Jasu
Osallistuja

Matti. Muutama kysymys:

-miksi vähättelet
-eikö nämä mistä kerron, olleetkaan rikki
-onko laittamani kuvat manipuloituja
-ovatko kanssani asiasta puhuneet valehdelleet minulle
-tälläkin palstalla on asiaa käsitelty, viimeisen 20 vuoden aikana, käytitkö hakua löytääkseesi keskustelut (palstan rakenteesta johtuen, pirullista etsiä)
-kirjanpitoa määristä tai muustakaan ei ole, arviot määristä mitä kauttani on kulkenut on tässä viestiketjussa, luitko aiemmat kirjoitukseni ketjussa
-tämäkö on sitä Kiltahenkeä, yritetään lakaista ongelma maton alle ja ammutaan viestin tuoja

Se mitä olen tänne väärin kirjoittanut, oli vertaus korjauksen hinnan mielekkyydestä, kirjoitin jostain syystä vaihtokortin hinnaksi 60€ jonka olit kirjoittanut olevan 80€ (joita ei ollut hyllyssä). Mikä tässä tilanteessa sitten olisi mielekäs vaihtoehto, näin harrasteen kannalta? Kun sytkä on jo käsissä ja avattuna, vaihtaa ne ”kärpäsenpaskat” kestävämpään komponenttiin (kustannus kymmeniä senttejä), odottaa varaosakortin saapumista (kustannus 80€) vai hankkia uusi (pari satkua? vai kolme? En nykyhintaa edes tiedä). Yrittäjän kannalta vastaus on eri, ja bisneksen, mutta näitä en tosiaankaan edes kysynyt…

Senkin olen maininnut, ettei tuon vastuksen vaihtaminen ole satavarma korjausmetodi. Jos siis kortilta on muutakin mennyt. Mutta tällä kokemuksella tähän mennessä, muita vikoja en ole kohdannut, enkä kuullut/lukenut myöskään ulkomaisilta harrastajilta. Vikaantuneita on kyllä raportoitu olleen rajojemme ulkopuolellakin, ja samaa vikapaikkaa on näkynyt. Enkä usko hetkeäkään etteikö joku muukin tässä maassa olisi viimeistään kuvat nähtyään kokeillut itse korjata omaa vikaantunuttaan…

Kiitos ja anteeksi, Jasu