Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,066 - 1,080 (kaikkiaan 3,422)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Uusi auto.vanha mies.( kuvia) #147709

    Aikoinaan moitittiin täällä että ei saa tehdä joka jutustaan uutta otsikkoa vaan keräisi saman otsikon alle koko rojektinsa..
    Siitä varmaan kimpaantui ja lopetti kirjoittelun täällä kokonaan…
    😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Huomiovalot MYYTY #163001

    Wanhoissa on sama kytkentä,, ja johtojen väritkin suunnilleen samat pienillä sävy vivahde eroilla… 💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Tarvikekaton liian pieni takaikkuna #162684

    Pätevin korjaus,, liekkö sitten helpoin? On että ottaa lasin ensin pois ja sievästi kattomuovi irti liimauksista lasin kehikosta.
    Sitten vanhan katon jäykempi kehys liimataan paikoilleen jonka jälkeen lasi asennetaan takaisin..
    Näin sen itse ainakin tekisin…
    💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Huomiovalot MYYTY #162999

    NIKSI:
    Vinkkinä että jos joku asentaa huomiovalot 2cv kulkimeen,, niin valokytkimen alta kuvassa missä nuo kaksi samaan ruuviin menevät parkkivalon johdot peittää alleen tyhjän liitinruuvin paikan,, niin tuohon tyhjään liittimeen laitetaan huomiovalojen johto,, toimivat siitä automaattisestisesti kun kääntää kytkimen parkkivalo asentoon.. Huomiovalojen johtoon vain oma kytkin johonkin sopivaan paikkaan niin voi tarvittaessa katkaista huomiovalot pois niin jää pelkät parkkivalot..
    💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Lahden jaos järjestää koulutustapahtuman: #163056

    Seppo.
    Tekaskaa kuvasarja ja tekstiä,, laitan 2cv-Wikiin sen.. 💡
    Koritinaus meni jo vuosi sitten talteen.. 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Ruska-Jotos ja Isämestarin Ralli 2011 Merihelmessä #162451

    Pohjolan sanomat sunnutailiite 11.09.2011
    Ruskajotos / Isämestarinralli Merihelmi Kuivaniemi.

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Valmistenumeron naputus #162701

    Kyseessähän on valmistusnumero.. 😉

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Valmistenumeron naputus #162699

    Joo vastin pitää olla alla,, muuten ei onnisti kun pelti joustaa…. 💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Vauhtipyörän ex-pultit #163005

    Tästä opimme että älkää hyljätkö hyviä alkuperäis osia,, jos ovat vielä ehyviä ja valmiita uusio käyttöön…
    Niin kuin vaikkapa pultti tavara… Ovat ehdottomasti laatu tavaraa joihin voi luottaa…..
    😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Ruska-Jotos ja Isämestarin Ralli 2011 Merihelmessä #162445

    Perjantaina se alkaa odotettu Lapinjaoksen tapahtuma ja lauantaina Isämestarin ralli… Merihelmessä… 😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Channelointi ? #149345

    Konreettinen muutos nähdäkseni oli vain ohjausakselin nivelöinti sen korin madalluksen myötä.. 😉
    Öljyn täyttö korkin salpa oli vaatinut peukalonpään kokoisen kupan kopistamisen konepeltiin.. 😯

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Mäntä hakusessa #162891

    Akaile pliis,,, väärin.. Kansilla on mahdollisuus pinnapulttien löysistä reijistä johtuen asettua toisiinsa nähden (aksiaalisesti) vinoon,, jolloin imupakosarjan tiivistepinnat jää väännytyksiin kannen vastaavien pintojen kanssa eivätkä tule koskaan pitämään tai liikaa kiristettäessä korkkaa kierteet,, suorat pinnat keskenään pitävät jo pienelläkin momentilla… 😯
    PS: Kun kannet on kiritty vaikka vain käsin löysät pois eli metalli metallia vasten niin eivät ne enää kirittettäessäkään liiku sisäänpäin yhtään,, eli ei kiristetty imupakosarja laita hanttiin kansien tiiviisti asettumiseen… 💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Mäntä hakusessa #162890

    Pulttijen kiristys taulukko 2cv-Wiki.

    https://www.2cv.fi/wiki/index.php?title=Moottorin_pulttien_kiristys_tiukkuudet

    Imupakosarja kasataan paikoilleen ennen kansipulttien kiristystä,, (mieluummin kansien käsikiristys kaikki löysä pois)
    imupakosarja kiritään seuraavaksi,, näin kannet voivat kääntyä imusarjan mukaisesti jolloin tiivistepinnat kohdistuu suoraan kannen tiivistyspintojen kanssa ja saadaan pitävät liitokset… Kiristetään pultit pikkuhiljaa vuoronperään kiertäen…
    Eli lyhyesti — > imupakosarja kiristys ja kannet sitten.. Silloin imupakosarjan pultitkin menevät paremmin oikeille kierteille kun kansia voi hiukan liikuttaa pinnapulttien väljissä reijissä…
    💡

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Raid Mulukkujärvi 2.-4.9.2011 tulokset #162988

    No oli se sittenkin niin kun Jimmi arveli… Selvä asia tuo nyt on…
    Toivotaan että laittaa Nyytisiin tulokset km merkinnällä…
    😀

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Raid Mulukkujärvi 2.-4.9.2011 tulokset #162986

    No kysymykseni olikin tarkoitettu häspyytterille että hän olis vähä selittäny tuota ihmeellistä sijoitus listaa….

    Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
    Lapinjaos Hupimestari.. 🙂

Esillä 15 viestiä, 1,066 - 1,080 (kaikkiaan 3,422)