Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Vanhat laakerit on nyt irrotettu ja uudet on paikallaan, onko niiller joku momentti mihin ne pitäis laittaa vai laitanko vaan kiinni? Niin ja onko noihin tukivarsien laakereihin jotai erikois avainta??
Nyt on ongelma en saa laakerien kiristysrenkaita irti on aika tiukassa 👿 . oisko tietoo mistä selaisen erikoistyökalun sais ostettua tai lainattua mieluiten lahen lähelt.
@Akaile wrote:
Kannattaa muuten nyt käydä ostelemassa tärkeisiin projekteihinsa
2k-maalit, juttelin juuri maalikaupassa ja tosi on että ensivuonna kielletään myös työkoneisiin ja moottoripyöriin myytävä akryylimaali…Kyl akryylia myydää viel jatkoskin sen nimi vaan muuttuu ja vähän koostumuskin en muista sen uutta nimeä mut tänää kyl viimeks kuulin sen
Tässä ois vähän kuvia projektista!
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2a3ym+svikko-citroen-azu.htmlHiljaa hyvä tulee! Nyt ois huolija vanteiden kanssa minkähän väriset ne on ollu alunperin kun nyt mul on 3 hopeeta 1musta 1 beige ja 1 valkonen?
Männät on hommattu täytyy taas kysellä osia kun tarviin…
Joo mäntä mutta KUSKIN puoleinen ja sit jos sais tietoo että mistä sais noita männän renkaita ja laakereita sekä vaikka täydellisen tiiviste sarjan???
Niin ja se on viel vasemman puolen mäntä!
Joo eli kyseessä on mitäilmeisemmin 13.5kw kone vuosimallia -71.
Kuvia mul on jossain mut nyt se auto on levällään tallin lattialla mutta jos löydäm niin laitan. Mäntä oli poikki kun tämä ranskalainen ystäväni ei osannut laittaa jakoa kohdalleen niin sitten vähän kolisi, venttiilikin meni poikki mutta lahdenkansityö teki mulle jo uuden. Ne kellä on osia niin voi tarjota niitä sähköpostilla awd-85@suomi24.fi. -
JulkaisijaArtikkelit
