Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 271 - 285 (kaikkiaan 653)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 20. maailmankokous Espanjassa 2013 #160873

    Onnea vaan sinne. Muistakaa juoda VETTÄ ja nauttia välillä suolaista. 8)

    vastauksena käyttäjälle: O: Raidetangon kumit OSTETTU #169600

    Pitäisi löytyä. Soittele, jos on tarve edelleen. nolla viisi nolla 5004438

    vastauksena käyttäjälle: Kammen stefa #169607

    Kutosen vauhtipyörä löytyy melkein naapurista

    vastauksena käyttäjälle: KARJALAN KOUKEROT 28.-30.6.2013 #169410

    Ihahaa! Hauska itäcowboy hulluttelu. Keppihevosemme on tuotu Liperin mökin porstuaan ja tuntuu nauttivan olostaan ukkosesta ja salamoinnista huolimatta. Hyvä, ettei tällaista ilmaa ollut koukeroissa. Kiitos hyviästä ruuasta ja hauskasta yhdessäolosta.

    vastauksena käyttäjälle: Sätkän osia #169420

    Jos on yksikurkkuinen kaasari, niin kuten Jukka totesi, täytyy hankkia kaasuvaijeri, kaksoiskaasari ja sille sopiva pako,- imusarja. Kannattaa kysellä Käpylästä.

    vastauksena käyttäjälle: KARJALAN KOUKEROT 28.-30.6.2013 #169402

    Ei se yksi soittaja häitä pilaa :roll:
    Hyvää keikkaa ja pitäkää hauskaa

    vastauksena käyttäjälle: Citroparts #169554

    Käyty on ja tavaraa löytyy. Sijaitsee teollisuusalueella. Rakennus ei mielestäni sijainnut aivan osoitteen mukaisesti, mutta kyllä se sieltä löytyy.

    vastauksena käyttäjälle: KARJALAN KOUKEROT 28.-30.6.2013 #169397

    Töiden jälkeen lähdemme ajamaan Varparantaan. Kesän kuumimpaan, hauskimpaan ja hyttysrikkaimpaan tapahtumaan. Ajamista vain 6 tuntia. Jääkaapissa kylmä olut, jolla palkitsen perillä kuljettajan, joka on tälläkin kertaa meikäläinen.
    Heille, jotka ajavat Varkauden kautta: Karvion kanavan Nesteellä maailman parasta maustelimppua.

    vastauksena käyttäjälle: Sätkän osia #169417

    Vaihdelaatikko lähtee tänään uudelle omistajalle, mutta muuta löytyy.

    vastauksena käyttäjälle: Helluralli 7.-9.6.2013 #169117

    Hieno tapahtuma ja kisakin meni jotenkin. Perjantai sateinen, mutta lauantai ja sunnuntai kuuma. Viihdyimme hyvin. Kiitos järjestäjille. :D

    vastauksena käyttäjälle: O: AMI8 Break vailla kromeluuria #169250

    Kysele teollisuus Etolasta. Varmaan lähettävät postitse. Sieltä minä sen aikanaan hankin.

    vastauksena käyttäjälle: bensan hajua #169216

    Tarkista myös, että kaasarin etummaiset mutterit ovat tiukasti kiinni pako/imusarjassa.

    vastauksena käyttäjälle: Keväthuoltamista #169179

    Tällä kertaa puhdistin pinnat hyvin ja vältin laittamasta mitään muuta kuin ostamani tiivisteet.

    vastauksena käyttäjälle: Katsastuksen aatelia osa 2 ja vähän päälle #139881

    Takavuosina joskus 70- luvun alussa kävin sätkääni katsastamassa. Katsastusmies moitti toisen vetarin ristiniveliä. Kävin duunissa pesemässä vetarin kunnolla ja maalasin keltaisella varastomaalilla. Palasin Hernesaaren kaatsastusasemalle ja paikalla oli sama katsastaja. Hieman hermoilin, että mitähän äijä sanoo, kun siihen aikaan kaikki olivat “katsastusinsinöörejä”. Sain armon siirtyä näyttämään mukamas tiukkaa vetaria. Nostettuaan sätkän ylös, hän totesi, että tällainen vetoakselin pitää olla.
    Toisaalta, mikäli käskevät korjata oikeita vikoja saa rahoilleen vastinetta.
    Eilen kaverini kävi Lohjalla katsastuksessa näyttämässä sätkän huurteenpoistopuhallinta, joka pitää olla kaikissa autoissa. Onkin niitä harvoja pelejä, jossa tällainen laite pitää olla. Onneksi maksoi 15€ ja se oli 2-puolisella teipillä kiinni ja on jo poistettu ja peli on katsastettu. :roll:

    vastauksena käyttäjälle: Turboputki #150269

    Burtonilla on muistaakseni tällaisia valmiina, eikä tee tuollaista jyrkkää mutkaa. Käyn siellä kait ensi viikolla. :roll:

Esillä 15 viestiä, 271 - 285 (kaikkiaan 653)