Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 361 - 375 (kaikkiaan 653)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Pientä tarvetta "Typy" projektiin #164094

    Puskurin tarranauhaa löytyy multa tarvittaessa tuhansia metrejä. Teippejä kun tulee silloin tällöin tehtyä.

    vastauksena käyttäjälle: Pakoputken klemmarit. #163984

    Voi varmasti, mutta kyse olikin siitä että olin Französellä Vechtassa ja ostin paljon muuta tavaraa. Niitä oli kuulemani mukaan ollut aiemmin F:ssä myynnissä. Ei tämän dramaattisempaa ja minulla itselläni on Sitroselta hankittu sarja.

    vastauksena käyttäjälle: Pakoputken klemmarit. #163982

    Viime viikolla Französellä käydessäni kerrottiin, ettei heillä ole ainakaan tällä hetkellä Burtonin klemmareita. Eikä heillä ollut kovin kiirettä niitä uudestaan tilatakkaan. Ostin sarjan Citroselta ja ne ovat sen oloiset, että niiden luulisi pitävän pakokaasut pihalla. Ovat himpun kalliita, mutta tuntuvat toimivan kuten 12 heppaisen klemmarit. Eli hyvin.

    vastauksena käyttäjälle: Myyräkuumetta #163693

    Ei ole niin paljon myyrä, kun Visan kone ja kummatkin keskipakokytkimet varattu.

    vastauksena käyttäjälle: Kesärenkaat MYYTY #163338

    Minulta löytyy vaihto-osat ja kesärenkaille on aina tarvetta. Totta puhuakssen paljon muutakin tavaraa löytyy mm. täydellinen etuakselisto kutoseen.

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152456

    Eiköhän palata alkuperäiseen aiheeseen ja mietitä miten saamme Sulkavan Sätkälän Säpinöistä meille kaikille mukavan tapahtuman.

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152450

    Kokous on päätetty pitää Sulkavalla ja se siitä. Uskon, että saamme hyvän kokouksen aikaiseksi siellä ja se joukko joka palaa “juurilleen” tulee pitämään tapahtummasta. Toivottavasti. Emme ole järjestämässä massatapahtumaa. Aikoinaan jäseniltä kysyttiin vaihtoehtoja tapahtumapaikalle. Niitä ei löytynyt, joten pulinat pois.

    vastauksena käyttäjälle: Lasinpyyhkijät jumittaa #163271

    Tuo voi johtua siitä, että pyyhkijämootorin hiilet ovat kuluneet tai kollektori on likainen. Nämä seikat kun käy läpi, pitäisi pelittää.

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152442

    Sen verran korjaan, että alueet täytetään saapumisjärjestyksessä. Eli Sulkavasta ei tule laidunmaata, jossa voi mennä mihin vain. Eli ohjattu alueelle ohjaus on kai ainut tapa, jolla saamme tilat järkevästi käyttöön.

    vastauksena käyttäjälle: Ikkunanpesijä #163081

    No sehän on kylähullu Rikkonen :roll: -se saunanvetäjä. Oli juuri radiossakin höpäjämässä.

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152435

    Olemme tutustuneet alueeseen ja tiedostaneet paikan ahtauden. Marraskuun alussa käymme isommalla porukalla miettimässä lisätilojen hankkimisesta alueen yhteydestä. Lisäksi keväällä järjestämme vielä yhden tapahtuman, jossa kannot raivataan, jotta saamme lisätilaa telttailijoille. Uskon, että paikasta tulee vielä aivan käyttökelpoinen

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152430

    Tilaa on tosiaan niukasti, mutta suomalaisten on turha jättäytä pois,sillä tapahtuma on nimenomaan heille järjestetty. Olemme olleet ja tulemme olemaan yhteydessa paikallisiin lomakyliin, jotta voimme tasata majoittumista alueellamme. Mistään Vilen sopimuksesta ei ole kyse. Sopivan kokoisia paikkoja on tosi vaikeaa löytää kauniista Suomestamme. Paikka, jonka olemme löytäneet on hieno ja siellä järjestämme hienot juhlat Olen nyt käynyt alueellamme 5 kertaa ja paikalliset ovat olleet varsin myötämielisiä tapahtumamme suhteen.

    vastauksena käyttäjälle: 25. Suuri Camionnette kokoontuminen 26.-28.8.2011 #162547

    Tie on pitkä ja kiemurainen, mutta kyllä se paikkaa löytyy kun vain uskoo itseensä.

    vastauksena käyttäjälle: vaihdelaatikko ja sivupeili #162658

    Ainakin Helsingin Käpylästä löytyy vaihdeloota kutoseen. nollaviisinolla 500 4438.

    vastauksena käyttäjälle: Uusia korjauspaloja ja vanhaa osaa #161593

    Sehän se useimmiten hajoaa. Mulla on täydellinen vilkkukatkaisija. nollaviisinolla 500 4438 Henkka

Esillä 15 viestiä, 361 - 375 (kaikkiaan 653)