Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
olen nähnyt vanhan valokuvan joskus lentokoneesta, jossa on sätkän kone. En tiedä on se juuri tuo kyseinen vai joku muu. Tarkemmin ei kannata kysyä kuvasta, koska en muista 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]“Kyllä siihen kuumana huonoon käyntiin lähtöön suurin syy on imusarjasta ja kaasuttimesta ( eritoten kaksikurkkuisesta ) kuumuuden takia haihtunut polttoaine”… Puhun nyt usean erilaisen sätkän käyttökokemuksista ja minun kokemani mukaan nimenomaan yksikurkkuiset (nelkut ja kutoset, en tiedä vanhuksista) lähtee kuumana huonommin käyntiin…Joten en usko tuohon kaasutinteoriaan.
Jos mäntä ja pytty laajenee samassa suhteessa niin miten käy männänrenkaiden?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tuonne tekniikka osastolle olisi hyvä saada sellainen alasivu jonne vois lisätä kukin itsekseen projekteistaan kuvia. Helpottaisi kummasti joidenkin asioiden selittelyä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]nimenomaan, kaasupohjassa. Jos kone on kylmänä niin se lähtee näpäyttämällä käyntiin, mutta jos se on kuumana niin joutuu raottamaan kaasua reippaastikin. Kylmänä kaikki puristukset on koneessa tallella. Eikös tämä ole selitettävissä lämpölaajenemisella?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kaikista sätkistä tuppaa katoamaan puristukset lämpöisenä/kuumana ja tämä ilmenee huonompana käyntiin lähtönä esim. kuumana kesäpäivänä.
Tämä ei vielä ole vaarallista, mutta jos öljy tulee pakoputkesta sinisenä savuna niin sitten on jo syytä huoleen. (eli öljyä myös kuluu paljon)
Hoitona uudet männänrenkaat/renkaat ja pytyt/renkaat,pytyt ja männät…Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Vanhuksissa tuppaa oleen tuulilasinkehyksessä veden poistoputki, joten yleensä tuulilasinkehykset ovat aika ehjiä. JOTEN JOS KEHYKSET OVAT EHJÄT NIIN ÄLÄ HÄVITÄ NIITÄ!
nm.kehys on suhteellisen helppoa vaihtaa koriin kuin koriin
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kyllä se vaan siltä näyttää, että pp-etulokari on dyanen akilleen kantapää—->http://www.photo.net/photo/pcd0305/citroen-60.tcl 😆 😆
nm.Dyanea rakentaessa… 😕 🙁
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Lukaisin kyseisen mobilistin alkuviikosta ja virheitähän löytyy…Harmillista kun tehdään tuollainen “isompi”juttu ja sitten puhutaan asiat vähän miten sattuu. Ensimmäisenä pisti silmään tekstistä “Moottori muuttui 325cc:stä 435cc:ksi” Pieniä virheitä tavalliselle tallajaalle, mutta rättärin historian kannalta jokseenkin merkittäviä.Isompi virhe oli se käsijarrujuttu… Samaten mua ärsytti se, että yhdessä kohdassa mentiin jo nelkun ja kutosen historiikkiä ja sit tupsahdetaan tutkimaan 60-luvun Amia…Kronologia ei oikein toimi…. Ehkä se on parempi, että viiksikissoista puhutaan viiksikissalehdissä ❓
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Ruosteeton rättäri? 😆 suomessa? 😆 Ei vais….. 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Auttaisi paljon jos eis vähän katsoisi kuntoa tai merkkiä. Vaikka ovatkin “halvat” niin kaukaa ei kannata tulla hakemaan sikaa säkissä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]“siitä se idea sitten lähti” kuten siinä värisilmän mainoksessa, kohta taitaa olla lehmäkuvioinen sätkä…? 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Katkaistu ja hitsattu?
Sopiiko kopioida ideaa?Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tojota on harmaa, rättäri ei…. Tarkoitan noin niinku vm-70 ja sen jälkeen….. Keltainen on yleistynyt jostain syystä aivan älyttömästi, Italiassa keltainen saattoi olla jopa yleisin väri. (Heti punaisen charlestonin jälkeen…)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Vakuutusyhtiöiden kanssa pärjää hyvin, kun ottaa kaikista hommistaan valokuvat ❗ (Ei nyt tietenkään sellaisia kuvia kuten: “Tässä vaihdoin tuon kahdeksan litraisen veekasin pellin alle” 😆 )
Sattuipa vuosia takaperin niin, että vm 62 kulkimen kylkeen pamahti mazda 626: Vakuutusyhtiön hemmo katsoi taulukoistaan korvausta “jaahas vuosimallikorvaukset loppuu 1983:een…” ei hätää, valokuvat peliin, joista selviää, että vuonna 95 kuljin on rakennettu täysin uusiksi ja ruostetta ei ole missään. Ja uudenveroisen auton korvaukset tilille tsi tsing… 😉 Sekin auttaa, kun kysyy, että korjaanko itse vai vienkö merkkikorjaamoon laskutettavaksi….
Että näin.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Muista vaatia hyvät rahat Dyanen kivusta ja särystä 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit
