Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Perän ja keulan korkeuskin saattaa vaikuttaa asiaan. Ei nyt ehkä liikkeelle lähtiessä, mutta puskemiseen voi vaikuttaa.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kyllä se on(oli) Hilja. Tiedän mistä kori on peräisin. Triviaalia tietoa, mutta olkoon.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Se on Hilja! Nimeltään siis 🙂 Ollut ensimmäisessä maailman kokouksessa. Alkup. takaluukussa ja konepellissä kukkakuvioita….
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Ei se kuuskakkosen kori satu olemaan väriltään siniharmaa?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]onko 5v loota?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Vellemani on ihan hyvä ja kestävä laite, jos huomioi nuo seikat. Kabinettiin sen takia, että ei pääse rasva,öljy,pöly tms sotkemaan koko laitetta…Kabinetista tuo laite on myös mukavampi vaikkapa poistaa tarvittaessa, saa istua sätkänsohvassa, eikä tartte kumarrella pellin alla. 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]uusimmissa kutosissa oli valmiina peruutusvalon katkaisija vaihteiston perässä…. Mutta jos ei ole niin vaihteistosta nousevaan vaihdekeppiin pieni lisätappi vasemmalle, joka painaa mikrokytkintä, kun vaihtaa pakille. Mikrokytkin ohjaamaan relettä ja releeltä virta peruutusvalolle…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]itse olen huomannut että velleman ottaa nokkiinsa liiallisesta kosteudesta.
kuukausi taaksepäin hävisi kesken matkan käynti kokonaan, noh ei siinä mitään, tien viereen ja ohitin vellemanin. Ajoin kärjillä ajoni ja takaisin kotitalliin, löin vellemanin kiinni ja starttasin: lähti heti käyntiin ja on taas toiminut päivittäisessä ajossa oireetta. Tuo kyseinen päivä oli erittäin kostea ja olin ajanut muutaman pätkäajon ennen pidempää lenkkiä, josko boksi otti nokkiinsa, koska konehuone ei lämmennyt ja viennyt kosteutta pois…Tässä vihjeen sana niille jotka syttyboksia käyttävät: 1: asenna boksi kabinettiin ja suojaa se vedeltä esim. jos tuulilasilta valuu noro sateella
2:Huomio myös boksin tuuletus, ei saa kuumentua liikaa
3:Tee boksin ohitus helpoksi! itselläni on moottorin tuulipellissä katkaisija josta saa kondensaattorin kytkettyä ohitustilanteessa, ei tarvi kun laittaa alkup. johdot puolaan kiinni ja nyppästä katkaisijasta…Onnea uuteen yritykseen.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Joo, sitä soppaa ollaan käytetty jo pitkään, mutta tavallista kovettuvaa en suosittele…nimen omaan öljyä ja tippa bensaa massan sekaan–>helpottaa ruiskuttamista
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]kaikessa mikä kovettuu on vain se ongelma, että kun vesi pääseekin suojakerroksen ja pellin väliin niin tämä suojakerros ainoastaan nopeuttaa lahoamista…luo suorastaan suojan kosteudelle ja muhimiselle.
Perustan tämän väitteen sille, että sätkiä purkaessa olen huomannut sen, että yleensä massatut sätkät ovat vielä lahompia kuin massaamattomat. Toissakesänä irrotin rungon, joka oli täysin massattu sisältä (vm. 90) ja ripauksen yli kymmenen vuotta ympärivuotista ajoa oli tehnyt tästä rungosta ympäriinsä lahon…(Korjaus on erittäin vaikea ja hidas toteuttaa, koska massa täytyisi irrottaa ensin.) Massa on myös siitä ilkeätä, että sitä on vaikea irrottaa, jos joutuu jotain maalaamaan uusiksi… Yleensäkin jos on pelkästään useaan kertaan maalatut pinnat niin ruostumista on helppo seurata ja mahdollisesti hidastaa. Ruostettahan ei voi pitää täysin poissa muuten kuin rasvalla,öljyllä,sinkkillä tai ruostumatomalla teräksellä, ja opiskelijana minulla on varaa kahteen ensimmäiseen… 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]” Näin autoon jo asennetun rungon suojausta…” Eip, kyseessä on ihan irrallinen runko jota maalailen parhaillaan…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]HAPPY NYY JIER! 😆
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Hyvät joulut kaikille, jotka “kissoillaan” maata kiertävät. Hyvää uuttavuotta myös. Pidetään citroen-lippu korkealla ensi vuonnakin 🙂
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]“En tiedä mitä öljyä ne tehtaalla on vaihdelaatikkoon laittaneet, mutta
ei kait ne mineraaleja sentään ? “Silloin kun nelkut ja kutoset asteli tehtaasta ulos niin öljyt olivat aivan jotain muuta kuin nykyiset öljyt. En edes usko, että tuolloin käytettiin synteettisiä öljyjä. Oli miten oli niin nykyiset mineraalit vastaavat vähintään sen ajan synteettisiä…. Mahotonta meininkiä tää kehitys… 🙄
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Haku päällä edelleen….
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit
