Etusivu Foorumit Päävalikko Tekniikka Wanhuksen akku 6V

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #294781

    Löytyisikö esimerkiksi Motonetistä sopiva 6V akku 57:kaan?

    #294785

    Jos vaan löytyy muu kuin Exide niin hyvä. Eivät kovinkaan montaa vuotta ole kestäneet.

    #294789

    Keväällä ostin Amiin 6V akun Biltemasta. Täällä ei ollut muualla.

    #294892

    Exide vintage EU80-6 akku 158x165x220 hankittu Suomen Akku oy:sta, hinta 95e, sopii mainiosti.

    Kiitos avusta

    #294894

    Vuosi sitten ostin Exide Vintagen 6 V  Motonetistä. Edellinen oli aito pikiakku Euroglobe, joka kesti 10 vuotta. Yleensä pikiakut eivät yli viittä vuotta ole kestäneet.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.