Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,981 - 1,995 (kaikkiaan 5,419)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Ontuu,,,,ontuu #166922

    @raineh6 wrote:

    Rungossa näyttää olevan 18/26 mutta kannen ruuvin alla on stansattu al-lappu jossa on Solex 26/35? Mikähän on oikein? Osaatko kertoa mikä on oikein ja mikä on pinnan korkeus? Muuten mun kulkimessa luvut on kuskin puolella! 🙂

    @Masa wrote:

    Varsinkin jos on kurkkujen koot 18/26, niin on varsin ronkeli sille, että bensan pinta on oikein. Kyseisessä kaasarissa sen pitäisi olla 21mm.

    Hieman hämmästyttää tuo lukujen sijainti kuskin puolella… 🙄

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Ontuu,,,,ontuu #166918

    Molempien kohojen keskipisteestä kanteen, kansi käännettynä ylösalaisin. Ja nimenomaan kanteen, eikä tiivisteeseen. Kurkkukoot näet kaasutinrungon valusta, pelkääjän puolelta.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Charlie III MYYTY, Charlie II ei sittenkáán myynnissá #165680

    …Aina voi lähteä sätkästä, mutta sätkä tuskin lähtee sinusta koskaan…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Ontuu,,,,ontuu #166912

    Kiihdytyspumpulta pitää tulla voimakas, tasainen ruiskaus. Katkonainen, räkivä sujhku, tai kiihdytyspumpun vuotava ulkoasu on merkki ei hyä ei hyästä…

    123:n ja kärkien merkittävin ero ongelmatoimivuudessa on siinä, että kärjet konkkineen päivineen voi oikutella vaikka miten ennen varsinaista hiljenemistä, mutta 123 pimenee normaalisti kerralla tai hyytyy hetkeksi tien viereen kuin nappia painamalla.

    Uusien kärkipakettien kondensaattoritkin saattavat olla ihan mitä sattuu laatua nykyään, joten läpi katsotut kärjet eivät vielä välttämättä ole tae toimivuudesta. Ts. jos nyt näyttää siltä, että kaasutinpuoli on nyt läpikäyty ja kaikki hyväksi todettuja niin jäljelle jää sytytyspuoli..

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Hyvään kotiin #166937

    Tämä on nähtävä, laita kuvia?

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Valokuvaus – OSIO #146209

    Lauantaina harmitti, että peräkoukullinen talviauto on seisonnassa..Mutta ihan turhaan, sätkä on tunnetusti tila-auto!


    25 neliömetriä viiraa kyydissä, rullaleveys 3,5m


    Alumiinitikkaat, 15 neliön autokatoksen pressu, putkirunkoiset kattotuolit, 6 lekaharkkoa ja 4 tiiltä. Vieläkin olisi mahtunut, muttei ollut tarvetta 😀

    Vielä tarvisi 13 metriä 4×4 parrua ja saman verran lautaa, saa nähdä mitä niiden kanssa keksii 😆

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Netistä löytyneitä…. #171717

    Sanoisin tähän, että ennen oli ennen ja nyt on nyt. Viittaan tällä siihen, että aikoinaan oli vaikea vertailla esimerkiksi saksan ja suomen hintoja, mutta nykyään kun tuonti on helppoa ja verot niin olemattomia, ettei tuo saksastakaan hakeminen tahi toisinpäin ole mitenkään poissuljettua toimintaa sätkää hankkiessa. Tällöin hintamarkkinat vaikuttavat aivan varmasti suuntaan jos toiseen. Tämän huomasi äskettäin myös vakuutusyhtiön toiminnassa, kun vastaavaa yksilöä ei suomesta löytynyt vertailupohjaksi niin sitten laajennettiin reviiriä.

