Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 226 - 240 (kaikkiaan 653)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Tyhmiä kysymyksiä / 2CV 4-AZ-A2 vm. 1974 #171385

    Olen laittanut lämpömittarin anturin kuskin puoleiseen kanteen. On siinä ollut jo kauan. Kannessa lämmöt saattavat olla hieman alemmat kuin lohkossa. Etuna on sen helppo asennus. Sopiva mutteri ja pari kupariprikkaa. Asennus alapuolelle keskelle ja siinä se on. Nylocmutterit taisivat löytyä GS.n alatukivarresta, jos en hirveän väärin muista.

    vastauksena käyttäjälle: Talvirenkaat sätkään #170699

    Neljänä kertana kävin lumisilla lapin teillä misukan kitkarenkailla. Joskus lunta oli kymmeniä senttejä ja sätkä kulki kuin juna. Mäet nousi paremmin kuin tottumaton nastoilla. Nyt kävin kovakatolla lapissa kitkoilla ja ei mitään ongelmia. Suosittelen kitkoja.

    vastauksena käyttäjälle: Raidetangon päiden tulppien oikea kireys #171127

    Burtonilta niitä saa ja vaikuttavat ihan käteviltä. Omassa tiinassani ollut käytössä jo jonkin aikaa.

    vastauksena käyttäjälle: Ilmansuodatinkotelon oikea kiinnitys? #171060

    Laitoin Dyaneen kutosen koneen kaikkineen. Ei ole turboputkea ja ilmanputsari on samassa kohtaa kuin normi kutosessa.
    Alkuperäisessä kutos Dyanessa on turboputki käyrällä kumilersalla ilmanputsarin ilmanottoaukossa. Ilmanputsarin etukiinnitys tuulipellissä puolan alla. Sivukiinnitys vasemman venttiilikopan edessä. Takakiinnitys vaihdelootan ja koneen välisen ylemmän vasemman vaarnapultin mutterin alla. Monimutkaisesti selitetty ja yksikurkkuisessa samalla tavalla.

    vastauksena käyttäjälle: Nokkaakselin tiiviste. #171028

    Äitini aikoinaan opetti, ettei köyhän kannata halpaa ostaa. Alan itsekin oppia tästä viisaudesta. :roll:

    vastauksena käyttäjälle: Hammastanko #170997

    Juuri vaihdoin kyseiset osat ja hyvin lähti raidetangon ulosvetäjällä. Kaksireikäinen kumi kannattaa tosin ensiksi vuolla pois, jotta ulosvetäjän kita mahtuu paikalleen. Minua helpotti se, että laitteessa ei ollut vaihdelaatikkoa tiellä. Multa ulosvetäjän saa lainaksi alkuviikosta täältä Tuusulasta.

    vastauksena käyttäjälle: Teetkö tämän virheen pakkasilla #170923

    Kone on Pian ryanesta ja vaikutti hyvältä. Olisi hänen tarkoitus lähteä dyniksellä kohti Lappia. Dyaneen on vaihdettu tähän mennessä. LHM jarrut, korjattu hammastanko ja ohjauspalat, kone ja laatikko, etuiskarit puhdistettu, hiottu ja säädetty. Nyt siinä on muovitankki ja ovissa muoviset ovipanelit, jotka löysin hylätystä Dyanesta Hollannista. Lisäksi lattia, katto, ovet ja tuuletusluukut ovat eristetty. Ovien ja takaluukun tiivisteet on vaihdettu. Koeajolla -15 asteen pakkasella oli aivan lämmintä. Kummassakin lämpöputkessa on puhaltimet. En ole koskaan omaani näin hyvin varustellut pakkasta vastaan. Huomenna on tarkoitus vaihtaa poikittainen äänenvaimennin ja saada kaikki sähköt pelittämään. Urakkaa on, mutta ollaan kuitenkin loppusuoralla.

    vastauksena käyttäjälle: Silicon tiivisteet onko kokeiltu #170954

    Tuommoiset tuli hankittua vuosi sitten. Nyt ei kehtaa kuitenkaan punaisia laittaa, kun ovat niin räikeän värisiä. :oops:

    vastauksena käyttäjälle: JP-kokous/ Killan Talvitapahtuma Viking Line 25.1-26.1.2014 #170407

    Keskustelimme samasta asiasta paluumatkallamme. Parasta pitää JP kokous aivan ensiksi, jolloin baarissa ei ole tullut istuttua. Satamien sijainnille emme mitään voi, mutta olen ymmärtänyt, että mikäli Jp kokouksia järjestetään kiinteällä maalla, eivät ne pysty kilpailemaan hinnalla laivareissulle. Pidin tapahtumaa piristyksenä pitkän talven keskelle.

    vastauksena käyttäjälle: JP-kokous/ Killan Talvitapahtuma Viking Line 25.1-26.1.2014 #170405

    Hieno tapahtuma. Raati ja Turkulaiset tekivät siitä onnistuneen kiltatapahtuman. Ensi vuonna kai uudestaan. Kiitoksia järjestäjille.

    vastauksena käyttäjälle: Sätkä ja matkamessut #170899

    Rento oli haastateltava ja hauskat tarinat. Kaipa tuon voi katsoa netistä jälkeenpäin. Kiitti Harri

    vastauksena käyttäjälle: Lohkolämmitin #170856

    Tuotu kotitalliin. Palvelu kohdillaan.

    vastauksena käyttäjälle: Lohkolämmitin #170855

    Sopii. Koska tulen hakemaan?

    vastauksena käyttäjälle: Nelkun vaihdelaatikko #170827

    Nelkun vaihdeloota, vetarit ja 20 l.n peltinen bensatankki. Löytyy myös kutosen vetareita, kaksoiskaasareita, lämmönvaihtimia, käsijarruvivustoja levyjarruihin, LHM sylinteri säiliöllä ja jarrusatulat, bensapumppu (käyttämätön), vaihdelaatikon takatuki etuakselistoon(uusi). Kutosen lämpöpellit kokonaisuudessaan, kutosen muovinen ilmanputsari. Täydellinen kutosen etuakselisto.
    teippari at teippari.net

    vastauksena käyttäjälle: Hyvää uutta vuotta 2014 #170437

    Elämässä paljon fuulaa, mutta taisimme olla marraskuun lopulla viimeisiä kiltalaisia, jotka käyttivät lateja Latviassa noin niinkuin virallisena valuuttana. Huomenna hekin käyttävät euroja. Mikään ei ole lopullista.
    Onnellista Uutta Vuotta 2014. :lol:

Esillä 15 viestiä, 226 - 240 (kaikkiaan 653)