Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Juuri sain valmiiksi uusimman työn.
Sarjakuva tyylinen kuva omasta pakustani. Niin sanottu “Toon”.
Tähän käytin aikaa noin 8 tuntia.-Olli

and original:

Tästä tarvittaessa isompi 1024×768
Tässä Uusin,
Kupla kattoinen Show auto joka on inspiroitu 60-luvun show autoista.
Olkaapa hyvä.
-Olli

Moi, tästä on juteltu ennekin, siinä on ollut jotain ongelmia mutta ulkopuoliselta sivulta linkitetyt toimivat hienosti.
http://www.suomen2cvkilta.fi/forum/viewtopic.php?t=2109
ps. muistathan esittäytymis osion.
-Olli
Tällainen lienee tuo nameonen mainitsema, tämä bongattu croatiassa.
Tämä ei ole edes pultti kiinnitteinen vaan pelkillä sokilla.
Hyvin näytti Burttoni perässä tulevan.



-Olli
@matso wrote:
Huomasin että se onkin tanskan puolelta, mutta ei se mitään sekin onnistaa.
Arvelinkin että se vois kiinnostaaSe oli tuo viestiketjun ensimmäinen moottori mistä Jasu taisi kiinostua.
-Olli
eikös noilta ruotsalaisiltakin tuo lontoo aikas hyvin taitu?
-Olli
@Citroman wrote:
Tankki vaan jää takaosaan 😈
Rättärihän kuluttaa niin vähän että kyllähän se kaasuttimellisella muutaman kilometrin kulkee 😉
-Olli
Lopuksi vielä meharin kylkeen… Ihankuin ois ollu takapyöräkäsijarrut
muutamassa tilanteessa. Tuollainen pelkällä rungon etuosalla ajelu voisi olla
vinhaa, laittaisi taakse yhden sellaisen trukki tyylisen vapaasti pyörivän
pyörän…-Olli
@hangover wrote:
Perinteinen puolen tuuman hylsysarjan jatko käteen, tai vaikka räikän varsi. varsi työnnetään kammen reikään (tietysti se grilliritilä on ensin irrotettu, ja ropellin pultti poistettu) Ravistetaan reilusti, niin jotta koko auto heiluu. Juuri ennen kuin nokkapelti putoaa niskaan, ropelli irtoaa.
(joskus käy toisinpäinkin..)Irtoaa muuten hyvin. Vaikka tuntuu järjettömältä. Aikanaan n. 30 vuotta sitten näin tän homman ihan merkkihuollossa, kun huolsivat sätkiä siellä.
ja monestikkaan tienpäällä ei arikoistyökaluja ole mukana.. 😀
Olen tehnyt myös samoin sen jälkeen kun hukkasin sen irroitusruuvin jonnekkin.
nimimerkki, Kierteet Tallella.
@ernest wrote:
-yhdistelmästä hyvä ja halpa PAREMPIVAIHTOEHTO et sillei!! kumpisit liekkin kenenkin mielestä?
Kyllä on taas suomenkieli survottu aikamoisen jätemyllyn lävitse.
Tästä näitä parempiavaihtoehtoja saksan Ebaysta, ei kun hakemaan:
-Olli
@ernest wrote:
nyt myydään osat mitä joku haluaa ostaa ja loput paalataan ! halvalla , (ei lahjotuksia). 😀 8) 🙄
Ehkä nämä loput Heinemannitkin paalataan jos ei köyhille kelpaa.
-Olli
@nameone wrote:
Miten se “sektionti” tehdään. Siirretäänkö esim. etukolmiota kokonaisuudessaan ylöspäin vai tehdäänkö siihen ura?
Entä lattiat, kynnyksen verran niitä saa ylemmäksi mutta entä enemmän?Moi,
Kynnyksestä voi jatkaa pellillä ylöspäin, näin on monessa Ameriikan ihmeessä tämä asia toteutettu. Itse ajattelen asian toisinpäin eli siirrämme koria alaspäin. Eli leikkaamme kaiken vastaan tulevan pois ja suunnittelemme uudestaan. Jos rättärinsä haluaa todella matalaksi on tämä toimenpide välttämätön koska nomaalin rättärin runko jatkuu 10cm korin alapuolelle. Eli jos runko on jo maassa on helma vielä 10cm maasta irti.
Näin:


-Olli
@ernest wrote:
kattelin kaupassa uusia hinta alko kutosella 😈
Joo kyllä saat hienon sinkityn kuudella, mutta heinemannia perään ei
ilmaiseksi löydä. Jos on vielä kunnostettu niin sille voi laskea mielestäni
jopa uutta “saastaa” korkeampaa hintaa. Onnea “ilmaisen” kärrin löytymiseen.-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit

