Esillä 3 viestiä, 16 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #274918
    Matti Lampila
    Avainmestari

    Ei tuossa Karin ohjeessa ole mitään vikaa. Itse olen noita seosmittarin kanssa joskus säädellyt niin ajattelin huomauttaa että molemmat ruuvit vaikuttaa toisiinsa. Ilman seosmittariahan näitä ei pitäisi mennä ruuvaamaan.

    #274980
    Mikko Paavola
    Valvoja

    Jashoo… Uskaltaiskohan sitä tällä viikolla kokeilla noita ohjeita.

    #275630
    Hannu
    Osallistuja

    Moro

    Tyhjäkäyntisuuttimen ja kanaviston puhdistus auttoi! Tyhjäkäynti löytyi ja kuljin sai 2 vuodenleiman.

    Seuraava huomio:
    Kaasarin toiminta on muuten hieman tukkoista. Tahtoo nykiä ja ei meinaa ottaa kunnolla kierrosta. Kävin sitten ajelemassa ja vedättämään ”kunnolla”, ajattelin että käytön puutetta. Sitten jossain vaiheessa tapahtui selvä muutos. Kone alkoi vedättämään kunnolla ja kaasu pohjassa suorastaan reuhakasti kulki ja 2-kurkun äänet olivat räyhäkät. Syy löytyi: ilmanputsarin kansi oli hypännyt pois paikoiltaan eli ilman puutteesta kärsi. Kansi kiinni ja vanhat oireet palasivat. Tänään uudelleen kulku muuttui kesken ajon ja sieltähän ilmanputsarista syy löytyi.

    Mitkäs ovat korjaavat toimenpiteet? Tällä hetkellä minulta puuttuu siitä ilmanputsarin ja tuulettajan siiven kotelon välistä putki mitä näkyy käytettävän yleisesti ainakin internetin kuvissa (konehan on Acadyanesta entisellä nelkun laatikolla). Onko ”turboputki” ratkaisu? Ja liitteenä kuva, kertonee enemmän kuin sanat.

    Hannu

Esillä 3 viestiä, 16 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.