Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
etupäässä ne on ainakin (yleensä) rympätty pyörän napaan kiinni, vaatii hieman taistelua saada ne irti.
-Olli
Kiitos, tällähetkellä käytössä on Adobe Photoshop 7.0, kohta pitäisi siirtyä käyttämään saman ohjelman uudempaa versiota CS2’sta. Noita “sarjakuvia” ajattelin harjoitella tekemään Adobe Illustratorilla, tähän asti nekin on tehty Photoshopilla.
-Olli
@kretek-sätkä wrote:
Kävyt?? Taas on osaamaton täällä ihan ulalla 😆 😕 .
Monessa autossa nämä puskurin pystyosat olivat tämän mallisia, siitä
kai tuo käpy nimitys on saanut alkunsa..
-Olli
@Jasu wrote:
Mutta tuosta FIA:n hyväksynnästä, nythän sen pitäisi olla helpompaa kun nuo poijjaat on sen byrokratiapuolen läpikäyneet.
Tarkoitin lähinnä sitä varuste määrää mitä FIA edellytää, Turvavarusteet
pitäisi varmasti kaikin puolin olla uusinta uutta ei kelpaa tallin nurkasta
kaivetut vanhat sammuttimet yms. Kaaret, niitäkään ei ihan vesijohdosta
tehdä. Näitä kaikkia rahanreikiä riittäisi loputtomiin.. Niin äkkiä on kasassa
monia kymmeniä tuhansia euroja…Juu vaikka saattaa äkkiseltään tuntua hauskalta ajatukselta.. “rättärillä
dakariin” niin ei nuo pojat sinne ole aivan leikkimään lähteneet.@Jasu wrote:
Kallistako..? Vain meille kenellä ei rahaa ole…
Yli puoli miljoonaa vanhaa “mummonmarkkaa” alkaa olla monelle
rahakkaallekkin iso summa.. 8)-Olli
tuossa on linkki tuon bibipin rakentamiseen LINKKI ,LINKKI2
runko näyttää olevan kovasti “home made”…

Tuossa taasen on edellisen laitteen BUDJETTI
87 412 euroa, tartteis muutaman sponssin. Ei paikalliselta Citroen
maahantuojalta saadut punaiset lippikset paljon lämmitä 😉Oishan siinä tietty henkeä lähteä vääntämään ihan autotalli (lue, kesällä ulkona) virityksen
pohjalta, mutta vermeen saattaminen edes FIAn edellyttään kuntoo ei ole aivan
yksinkertainen/ilmainen juttu. Pelkkä Dakar ralliin osallistuminen (2005) 16 271 euroa!Tupla GeeSun pannuinenhan sen totta toki pitäis olla ettei tartteis
kammeta siellä tulosluettelon hännillä ihan kokoajan.-Olli
@Jasu wrote:
Jonkinverran näytti kyseinen kuljin muuttuneen edellisvuoteen nähden, takamoottorin jäähdytyksen ilmanotto, ilmansuodattimet, etupuskuri näin ainakin äkikseltään näytti hieman muuttuneen.
Suurin yhtäläisyys vanhan kanssa oli ilmeisesti väritys…
Jossain netissä oli hyvä kuvakavalkaadi tuon uuden tekemisestä.
Aika totaalisesti se näytettiin rakentavan uusiksi edellis kerrasta.-Olli
@Isoo-Jukka wrote:
Varmaan harmittaa “ohjauksen peruskorjauksesta” keskustelun aloittanutta, kun alkuperäinen aihe on jo aivan unholassa. Olen pahoillani.
Monilla palstoilla on yleisesti useita ns. moderaattoreita jotka voivat eriyttää,
eksyneitä keskusteluita omikseen ja poistaa totaalista saastaa.Tästä juteltiin myös tuolla jossain toisessa topicissa.
Mielestäni tämä toimisi täälläkin.
-Olli
tuossa keskeyttämisestä video, jos sattuu ymmärtämään Ranskaa niin siitä saa enempi irti.
http://www.youtube.com/watch?v=Gq7Bfms4f18&eurl=
-Olli
ok, olin väärässä. Nostan käden ylos 😉
Mulla on noissa mitkä itse hankin sellainen lisärauta mikä tulee puskurin etuosaan kahdella ruuvilla kiinni ja yhdellä pultilla itse kävyn etuosan läpi.
-Olli
Tiimi on ikävä kyllä keskeyttänyt pätkältä neljä,
ilmeisesti takatukivarren pettämiseen.
Kuten tästä listasta voi havaita, olivat numerolla 400.
http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/fr/500/classement/ABA.html
-Olli
tästä voisi taas alkaa…”melkein uudet!” Niin ei ne kai ole kuin 40 vuotta vanhat.. 😉 Tuosta setistä näyttää kuvan mukaan puuttuvan muutamat kiinnike vänkyrät, kannattaa kysyä niitä jos meinaa ostella.
-Olli
@2cvjimmi wrote:
Jos kiinnityspultin hattumutterin prikan alle pistää sen tiivistesarjan mukana tulevan kumitiivisteen, niin eipä maadota, ainakaan hyvin.
ohoo, uutta tietoa minulle. Itselläni ei ole koskaan ollut tuossa välissä tiivistettä. Tämä tottatosiaan muuttaa tilanteen.
-Olli
@Isoo-Jukka wrote:
Jos luotettavuutta hakee, kannattaisi varmaan pysyä tehtaan ratkaisuissa, jolloin varaosiakin on saatavilla.
Eihän tuossa ratkaisussa periaatteessa varaosa kirnun äärestä kauas poistu..
-Olli
Ei kai sitä kukaan kysele koska rättärikin on rekisteriotteessa korirakenteeltaan “umpi”. Ja en usko että sitäkään kukaan äkkää jos akadianeen vaihtaa rättärin ohjaamon? Sitä kai olette toimittamassa jos oikein ymmärsin. Niitä muunnoksia on näkynyt maailmalla muutamia.
-Olli
-
JulkaisijaArtikkelit