    Eikä yli 7000e hintapyynnistä pidä ottaa henkilökohtaiseen nenukkaan, sillä ajatelkaapa asiaa myös näin päin: Teillä on allanne melkoisen arvokkaita kulkimia! Joku kun mällää teidän rakkaan kulkimen niin nyt on mahdollista saada jo hieman kipurahaakin, kun entisaikaan katsottiin taulukkoa ja pestiin kädet ikään viitaten.

    Toisekseen, nyt kun niitä nostalgiahipstereitä löytyy, jotka ostavat vaikka vain yhdeksi kesäksi kulkimen alleen niin siihenkin sanoisin, että mitä sitten? Jos heillä on pätäkkää maksaa tuhansia euroja kesäkissasta niin ehkäpä heillä on myös varaa korjauttaa sitä sätkää jossain, jos se rupee yskimään kesken kesän rientojen? Ei suomesta sätkät kesken lopu tällä tahdilla, päinvastoin, hyvä vaan kun niillä ajetaan.

    Kolmannekseen, mikään ei estä tekemästä kavereiden kesken kauppoja, jotka miellyttävät molempia osapuolia. Pyyntisummat ympärillä voivat olla tähtitieteellisiä, mutta kyllä kavereiden kesken voi vääntää kaupat vaikka markkahinnoin puhuen, jos siltä tuntuu.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Peppureppuostoksille kimpassa? #166892

    Peppurepun leveyssuunnassa kyllä, mutta korkeudessa kuten edellä. Jos tähän liittyy nyt joku hieno niksi mitä en tajua niin kuva olisi toki kiva…

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Peppureppuostoksille kimpassa? #166890

    Ei voi sataprosenttisesti ottaa huomioon, kun katon takakiinnityksessä on säätövaraa, joten peppurepunkin on annettava myöten tuon kohdan mitoituksella. Tuo kuvan peppureppu ei pitänyt vettä ennen kuin muurasin silikoonilla umpeen vesikourun ja peppurepun välisen raon.

    Harva sätkä on täysin vedenpitävä 😉

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Peppureppuostoksille kimpassa? #166888

    Yritän ensi viikolla olla yhteydessä kuitumieheen nyt kun tiedän, että muitakin kiinnostuneita on.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Peppureppuostoksille kimpassa? #166884

    Muottiasian ruodinnan tuloksena päädyin siihen, että parempi teettää hyvästä repusta uusi muotti ja monistaa sen avulla.. Luulisin, että kymmenen halukkaan jälkeen hintataso alkaa olla inhimillisellä tasolla.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: 4kpl talvimisukoita MYYTY #166810

    Otan kuvat, kun muistan seuraavan kerran ko. varastolla. Koviahan nämä ovat, muttei pilalle painuneita, eli siistissä rengaspinossa majailleet pimeässä. Ja siis käytettyjä ovat.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Turvakaaret #166846

    Okei selvennetään nyt vielä, että ei nämä minulle ole tulossa, vaan haen tutulle valmista pakettia. Eli periaatteella kuljin talliin, kaariseppä tekee, rahat tiskiin, kuljin ajoon. Sopiva ajankohta työlle vaikka ensi talvi, tärkeintä vain löytää se tekijä.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Turvakaaret #166842

    Näinhän se on, mutta nyt kun saisi edes sen yhden jokkismiehen tiedot, ja mielellään kaaripaja jossain pääkaupunkiseudulla tahi pohojanmaalla.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

    vastauksena käyttäjälle: Valeo-Motorola latauksen säädin #166840

    Tämän muutoksen tein omaan Geesulaturiini ja hyvin on pelannut. Jälkeenpäin tuli vielä releytettyäkin se, mutta en pidä sitä välttämättömyytenä.

    http://www.suomen2cvkilta.fi/wiki/index.php?title=Laturin_kiinte%C3%A4n_lataus_s%C3%A4%C3%A4timen_vaihto_ulkopuoliseen.

    Espoo-Ke-Su
    [B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]

Esillä 15 viestiä, 1,981 - 1,995 (kaikkiaan 5,419)