle: Kampiakselin runkolaakeri #147150

    Kiitoksia vastauksista.
    Lohkojen laakeripesät näyttää olevan mitoissaan, satasen kahden välys halkaisijassa laakerin ulkokehään, mikäli pitänee ollakin että yleensä menee lohkot kasaan.
    Mutta kun se kampiakseli ei ole kiero. En tuosta niin kauhean petttynyt ole, mutta ihmetyttää vaan tilanne.
    Tuettuna rullille takapään laakeripinnasta ja etupään laakerista heitto etupään stefapinnalla satasen luokkaa ja propellin kartipinnalla n. 0.05 mm (siellä huono pinnanlaatukin jo teki osansa).
    Tuskin moinen tekele voi paljoa suorempaan pyöriä?
    Öljypumppu ei mielestäni ollut mitenkään lohduttomassa kunnossa, mutta pitänee tuotakin tarkastella lisää.
    Eikä se etupään laakeri ole väljä joten kai siellä on öljyäkin ollut.

    Mikä sitä laakeria pyörittää?

    Esa

    vastauksena käyttäjälle: O: Pultti #146854

    Hei,
    kuusiokolokannalla löytyneee mistä tahansa alan liikkeestä.

    vastauksena käyttäjälle: Paskojen remonttien päivä…. #143781

    No nyt minä ymmärrän tämänkin:
    http://www.gardnercars.co.uk/index.html

    Jukan kyselemiä valokuvia ei todellakaan tullut otettua, ja taitaa itsesensuuri poistaa ne tulpanvaihto raportit….

    vastauksena käyttäjälle: Kuvioidun maalipinnan entisöinti #142583

    Ei omakohtaista kokemusta, mutta tuossa jotain juttua jostain ryppymaaleista:
    http://www.bevelheaven.com/~BB/phpBB2/viewtopic.php?t=148&highlight=paint

    vastauksena käyttäjälle: öljyvuoto #129820

    Onkos kukaan kokeillut pneumatiikka takaiskuventtiiliä?
    Ei pitäisi hirveitä maksaa.

    vastauksena käyttäjälle: Tiivistesarja eteen #141160

    Muistaakseni CX:n tiivisteet käy.

    vastauksena käyttäjälle: Pembleton-2CV #139136

    Olisiko sovitelaippa koneen ja laatikon välissä sekä 2CV:n vauhtipyörään sovitettu Bemun vauhtipyörän keskiö?
    Toisinpäin, eli BMW:n itä-kopioihin (Ural / Dnepr) on vaihdettu 2CV:n koneita juuri em. menetelmällä.

    Esa

    vastauksena käyttäjälle: Uudet automaalimääräykset 2007 #137911

    Hei,

    kyselin asiaa paikallisesta automaalikaupasta ja kertoilivat seuraavaa:

    -perinteiset 2k pintavärit poistuvat, -07 valmistettuja ei saa enää tuoda.
    Vanhat varastot loppuvat, joten enää ensi kesänä näitä ei olisi saatavilla, kovettajia kylläkin myydään entiseen malliin. Eli jos on kesällä aikomus maalailla kannattaaa maalit hankkia nyt ja kovettajat sitten kun tarvitsee (eivät säily kovin pitkään).

    -näiden tilalle tulee (on kai jo tullut?) jokin korvaava 2k-maalijärjestelmä joka sitten on vähemmän terveydelle haitallinen, kalliimpi mutta myös riittoisampi. Paha vaan että tuosta riittoisuudesta ei isoa iloa ole jos maalataan palasina olevaa rättäriä, hukkaprosentti on kuitenkin melkoinen. Tämä maali on vain ei-metallinhohtosävyinä.

    -vesiohenteiset ovat siis se mihin homma on menossa. Vaativat aina lakan päälle, ei kuivateta lämmöllä vaan ilmavirralla.
    Kaipa noidenkin kanssa pärjää, onhan ne jo uusissa autoissa käytössä, tuo lakka vaan tulee lisätyövaiheena.

    Unohdin sitten kysyä pohjamaalien kohtaloa, mutta olen ymmärtänyt että nämä säilyisivät ennallaan, onko kenellä tietoa?

    Esa

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 84)