- Tämä aihe on tyhjä.
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Etusivu › Foorumit › Päävalikko › Tekniikka › Tehot häviää lämpimänä, venttiilitkö?
Lähdin tuossa aamulla kylmällä koneella porhaltamaan nelkulla pikatietä, “komiasti” jaksoi nelosvaihteellakin kiihtyä, sain 97km/h vauhtia tasaisella. Join kohteessa kahvit ja lähdin takaisin, niin menohalut olivat poissa varsinkin tuolla nelosvaihteella, ei päässyt kuin 80km/h.
Venttiilit säädin viime kesänä, kylmänä 0,20 välyksiin, sen jälkeen ajettu bout 300km.
Niin kysyn vaan, että johtuuko tuo kuumana tehon häviäminen juurikin venttiileistä?
Mikä sytytys ja puolan kunto?
Espoo-Ke-Su
[B] [color color=blue]Dyane -68, Dyane Super -73, 2cv6 -77, 2cv Super -71, 2cv6 AK XXXL -76 [/color][/B]
Entäs tuuli 🙂 Sätkään vaikuttaa aikalailla. Oliko menomatkalla myötäinen ja tulomatkalla taas vastainen. Vois äkkiä selittää tuon eron.
Mikko
Puola taitaa olla -72 ,mallia, sytkään vaihdoin kärjet ja konkan viime kesänä, 300km sitten.
Puola tai vastatuuli.
Jimmi Porist'
044-339238kuusi
jimmi65(ät)gmail.com
Epäilen eniten tuulta, tietä, tai polin ei ole mennyt ihan pohjaan, lievä ylämäki(huomaamaton), mutta en usko poula teoriaan.
Tuulta ei ollut ensinkään, kierroksia tuo ottaa myös hitaammin lämpimänä. Olisiko ilman saannista kyse, jos putsari ahdistaa kun saa kuumaa.
Voisin koittaa turboputkea…. ❓
Kyllä se venttiili välyksistäkin voi johtua jos säätöä ei ole tehty asianmukaisella tarkkuudella ja oikealla venttiilien ajoituksella.. 😯
Mauno Nurkkala.. Raahe - Piehinki - Ylitornio.
Lapinjaos Hupimestari.. 🙂
Copyright © 2025 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste