Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ja sitten toisen puolen vertarin kimppuun. 🙄
No niin siinä kävi, että toinen laakerikuppi petti. Siis tiiviste petti ja neulat putosi. 😳 Asennusvirhe 👿 Saakohan kuppia jostain vai pitääkö ostaa koko ristitappi kuppeineen ❓ ❓ ❓ ❓
Kylläpä rassaa……….hermoja 😳Tilasin renkaat. Saapuivat kaikki neljä ajallaan tänään. 😆 Ja tuotiin töihin ihan sisälle asti. Hyvä palvelu! 😉
Taidettiin toiminta kokeilla koneen vaihdon jälkeen ja silloin toimi. Nyt ei. Mutta maadoitus on yksi mahdollisuus ja toinen on katkaisia. Siihen löytyy korjausohje Niksi Nyytisistä. Yritän saada kopion ohjeesta aikaiseksi. 😆
Saattaisi mahtua kyytiin, mutta suojapusiin pakattuna. Aloitan loman 25.6, joten tuonti töihin tällä viikolla (25) tai sitten loma-aikana kotiin. Sopiiko näin? 😆
Tekniikka (Ami6) purettu henkilömallista, kohtahan tässä pääsee jo asentamaan. 😆
Niin, kiitokset Petelle takaisin myynnistä. Kun tuossa uusia osia yli kauppa-arvon on, niin harmittamaan jäi se. Ja käynnistysongelmat, joiden takia Peten pää sauhusi.
Uuttahan tässä on runko, jarruputket, sylinterit, kengät, iskarit, vaihteisto, katto, kaasari, ilmanputsarin kotelo ja vararengastuki. Lisäksi mukana uusi pakoputki, toinen laturi, radiosoitin neljällä kaiuttimella sekä la-puhelin. Kaikkea en vieläkään muista. Varovaisesti laskien noin 1600 euron osat. 😆 😆 😆Kylläpä siinä suodatin on, mutta koneenvaihdossa kaasutin heilui siihen malliin, että siellä olleet “mömmöt” saattoivat aiheuttaa tukoksen. 😆
Heps,
mulla oli vastaavia onkelmia tuon liitoksen kanssa. Piti olla tosi tarkka niiden kuparitiivisteiden kanssa, jotta tuli tiiviisti paikalleen. Muistaakseni vasta kolmas kerta toden sanoi, alkoi nesteet pysyä sisällä. 🙄Kiirusta pitää, putkesta ei tietoakaan!!!!! 😆
Hieno homma, ja hienoa, että apu löytyy tältä palstalta! 😆
Pitääpä naputella koivuklapilla! Ei ole putkistoa mulla, mutta taivutettavasta kierreputkesta taidan jotain kehitellä. 😈 Putkella pitkälle vaimentimelle ja päähän jako kahteen, ehkä. 😆
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Voi olla myös mallia “Toppo” se putkisto, ehkä. 😆Kierreputki siis mallia “Biltema”
Ja mikä tuli tilalle? 😯 Tinsku toimii nyt kylmänä ja kuumana. 😉
Ai niin, paprut saapui, kiitos. Huomenna rekisteriin ja maksu tilille. 😆Kone irroitettu ja tuotu kotiin. Osia puran puhdistusta ja tarkistusta varten siitä. Mutta imu/pakosarja ei tunnu lähtevän suosiolla. Mutterit irti, mutta kiinni pysyy. Pitäisko kansia löysätä, jotta irti lähtisi? Oli muuten kaikki pinnapulteilla kiinni. Onko normaalia? 😳
Alkuun Tinsku lähtee käyntiin vain kylmänä. Tänään jonkinverran tyhjäkäyntiä ja kas kummaa, nyt lähtee sitten kuumanakin käyntiin. Eli akku ottaa sittenkin latausta vastaan ja pitää varauksen. Helpotuksen huokaus 🙄
😆 Kiitokset loistavasta tapahtumasta. Hieno porukka ja aurinkoinen sää. Ei paremmasta väliä! Ensi vuonna uudestaan, joohan.
😆 -
JulkaisijaArtikkelit
