Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kuva linkki..
http://picasaweb.google.fi/aripekka.osterman/2cvNelkku” onclick=”window.open(this.href);return false;Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Tuolla antamassani linkissä lataus lähtee navasta. ➡ A
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Sen verran tekisi mieli puuttua tähän etsintä asiaan että….
Olisi hyvä jos kulkimesta olisi kuvia esimerkiksi edestä ja takaa joissa näkyisi koko kuljin..
Monet ehkä saattaisivat tunnistaa niistä paremmin kyseisen kulkimen,, ainakin vanhemmat harrastajat..
Ja ehkäpä kuvat Nyytisiin?? 😉Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Eipä äkkiä tunnista noita merkintöjä kun ovat jotain aivan muuta mihin on totuttu..
Mutta netistähän löytää Goglettamalla aina jotain jos viitsii etsiä ❓
Kokeileppa vaikka tuosta osoitteesta… ➡ http://koti.mbnet.fi/matjarv/elektron/wlaturi/liitmerk.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;PS: Löytyy myös 2cvWiki:n osiosta Niksit 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂@Musta Hattuinen Mies wrote:
Hiljaista on edelleenkin ➡ 2cv-Wiki:llä.. 😯
Siellä esimerkiksi eri 2cv mallien sivut odottaa tietävien kirjoittajien täydennys tekstejä.. ❓😉 Nosto ylemmäs.. ➡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂@gustaf wrote:
Nyrkkisääntönä varvan kierrosten vaikutuksesta maavaraan olen pitänyt
suhdetta kolme kierrosta=1cm, varvan kierteiden loppuessa kannattaa
huomata että jousipöntön päässä on kumitopparit! Nämä eivät tykkää
esim öljystä, aikakin otsonin kera voi haurastuttaa niitä. Että kun puristuvat
pehmetessään kasaan loppuvat säätövarat.Tässä nyt on siinä mielessä jännä kysymys että kun etu ja takajousi on samassa
jousipöntössä niin noiden pääty kumien hapatessa ei tarvitse jousitusta nostaa,,
koska ei pönttö veny sen enempi kun varvatkaa, eli korkeus säilyy säätämättä..
Ainoa haitta on jos nuo päätykumit haprastuu ja halkeaa on vain se että kuljin
alkaa nyökkimään etu ja takapään suhteen.. Kumien tarkoitus on alunperin se että jos
jokin pyörä ajetaan nyppylän päälle niin jousipönttö
siirtyy vastaavan pyörän suuntaa vetäen samalla toista saman sivun pyörää alaspäin..
Siis taka ja etujousi toimivat kimpassa eliminoiden siten eteen taa nyökkimistä..
Tämä huomautus sen takia,, että kannattaa tutustua jousitukseen,, niin kuin muihinkin rättärin
hienouksiin jotta ymmärtää miten ne toimii… ❗ 💡Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Joo tuli katottua ohjelma… 💡
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂@mikko46 wrote:
mitens tähän saa liitetyksi kuvan (suuttimista) ? mikko
Tarkat lukijat muistaa aiheesta aikoinaan käydyn keskustelun täällä palstalla…
Keskustelu löytyy täältä… ➡ viewtopic.php?f=1&t=1767&hilit=kuvan+tagitMauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Niin ja jos ei rättärillä raski tänne asti lähteä,, niin voi tulla muullakin tuplaviiksi kulkimella..
Tänne sopii sekaan kuljin kuin kuljin,, tervetuloa vaan… 😉Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂@Lemon wrote:
Tota noin… mitäs tää osallistumismaksu sisältää???
Epäilempä että osallistis maksu 10 Euroa ei varmaan mitään ihmeitä sisällä,,
luultavasti vain alue maksu… 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Tulihan tuota puhelimessa ohjattua yksi Seinäjokinen sinne teidän pajalle,,
kun soitti minulle palstalta löytyneellä numerolla..
Oli uusinut laturin ja säätäjän,, mutta ei ollut alkanut lataamaan..
En tiedä kävikö teillä,, mutta sinne opastettiin kyllä….. ❓Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Minä ihmettelen sitä että jaoksien sisällä ei järjestetä minkäänlaista
huoltoon tai muuhun perehtymistä vaikkapa keväisin,,
Apu saattaa olla niinkin lähellä kun jaoksen jakarimestari….Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Vastaus löytyy tuolta aikaisemmasta keskustelusta aiheesta: ➡ viewtopic.php?f=10&t=4553&p=23491&hilit=visan+vauhtipy%C3%B6r%C3%A4#p23491
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Korjaus kurssilla katsoin kaasaria,, tyhjäkäynti erikoisen hyvä,,
oma diaknoosini oli että kakkoskurkun suuttimessa tai bensa kanavassa roskia…
Muuta vikaa en silloin havainnut,, kuitenkin suosittelin kaasarin puhdistusta
paineilmalla..
Toimi muuten hyvin mutta kaasua hiljaa lisätessä alkoi kakkoskurkun raottuessa / avautuessa (korsaamaan)
eikä ottanut kierroksia….. 😉 💡
Toinen vaihtoehto saattaa myös olla että bensapumpun tuotto ei enää riitä isommilla koneen kierroksilla??
Kyseinen pumppu mallia: yksi iso monitoimi kumikalvo kannen alla,, eivät pelitä enää vanhana kunnolla….
Kalvo kun venyy pilalle vanhuuttaan… 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂Tarrat kotona,, tuli tänään,,
odotellaan että sää lämpiää uudelleen niin päästään liimaamaan.. 😯Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂 -
JulkaisijaArtikkelit