Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mittari näyttää tyhjää kun virtaa ei ole kytketty ja viisari on yleensä vasemmalla silloin..
Virta päällä ja täysi tankki,, viisari on silloin oikeassa reunassa…. 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Sepolla lipsahtanut tänne myynnin puolelle tämä tapahtuma..
Tuosta laittamastani linkistäni sen verran että jos ei jalua asentaa sellaista toisto-ohjelmaa jolla avautuu tuo tiedosto tyyppi: xxxxx.flv
niin voi katsoa videon tuolta IS sivulta suoraan.. 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Tässä suora linkki videoon…. 😀
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Voi että kyllä tulee viimesen päälle siisti osasto.. Hyvä pojat… 😀
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Jos kitkavaimentimet on hyvässä kunnossa ja toimii niin en menis vaihtaan putkimalliin,, menee kyyti jäykemmäksi..
Lisäksi pitää olla myös kunnossa olevat massaiskarit myös.. 😀Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Ja syy miksi se kaasarinlaippa on kiero..
Johtuu ylikiristyksestä kun yritetään eliminoida pientä vuotoa eikä tiivistetä saumaa ensin…
Näitä pieniä ongelmiahan on meillä harrastajilla kun värkkäämme vanhojen vehkeiden kanssa..
Joku on jo ehtinyt ennen meitä tehdä omat jälkensä kalustoon..
Uutenahan siinä ei mitään tiivistettä tai liimaa taida olla… 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Laita kuvat sähköpostiin liitetiedostona.. Onnistuu.. 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Olen huomannut aikain saatossa että.
Kaasarin laipan alle ja sen pakeliittisen lämmönsiirron estolevyn alle kannattaa tehdä vaikkapa ohuesta materiaalista tiivisteet..
Loppuu se turha vuotaminen.. 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Ei siunkaan kaikki etelään jäänyt,, 2 kpl tuli Ylitorniolle asti.. 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Kolmiopalkkiin on uutena kiinnitetty 90 asteen kulmassa oleva lipare jonka polkimen puoleinen pää on käännetty putki muotoon
joka on vahvuudeltaan ja leveydeltään juuri sopivan kokoinen siihen polkimen alapäässä olevaan muoviseen pidikkeeseen..
Siihen se lupsahtaa kevyellä painalluksella kiinni ja pysyy suhteellisen hyvin paikoillaan..
Jos alkuperäinen kiinnike on korvattu jollain muulla jälkikäteen kolmiopalkkia uusittaessa niin se voi olla muovipidikkeeseen epäsopiva ja lipsuu näin ollen irti..
Toisaalta se muovi pidikekkin on voinut kulua ajansaatossa väljäksi..
Polkimeen sai aikoinaan uusia alapään muoveja samoin kun yläpäähän työntötangon kuminkin.. 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Nuo mainitut ” roskapostittajat ” ei liity kyllä mitenkään tähän alkuperäiseen ongelma väittämään ymmärtääkseni.. 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Kannattaa käyttää haitaritunkkia apuna vaimentajan alla,,
helpottaa kummasti asennusta kun tunkilla voi passailla vaimentajan kohdalleen yksinkin.. 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Eipä tuo ole kellään tällä palstalla itsestään päälle mennyt vaikka kirjoittelee myydään tai muulle palstalle..
Minäkin olen täällä sentään 9 vuotta kirjoitellut ja seurannut… 😯 😉Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Oliskohan nyt aika vain tarkistaan tosiaan ne omat asetukset kuten 2cvkimmo neuvoi.. 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂25.4.2012, 13:45 vastauksena käyttäjälle: MInkätyypistä mussiikkiva rättärisissit kuunteloovat ? #140961Näytteeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=wnb3iCZigBM&feature=related
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂 -
JulkaisijaArtikkelit
