Etusivu Foorumit Päävalikko Matkalle Puola 2015?

  • Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 55)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #170138

    Mitäs me Kaliningradissa tehtäis?
    Mitä nyt yleensä matkalla tehdään. Ajettaisiin ainakin kaunista Kuurin kynnästä. Kyllä Hupimestari tietää.

    #170139

    No entäs rajamuodollisuudet..

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    #170140

    Kyllä Vennäälle passi ja viisumi tarvitaan. Tämä on vain yksi vaihtoehto monista. Moniko on Kaliningradissa käynyt? nimim. siellä vielä käymätön. 😳

    #170141

    Muistaakseni 85e maksaa turistiviisumi ruskeihin matkatoimiston kautta. Tämä on ehdottomasti helpoin tie viisumiin. Ilman tätä ennakkovarautumista on käsittääkseni erittäin hidasta päästä ko. maahan ja vieläpä tuollaiselle alueelle, jolla on erityinen sotastrateginen merkitys 😉

    Tätä toimistoa olen käyttänyt viisumeihin liittyen ja toimittavat passin ja viisumin aina sovitusti ajallaan: http://www.rustravel.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    #170142

    On siellä Kuuriinkynnäällä hieno paikka ,Nida.Ja siitä pääsee Kaliningradiin suoraan.
    Kaliningrad on sitten jotain muuta,on käyty.

    #170143

    Varasin juuri Torunista hotellihuoneen kolmen tähden hotellista. 5 yötä kahdelta 191,37 €. Lisäksi olen talvella hoitanut osallistumismaksuni kokouspaikalle. Nyt on asiat ainakin joltain osin kunnossa. Luulen, että jos hotellia haluaa, kannattaa ryhtyä varailemaan. Bookingilla on ainakin palvelu, joka takaa, ettei tarvitse maksaa vasta kuin paikalle tullessa. 😯 😯

    #170144

    Varasin ilmeisesti ehkä kaksi viimeistä huonetta samasta hotellista mistä Henkka, kalliimpia Comfort huoneita taisi olla vielä yksi jäljellä. Tosin laitoin vetämään vielä toisenkin vaihtoehdon, mitä ei löytynyt välitysketjuilta ja olisi mukavan lähellä kokouspaikkaa.

    #170145

    Hei, osaisko joku helpata. Nukahdin Nyytistä lukiessa ja jäi epäselväksi tuo Killan kesäretken ajankohta. Retkihän on Puolaan, mutta mikä on tuon retken suunniteltu lähtöpäivä ja paluupäivä. Pitäisi saada pikimmiten loma merkattua kalenteriin.

    #170146

    .

    Rättäri - Citroen 2CV
    https://www.facebook.com/groups/168107986665515/

    #170147

    Killan kesäretki on mielenkiintoinen, mutta enpä usko minulla olevan noin paljoa aikaa käyttää Puolaan menoon, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ajattelin selviäväni kolmessa – neljässä päivässä menosta Toruniin. 🙄

    #170148

    Varattu on 2h huone samaan hintaan…niitä on kyllä vieläkin jäljellä…Retman-hotellissa 🙂

    #170149

    Moi
    Kiinnostusta olisi lähteä ja vapaatakin voisi saada kyllä. Mutta ennenkuin varaan hotelleja niin täytyy oppipoikana kysellä että miltä alueelta niitä kannattaa kysellä onko itse tapahtuma-alueella mahdollista esim. Telttailuun jne.? Itsellä kun lähtijöiden lukumäärä on epävarma niin hankala varata huoneita vielä.
    Vai voinko varata(ilman kustannuksia mahdollisesta poisjäännistä) huoneen kolmelle ja sitten lähempänä ilmoittaa että tuleekin vain kaksi esimerkiksi..jompi kumpi on todennäköistä siis
    Killan retki houkuttelisi mutta henkan vaihtoehto voisi olla realistinen omat aikataulut huomioiden 🙄
    Ja onko niin että killan retki sinetöity sieltä kalingradin kautta? Se vähänkuin ABC mulle…njet njet pasalsta 😆

    #170150

    Se perinteinen tapa on telttailla.
    Siihen minäkin olen valmistautumassa.

    #170151

    Muistaakseni kesäretki ei mene Kaliningradiin. Käy vain kynnäksellä, joka on näkemisen arvoinen paikka. Maailmankokouspaikalla yövytään teltoissa, mutta 18 kerran kokemuksella haluan oleilla myös Torunissa, joka on Unescon suojelukohde ja perustettu 1200- luvulla. Aion oleskella päivät treffipaikalla ja nauttia sen antimista. Olen varannut hotellin kaupungin vanhasta keskustasta, josta matkaa kokouspaikalle noin 5 km. Kaupunki on melko huono autoilulle, mutta eiköhän se ajaminen sielläkin onnistu. Kaupungissa paljon yksisuuntaisia katuja ja kävelykeskusta.

    #170152

    Matkalla varmaan telttaillaan, mutta välillä on kivs päästä myös puhtaisiin lakanoihin ja valmiiksi katettuun aamiaspöytään. Tuossa booking.comin varauksissa oli maksuton peruutus muistaakseni niinkin lähelle, kuin viikkoa ennen varauksen alkamista.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 55)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.