Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Puskurin tarranauhaa löytyy multa tarvittaessa tuhansia metrejä. Teippejä kun tulee silloin tällöin tehtyä.
Voi varmasti, mutta kyse olikin siitä että olin Französellä Vechtassa ja ostin paljon muuta tavaraa. Niitä oli kuulemani mukaan ollut aiemmin F:ssä myynnissä. Ei tämän dramaattisempaa ja minulla itselläni on Sitroselta hankittu sarja.
Viime viikolla Französellä käydessäni kerrottiin, ettei heillä ole ainakaan tällä hetkellä Burtonin klemmareita. Eikä heillä ollut kovin kiirettä niitä uudestaan tilatakkaan. Ostin sarjan Citroselta ja ne ovat sen oloiset, että niiden luulisi pitävän pakokaasut pihalla. Ovat himpun kalliita, mutta tuntuvat toimivan kuten 12 heppaisen klemmarit. Eli hyvin.
Ei ole niin paljon myyrä, kun Visan kone ja kummatkin keskipakokytkimet varattu.
Minulta löytyy vaihto-osat ja kesärenkaille on aina tarvetta. Totta puhuakssen paljon muutakin tavaraa löytyy mm. täydellinen etuakselisto kutoseen.
26.10.2011, 06:48 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152456Eiköhän palata alkuperäiseen aiheeseen ja mietitä miten saamme Sulkavan Sätkälän Säpinöistä meille kaikille mukavan tapahtuman.
22.10.2011, 05:54 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152450Kokous on päätetty pitää Sulkavalla ja se siitä. Uskon, että saamme hyvän kokouksen aikaiseksi siellä ja se joukko joka palaa “juurilleen” tulee pitämään tapahtummasta. Toivottavasti. Emme ole järjestämässä massatapahtumaa. Aikoinaan jäseniltä kysyttiin vaihtoehtoja tapahtumapaikalle. Niitä ei löytynyt, joten pulinat pois.
Tuo voi johtua siitä, että pyyhkijämootorin hiilet ovat kuluneet tai kollektori on likainen. Nämä seikat kun käy läpi, pitäisi pelittää.
19.9.2011, 11:17 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152442Sen verran korjaan, että alueet täytetään saapumisjärjestyksessä. Eli Sulkavasta ei tule laidunmaata, jossa voi mennä mihin vain. Eli ohjattu alueelle ohjaus on kai ainut tapa, jolla saamme tilat järkevästi käyttöön.
No sehän on kylähullu Rikkonen :roll: -se saunanvetäjä. Oli juuri radiossakin höpäjämässä.
15.9.2011, 13:26 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152435Olemme tutustuneet alueeseen ja tiedostaneet paikan ahtauden. Marraskuun alussa käymme isommalla porukalla miettimässä lisätilojen hankkimisesta alueen yhteydestä. Lisäksi keväällä järjestämme vielä yhden tapahtuman, jossa kannot raivataan, jotta saamme lisätilaa telttailijoille. Uskon, että paikasta tulee vielä aivan käyttökelpoinen
27.8.2011, 02:09 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152430Tilaa on tosiaan niukasti, mutta suomalaisten on turha jättäytä pois,sillä tapahtuma on nimenomaan heille järjestetty. Olemme olleet ja tulemme olemaan yhteydessa paikallisiin lomakyliin, jotta voimme tasata majoittumista alueellamme. Mistään Vilen sopimuksesta ei ole kyse. Sopivan kokoisia paikkoja on tosi vaikeaa löytää kauniista Suomestamme. Paikka, jonka olemme löytäneet on hieno ja siellä järjestämme hienot juhlat Olen nyt käynyt alueellamme 5 kertaa ja paikalliset ovat olleet varsin myötämielisiä tapahtumamme suhteen.
Tie on pitkä ja kiemurainen, mutta kyllä se paikkaa löytyy kun vain uskoo itseensä.
Ainakin Helsingin Käpylästä löytyy vaihdeloota kutoseen. nollaviisinolla 500 4438.
Sehän se useimmiten hajoaa. Mulla on täydellinen vilkkukatkaisija. nollaviisinolla 500 4438 Henkka
-
JulkaisijaArtikkelit
