Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@Heka wrote:
Kolmiopellin yläreunasta leikataan 1 cm pois, jotta konehuone tuulettuu paremmin.
Sen kolmio pellissä olevan pokkauksen tarkoitushan olisi vaihtaa ilmaa kone huoneessa mutta monesti konepellissä on niin paksu eriste sisäpinnassa jotta se tiivistää tämän välin tehokkaasti.
-Olli
@Akaile wrote:
Tuli tuosta venttiilikopan anturista mieleen sellainen hauskuus, että asensin juuri samanlailla anturin ja oli niin uudet tiivisteet että ei saanut maita mitään reittiä pitkin tuosta kopasta…Ratkaisu: Pitkä jousi venttiilikoneistosta venttiilikoppaan siten, että jousi maadoittaa kopan kiristettäessä paikoilleen.
Eikös se kiinnitys pultin pitäisi maadoittaa?
-Olli
Ne on niin sekaisin omien systeemiensä kanssa siellä AGEssa että jos osaat oikeassa välissä hakea mitä haluat saatat sen saada.
Voi olla että se on MA-leimattu ja siihen olisi saanut mustat ma laput ja omistaja on halunnut “originaalit” kilvet mutta mustina… “Koska ma laputkin saa mustina”
-Olli
@2cvjimmi wrote:
Jasu ja muut
Muistanette Retro-lehden 2CV-jutun vuosia takaperin (kannessa sininen sätkä).
Artkkelissa tuumaillaan kyseisen sätkän olevan alkuperäinen kantikas lamppuinen -78/79… jaa miksi nostan tämän esimerkin tähän – no kun siinä sätkässä on mustapohjaiset kilvet – sitä mää vaan ihmettelen 🙄
Siinä taisi olla mustat laput koska se oli museo rekisterissä?
Museo reskisteröinti oikeuttanee mustiin kilpiin vaikka olisikin 73 tai uudempi.En tiedä kuinka mutta olen pk seudulla nähnyt uudehkon merssu (vm 2000+) maastokulkupelin jossa oli lyhyet mustat kilvet… tuttu AGEssa?
-Olli
@admin wrote:
(käyttöoikeuksien rajaamisessa tulevat myös vastaan foorumin tekniset ominaisuudet.)
“Vieraiden” viestittömyyden mahdollistus olisi mielestäni kuitenkin mahdollista.
-Olli
Tuo isomman laitteen kitti vaikuttaa kalliilta koska pikkuiseen saa “vain” satasella enemmän tällaisen kasan osia…
699,500

Tällä kitillä takaosa näyttää ihan pakulta 😀


-Olli
Tuo isompi näytti olevan joku Hondan paku, taitaa kuitenkin olla kummatkin niin pieniä ettei ole eurooppaan tuotu.. Täytyy tehdä täällä hiaceen ja ransittiin ko. osat.
-Olli
Juu, kyllä tämä voorumi on tylsän harmaa (kirjaimellisesti) ellei tänne linkitä
välillä kuvia, kyllä ne yhteydet ne lataa. Eihän tässä maailmassa niin kiire ole 😀Tänään poistanut Neljä vieraiden “hydrauliikka” linkkiä.
Viimeisiin kuukausiin nähnyt ainuttakaan vieraiden kirjoittamaa oikeaa viestiä.Eiköhän olisi aika laittaa viestien kirjoitus mahdolliseksi vain rekisteröityneille… 😕
-Olli
edit:
Slovenian kellon ollessa 2:16 poistin juuri 5kpl lisää näitä kyseenalaisia
viestejä… Jos killan FOORUMI halutaan pitää jatkossakin “kaikille”
avoimena, minä henkilö kohtaisesti lopetan näiden “vieraiden” viestien
siivoamisen täältä pois.Kiitos
Tuossa on tuo pelkkä kitti millä saa nippon pakun näyttämään HyyHyyltä..

Näyttää maksavan 598,500 jeniä… mikä lienee kurssi.
-Olli
yksi kuva lisää, koneeseen on näemmä myös tulossa weber/dellorto pystyimu kaasutin..

-Olli
@Isoo-Jukka wrote:
Tässä herää tietysti kysymys, kumpi on helpompi tapa: ko. modifikaatio vaiko Visan koneen käyttö sellaisenaan. No, hyödyn maksimointi ei ehkä sittenkään ole niin olennaista.
Itse yritin myös miettiä syitä ryhtyä em. projektiin. Nuo kuvat jotka linkitin,
ovat eräästä erittäin professionaalin näköisestä “Raid” rättäristä mitä rakennetaan ilmeisesti Afrikan oloihin. En tosiaan tiedä syitä miksi hän on päätynyt sitten tähän ratkaisuun. Ainakin oloissa mihin hän suuntaa vaaditaan kestävyyttä.-Olli
Vihdoin sain uuden teoksen valmiiksi..
Tällä kertaa tein tribuutin 1973 Raid Afrikalle.
Tämä oli todella työläs koska alkuperäis kuva oli todella pieni sekä yksityiskohtainen.
Työtä ei myöskään helpottanut että kuva oli mustavalkoinen.
-Olli
Tässä on yksi ranskalainen 602-652 modifikaatio…
Tästä kuvasta äkkiseltään näyttäisi että lohkon reikää mihin sylinteri uppoaa ei olisi koskettu…

-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit
