Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mittari on varastoista mittari merkiltään Clark. Anturi kuuluu mittariin. (Kestää kuin Suomen peruskallio)
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]koska yleensä jos esim. koneessa on ensin ollut mineraaliöljyä ja sitten siihen laittaa synteettistä öljynvaihdon yhteydessä niin johan rupee tiivisteet falskaamaan.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Itse sain anturin mihin tulee samaan mittari ja merkkivalo 🙂
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]se on eriasia kauan tiivisteet pitää öljyt kopassa….synteettisillä meinaan…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Heikoin lenkki on paikallistettu! Bensapumppuhan se perhana siellä rydäsi. Vaihdoin pumpun ja jo pelaa jälleen. EIKÄ haise! Rikastin vähän seoksia lähemmäs alkutilannetta, eli seosruuvi on nyt 7.5 kierrosta auki…Bensaa meni viikonloppuna ajellessa n. 5l/100km mikä on mielestäni aika kiitettävästi nastarenkailla…
Mutta kun yhden korjaat niin saat kaksi uutta vikaa kaupanpäälle: Öljynpaineen merkkivalon anturi vetelee viimeisiään ja syttyboksikin hermostui loskakelin kosteudesta 🙁
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Peppureppu on ihan hyvä kapine varsinkin lomamatkalla. Peppureppu puhkaisee ilmapyörteen sätkän perästä ja näin ollen bensaakin kuluu hieman vähemmän…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Ja minä kun olen kuullut että nimenomaan hypoidia sen öljyn pitäisi olla?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Eikös katsastusmieheltä saa osoitetiedot muutamaa euroa vastaan? Kyllä tuosta saisi kulkimen poiskantohintaan……
Toinen lappu sakkolapun viereen: Vien kulkimen pois ennen hinausautoa, ottakaa yhteyttä:… 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Spray pullossa löytyy maalin- ja tiivisteen poistoainetta… En muista merkkiä….
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Itse käytän margariiniä vaihdekepin voiteluun. 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]nameonelle: Teen reiät yleensä peppurepun sivuun, lähemmäs takapeltiä kuin koria. Ylänurkkaan siis. En ole tehnyt sen kummempia tutkimuksia, kun tuntuu toimivan sen verran hyvin. Kovalla pakkasella läpiveto tuntuu niskassa, mutta venttiilissä(siis tässä hormissa) on säätösäleikkö, jota säätämällä tämäkin ongelma poistuu.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]alkup. on vähän liian pienet, näkeehän sen jo katon pingottumisesta ajaessa… Aukko on peppurepun ylänurkassa(sivussa), tai se on oikeastaan iso rööri, ei ole kaunis 😀 mutta ihan tavalliset pikku ilmastointiritilät riittää kun ne on laidoissa molemmin puolin…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]bensanpinta on nyt kellukkeen keskipisteestä tiivisteeseen mitattuna muistaakseni 20mm….niin ja neulaventtiili on ok.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Itselläni on tukittua keulaa,tukittu öljynlauhdutin, superloonia öljyntäyttöputken edessä(ei kondenssivettä kannessa), pohjapanssari,lasivillaa lokareiden ja koneen välissä, lattialla saunan ritilämatto+harmaa ruohomatto, peppurepussa tuuletustuubi ja eristeet ovissa ja styroksia katossa. Lämmityslaitteena toimii sätkän omat, mutta terästetyt lämmönvaihtimet. Lämpöä riittää hyvin kelillä kuin kelillä, huurut laseista menee peräboksin aukosta nopeasti harakoille (eikä ole katto kovilla, kun rekka tulee vastaan) ja ikkunat huurtuu vähemmän, kun lattian ilmankierrosta on huolehdittu. Eli ritilämatto jättää ilmaraon maton ja lattian väliin–>kuivuu nopeasti, vähentään lahoamista sisältäpäin. Lista näyttää pitkältä, mutta kaikki nämä ovat helppoja toteuttaa.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Eiks am2a:ssa ole vakiona ysin puristukset? voi olla aika hurja lähemmäs kympin puristuksilla…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit
