Mulla löytyy tuliterä 1-kurkkuinen SOLEX 34. Ei siis mikään replica Argentinasta vaan aito uusi. Tällä hetkellä ei enää ole kuljinta, johon tuo sopisi.
Pitäisi olla kutosen suuttimilla, mutta kaasari on sama myös nelkussa pienin suutineroin. (Suuttimet voi ottaa vanhasta). Se alumiinilappu kertonee asian tarkalleen, jos joku osaa niitä CIT-koodeja tulkita (CIT 123).
Löytyikin ranskankielistä asiantuntevalta vaikuttavaa tietoa netistä, jotta 123 viittaa Solex34 PICS6-malliin kutoselle 8 / 72 – 9 / 75 ilman keskipakokytkintä. CIT 164, 175 olisivat myös 2CV6 Pics 6:ta ja 194 = Pics 10.
Puolestaan CIT 101, 121, 173 and 191 ovat 2CV4-kaasareita, mutta eroa on vain suuttimissa.
Käytämme evästeitä parantaaksemme sivujemme käyttäjäystävällisyyttä ja toimivuutta. Jatkamalla verkkosivuilla vierailua, hyväksyt evästeiden käytön vieraillessa Suomen 2CV-Killan verkkosivustolla. Voit halutessasi muokata omia evästeasetuksiasi.
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Preferences
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Statistics
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin.Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.