Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
kyllä mää volttimittaristakin huomaan jos lataus loppuu… Aion kyllä vielä kokeilla tuota amppeerimittarin kytkentää.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Taitaa olla yksikseen kirjoittelua… Eikö kukaan osaa edes vihjata 652 kaasarista?
Ostan myös: Kutosen ruostumattoman takapuskurin.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tuulilasinkehyksen lämpölaajenema saattaa ilmetä vasta pidemmän ajan kuluttua. Esim. lasi menee paikalleen, mutta jää jännitykseen ja poksahtaa ensimmäisestä pikkukivestä…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Tiedän kyllä, että kytkentä on päin persettä suoraan sanottuna, ei sitä erikseen tarvi mainita 😆 Oli vain pirun kiire, kun sähköjä viimeisteltiin ennen katsastusta ja siinä oli sellainen “toimiskohan se tuossa”-meininki. (Olen käsittänyt että amppeerimittari kytketään mitattavan kohteen väliin ja tässä tapauksessa ajattelin, että se näyttäisi paljonko virtaa menee laturilta akulle)
Tilanne on nyt sellainen, että mulla on paksut kaapelit kaikille tärkeille laitteille, eli en aio vetää virtoja kulkemaan amppeerimittarin kautta… ( taitaa olla mulle turha kapistus tuo mittari?)
Unohdanko koko jutun?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]No se vähän riippuu ja roikkuu…Tuulilasinkehyksen alue on arka lämpölaajenemisille.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Amppeeri: Mitäs jos toisen johdon laittaa laturille ja toisen siihen startin perään? näyttääkö oikein? Kun mulla nyt kävi sillain että toinen on startilla ja toinen akun plussassa ja se ei näytä kuin startatessa lukemia…. 😳
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Sarana on pistehitseillä kiinni, hio kiillotuslaikalla pistehitsit näkyviin ja poraa ne auki, sen jälkeen pääset käsiksi peltiin saranan alla. Uuden saranan voi vaikka laittaa pop-niiteillä porattuihin reikiin kiinni, helpottaa seuraavaa irroitusta.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Laitan nyt jälleen ostoilmoituksen seuraavista: Ostan visa 652 kaasuttimen suuttimet tai pelkät kapilaariputket/jarruilmasuuttimet TAI kokonaisen 652 kaasarin! 😯 Kuuntelen myös järkeviä ehdotuksia esim. joku tekee mulle vastaavat kapilaariputket kuin 652:ssa ja mä jaan rahaa siitä hyvästä…
Edellisen viestin ostokset edelleen voimassa.
Jos saan äkkiä tuon myllyprojektin valmiiksi niin lupaan kirjoitella tänne foorumille hieman erilaisesta kutosen konepaketista…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Vois polttaa levylle ja soittaa kulkimessa samalla kun ajaa keskustassa katto auki…
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]hyvä keino lämmön lisäksi on antaa pikku mosalla iskuja varvan kierreholkkiin siten, että pitää samaan aikaan pientä ja raskasta metalliesinettä holkin vastapuolella. (Esim. pieni alasin tms.—> kierreholkki<— vastapuolelle mosalla iskuja, eli kierreholkki kahden metallin välissä saamassa iskuja, joiden voimasta ruostuneet kierteet irtoavat toisistaan.) Joskus, eli lähes aina varvassa ei enää kiintoavain tai jakari pysy ja silloin kannattaa tarttua putkitongeihin jolloin hommassa on enemmän vääntövartta. Pitäis lähteä.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kato kun kasaan koneen ja laitan siihen öljynpainemittarin ja sen anturissa on kalibrointi mahdollisuus niin halusin tietää mitä sen pitäis näyttää 😆 ei sen vakavempia onkhelmia
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]ne pystyy tekemään sätkän jarruputkesta 😉
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Itse käytin muistaakseni Dinitrollin kontaktiliimaa. Sen pitää vain antaa kuivua hipaisukuivaksi, jotta tarttuvuus on huipussaan.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Kyllä kilvet paikkansa löytää, kun ne vaan hommaa 😆 Itsellä Dyanessa ei paljon vaihtoehtoja ollut, joten ne on ihan pulteilla kiinni.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]Itselläni on Pohjantähdessä ja prosentit on nolla ja vakuutusmaksu on 273e vuodessa… Maksu kyllä nousee, kun suuntaan eteläsuomeen…
Sätkässä on käytetty 0.5mm-0.7mm peltiä, joten millinen pelti on enemmän kuin tarpeeksi. Itse käytin projektissani ainoastaan takalokareissa millistä peltiä. (takatukivarsien stopparikumien alla) Muutoin 0.5 ja 0.7 peltiä, sinkittyä tosin. (Runko oli jo valmiina, edellinen omistaja tehnyt millisestä)
Apurungot kannattaa tehdä rhs:stä tms.
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B] -
JulkaisijaArtikkelit