Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jos kysymys oli esitetty minulle niin niitä oli säilytetty ilmeisesti jossain vintillä. Citromarc tietää paremmin missä tavaroitaan pitää 😉 Ja se on kyllä totta, että sillä on merkityksensä, aurinko syö renkaan nopeasti hauraaksi. Mutta täytyy kyllä sanoa, että hakkapeliitan kumiseos on aika rajua tavaraa, jos vertaa vaikka uuteen misukkaan.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]😆 😆 Anteeksi nyt vain mutta mua vähän huvittaa: Ostin vuosi sitten Citromarcilta n. 25 vuotta (ehkä enemmänkin) vanhat hakkapeliitat ja ne olivat niin kovat “ettei niitä viitsi irroittaa vanteista” No, jysäitin ne vanteilta alle 1.5 tuntiin ja maalasin vanteet. Nyt kaikki viisi ovat i-l-m-a-n sisärenkaita paikoillaan ja olen niillä ajanut kohta kuukauden ilman ongelmia. Misukoihin en luottaisi samoin kuin näihin nokialaisiin.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Vilkuille en oo nyt tehnyt mitään, jätin sen merkkivalon sivuun ja kokeilen tässä joskus.
Juu pitäis mennä ainoastaan ohjausvirta katkaisijasta. Jos ei mee niin sitten ois kyllä jo varmaan sulanut katkaisija… 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Nyt on tätäkin ongelmaa sumplittu lisää: Vedin virtalukon releelle kaksi 1.75 neliömillin maajohtoa vanhan kaveriksi (akulta releelle) ja akulta koriin yhden suht. paksun lisämaajohdon, mutta mitään apua kuumenemiseen siitä ei ollut.
Nyt herääkin kysymys, että kuinka suuren päävirtasulakkeen rasiaan voisi laittaa? Riittääkö 25 A silloin, kun laturi on tuo sätkän oma 30 A laturi? Koska sulakehan ei vielä kertaakaan ole “palanut”, 16 A sulake vain suli muodottomaksi, niin aloin miettimään, että onko tuo 25 A sulake vieläkin liian pieni ja toimii “jarruna”? Joku sähkömies sanoi, että suositus olisi 30-35 A?
Ja jos joku tarvitsee laskuihin jotain tietoja, niin valot ovat 55/60w (+sätkän vakiokoot muissa polttimoissa) ja laturi tuo 30 A
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]5.6 litraa satasella menomatkalla. Nopeutta helsigistä lahteen 100kmh ja siitä 120 kilsaa eteenpäin 70-90kmh, joten oikein mukavia lukemia ensimmäistä kertaa. Outo juttu sinänsä tuo kulutuksen 2.1 litran pudotus, koska mitään muuta en tehnyt kuin sen että lorautin edelliseen tankkilliseen red linen fuel treatmentin… No nyt on kuitenkin kiinni se 55 tk-suutin, joten täytyy tässä seurata kuinka käy. (Vielä olisi kokeiltavana 57 tk) Paluumatkalla oli kamala vastatuuli, joten 7.1 litran kulutus ei ehkä vastaa kokonaisuutta…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]No joo tunnustetaan 😳 Onhan noissa laitteissa tehoa jonkinverran, jotta urkumusiikki jää alle, muttaa……
Niin muistin sen merkin! Infinityllä on ainakin ollut ohuita ja laadukkaita kaiuttimia. (saahan biltemastakin jotain uhuita venekaiuttimia mutta se laatu…) Dyanen oviin saa helposti kajarit kiinni, takaovissa mulla on 6.5 tuuman kaiuttimet, mutta välissä tosin 18mm korotusrengas.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Helppo vastaus: Hinta ja valikoima.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kaikkea on tullut kokeiltua noiden stereoiden kohdalla ja paras vaihtoehto kuuluvuuden kannalta on kaiuttimet edessä(hattuhyllyllä tai sen alla) ja myös takana. Antennina mulla on elektroninen antenni taustapeilin takana tuulilasissa, ei kuulu hyvin pääkaupunkiseudun ulkopuolella, mutta sitä varten on cd:t 😉 Eipähän tarvinu porata reikää. Cd soitin hattuhyllyn alla: Ei näy varkaille niin helpolla ja kaikki uudet näytöt eivät erotu alapuolelta katsoessa. Helppo käyttää, lähellä vaihdekeppia.
Jollain merkillä on ohuen ohuita kaiuttimia, mutta en saa kuallakseni sitä merkkiä päähän. Caliber? ei tainnut olla… täytyy miettiä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Katon sitä konetta, kun tuun hakeen renkaat…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kantavuus 600kg, painoa 100kg enemmän kuin ami 8:ssa. (lisää yv:nä)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Mä en oo ihan varma, mutta meillä saattaa olla alkuperäinen ami superin myyntiesite seitkytluvulta, siitä näkis ainakin kantavuuden. Yritän muistaa etsiä sen.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]😆 Voishan sitä tummentaa (lue rypyttää) kaikki takaikkunat oikein laittomiks ja ja ja… ymmärrätte varmaan 😀
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]En mä myymässä ole 😆 Aattelin vaan, että jos haluut muistinvirkistystä miltä tiina lähempää näyttää 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Pakoputkessa. Kyllä sen vieläkin huomaa, että menee hetki ennenkuin kone toimii täysin normaalisti, välillä liikkuu niin kevyesti ja välillä vähän nihkeästi. Vieläkin lähtee ryypyttämättä käyntiin näpäyttämällä, eli aika rikkaalla tuntuu olevan, vaikka olen säätänyt sen sillä puolen kierroksen säännöllä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Onks se ihan normaalia, että kun lyö koneen kuumana käyntiin ni se oikein poksahuttaa ensimmäisessä änkkärissä ennen kuin varsinainen pakokaasun tulva alkaa? Puhaltaakohan se bensaa jostain syystä äänenvaimentajaan asti? Startatessa kaasua vain vähän.
620 km sekalaista ajoa, pääasiassa kaupunkia, ja kulutus 7.7 l / 100km (Väliaikatietona ennen viikonloppua 😀 )Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit