Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 256 - 270 (kaikkiaan 653)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Möötti 2013 Kuusankoskella Hotelli Sommelossa #169654

    Vainko sata ilmoittautumassa Sommelon mööttiin? Koettakaa koota itsenne ja tulkaa juhlimaan Kuusankosken Kouvolaan. Samalla kait paikallisilla on jokin ylläri. Täyttäähän Kouvolan jaos pyöreitä. Minullakin taisi tulla keväällä saman verran kiltavuosia, joten lets juhlitaan. :lol: :lol: :lol:

    vastauksena käyttäjälle: 21. 2CV-ystävien maailmankokous Puolassa 28.7.-2.8. 2015 #169838

    Tallinnasta Toruniin noin 1150 km ja Gdyniasta noin 200 km. Moottorirata,- mikä houkutteleva vaihtoehto.

    vastauksena käyttäjälle: St Andre.Kesäkisat #169704

    Kisa oli pitkä, mutta ei se kuitenkaan siltä tuntunut kun tiekirjalla ajettiin. Kisa taisi olla 88 km pitkä. Viimeinen hirvikärpänen nitistettiin vasta hetki sitten kotona. Jhl keitto oli hyvää ja sitä sai santsata. Kiitos järjestäjille. :lol:

    vastauksena käyttäjälle: Onko Tuksullakin Rättäri? #169898

    Saattaa sätkän hinnat laskea täällä Suomessa :lol:

    vastauksena käyttäjälle: 22. maailmankokous Portugalissa 2017 #169911

    Eiköhän asiat selvinne jo Puolan komennuksella. En vielä hirveästi osaa odotella Portugalia. Ei se niin kummoinen tapahtuma ollut vuonna 1987. Kyllä täälläkin on ollut kuumaa tänä kesänä ja kuitenkin ruoho on ollut vihreää.

    vastauksena käyttäjälle: 27. Suuri Camionnette kokoontuminen 23.-25.8.2013 #169480

    Ehkä ensi vuonna aikataulut sovittuvat paremmin. Olisin kumpaankin halunnut tulla, mutta… :cry: :cry:

    vastauksena käyttäjälle: 27. Suuri Camionnette kokoontuminen 23.-25.8.2013 #169477

    Eikös samaan aikaan ole Isämestarinralli Rautalammilla?

    vastauksena käyttäjälle: Pohojanmaan jaoksen uutisia #160064

    Eiköhän sinne tule kaikki kynnelle kykenevät. Pohjalaiset osaavat nämä hommat. :lol: :lol:

    vastauksena käyttäjälle: 20. maailmankokous Espanjassa 2013 #160883

    Taitaa olla niin, että maailmankokoukset on lusittu tässä mittakaavassa. Puolaan lähdetään, mutta Portugali taitaa olla poissuljettu. Mikäli olen oikein ymmärtänyt kävijöitä, järjestelyt eivät tainneet mennä putkeen. Vessat toimivat, mutta muuten oli hieman toivomisen varaa. Seitsemän kerhoa kuulemma oli järjestämässä aluksi tapahtumaa, mutta lopulta yksi kerho vastasi järjestelyistä. Vietettinköhän Espanjassa 20 maailmankokouksen kunniaksi kunnon iltajuhlia, kuten esim Mostissa v. 2009. Oltaiskohan me pystytty järjestämään jotain parempaa? :roll:

    vastauksena käyttäjälle: 2cv wanhus tahi 6 EI ENÄÄN #169800

    Es sunkka o peiliä katsonu? :lol:

    vastauksena käyttäjälle: 2cv wanhus tahi 6 EI ENÄÄN #169798

    Ruotsalaiset tietämättään jeesas sua. Hyvä ratkaisu.

    vastauksena käyttäjälle: 20. maailmankokous Espanjassa 2013 #160879

    Kyllä se näin on ollut, että lauantain iltajuhlassa tulos julkistetaan. Ainakin Tsekin ja Ranskan kokouksessa äänestys oli salainen ja silloin me äänestäjätkin saimme tietää tuloksen vasta iltajuhlassa. Toisin oli ennen.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv wanhus tahi 6 EI ENÄÄN #169794

    Kuulehan Mikko. Laita pelisi kuntoon, niin sulla on pitkäksi aikaa wanhuksestasi iloa. Ulkoisestihan se on hyvässä kunnossa. Koneremontti on pienempoi riesa, kuin ottaa riski uuden ostamisessa. Ylikokomännät eivät lisää koneen ikää. Nimim. wanhempi kiltatoveri.

    vastauksena käyttäjälle: Kierroslukumittari #130244

    Alan intoa kasvattamaan. Kolme johtoa pitää kytkeä. Voi olla, että menee vielä vähän aikaa. On vain alkanut kiinnostamaan, kun kokeilin moottoritiellä navigaattorilla. Pääsin lukemaan 132 km/h. On vakiolaite ja opetettu aikoinaan nöyräksi. Lisälaitteina ainoastaa evo. Missä vika? Ehkä pitää välttää alamäkiä ja myötätuulta. Rekan imuista ei apua. :roll:

    vastauksena käyttäjälle: Kierroslukumittari #130242

    Näitä oli tarjolla vielä Skotlannin maailmankokouksessa, mutta sen jälkeen en ole näitä nähnyt. Lampilan Matti voisi kertoa, että onko varvarilla ja 123 systeemillä keskenään erimielisyyksiä. Mulla on vanha Jaeger mittari ja 123 Evo. Nimim. Tiedosta kiitollinen, joka ei tiedä jaksaako mittaria istuttaa Dyaneen. :oops:

Esillä 15 viestiä, 256 - 270 (kaikkiaan 653)